PWiK w swoim komunikacie podkreśla, że zarówno Messenger, jak i główna skrzynka mailowa nie są narzędziami do zgłaszania awarii czy reklamacji. Wiadomości obsługiwane są wyłącznie w godzinach pracy biura obsługi klientów, czyli od 7.30 do 14.30. Nie zajmuje się tym żaden bot, odpowiadają realni pracownicy, którzy poza pracą mają prawo do czasu prywatnego.
W sytuacjach awaryjnych jedynym właściwym kanałem jest całodobowy dyspozytor stacji uzdatniania wody we Wrześni. To do niego należy kierować pilne zgłoszenia. Dyspozytor jest dostępny pod numerami alarmowymi 994 oraz 61 437 62 07.
Przedsiębiorstwo przypomina również, że zgodnie z regulaminem obowiązującym na terenie gminy Września, reklamacje można składać osobiście w siedzibie PWiK przy ul. Miłosławskiej 8, w formie pisemnej lub elektronicznie na adres [email protected].
PWiK apeluje, by nie traktować Facebooka jako oficjalnej infolinii i korzystać z właściwych dróg kontaktu, zwłaszcza w sprawach pilnych.
1 0
Wiarą to już tak zdebilniała że aż żal.