Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij

Zgłaszają awarie przez Facebooka. PWiK upomina mieszkańców

ID 13:18, 13.12.2025 Aktualizacja: 13:38, 12.12.2025
1

Coraz częściej mieszkańcy Wrześni próbują traktować firmowego Facebooka i Messengera Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji jak całodobowy czat. PWiK przypomina, że media społecznościowe nie są oficjalnym kanałem kontaktu, a pracownicy nie pełnią dyżurów online po godzinach pracy.

PWiK w swoim komunikacie podkreśla, że zarówno Messenger, jak i główna skrzynka mailowa nie są narzędziami do zgłaszania awarii czy reklamacji. Wiadomości obsługiwane są wyłącznie w godzinach pracy biura obsługi klientów, czyli od 7.30 do 14.30. Nie zajmuje się tym żaden bot, odpowiadają realni pracownicy, którzy poza pracą mają prawo do czasu prywatnego.

W sytuacjach awaryjnych jedynym właściwym kanałem jest całodobowy dyspozytor stacji uzdatniania wody we Wrześni. To do niego należy kierować pilne zgłoszenia. Dyspozytor jest dostępny pod numerami alarmowymi 994 oraz 61 437 62 07.

Przedsiębiorstwo przypomina również, że zgodnie z regulaminem obowiązującym na terenie gminy Września, reklamacje można składać osobiście w siedzibie PWiK przy ul. Miłosławskiej 8, w formie pisemnej lub elektronicznie na adres [email protected].

PWiK apeluje, by nie traktować Facebooka jako oficjalnej infolinii i korzystać z właściwych dróg kontaktu, zwłaszcza w sprawach pilnych.

(ID)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (1)

Kolllo Kolllo

1 0

Wiarą to już tak zdebilniała że aż żal.

20:45, 13.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%