Zamknij

Okiem mieszkańca-spółdzielcy. Dalszy ciąg sporu o płot [LIST]

13:39, 22.11.2022 . Aktualizacja: 14:01, 22.11.2022
Skomentuj

Przedstawiamy kolejny głos w sprawie płotu przy ul. 3 Maja i związanego z nim konfliktu. Mieszkaniec osiedla przy ul. Legii Wrzesińskiej przesłał nam list otwarty, w którym odnosi się do stanowiska właściciela i zarządu Wrzesińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. 

O płocie, który zagrodził przejście od osiedla przy ul. Legii Wrzesińskiej do 3 Maja pisaliśmy kilkakrotnie. 

Istotę sporu oraz stanowisko właściciela kamienicy, przy której powstał płot i WSM przedstawiamy: TUTAJ.

Dziś w sprawie wypowiedział się mieszkaniec-spółdzielca. Oto jego list.

Z wiadomości medialnych można wywnioskować, że daleko idąca grupa hejterska uniemożliwia właścicielowi normalne korzystanie z nieruchomości przy ul. 3 maja 8. Musiał zatem ogrodzić się betonowym płotem. Kuriozalne już jest samo stwierdzenie, że sąsiadom kolor płotu nie odpowiada. Mi osobiście nie odpowiada bezprawie uprawiane na infrastrukturze spółdzielczej z aprobatą administracji. Właściciel zapomniał,  że to on ubiegał się o warunki zabudowy na określone przedsięwzięcie gospodarcze w branży hotelarskiej. Ubiegając się o warunki zabudowy wskazał, że posiada na nieruchomości co najmniej 10 miejsc parkingowych. Możliwość zagospodarowania śmieci. Na tym etapie czyli ubiegania się o pozwolenia ani właściciel  ani Administracja WSM  nie zapytali sąsiadów czy na to zezwolą. Jak się okazało chodziło o udostępnienie 10 miejsc parkingowych, przy czym lokalizacji tych miejsc nie wskazano tych miejsc nie wyznaczono. Właściciel zażądał również dostępu do nieopomiarowanego węzła cieplnego,  oraz śmietnika. List w formie dalekiej od grzeczności otrzymali mieszkańcy od opłacanego przez siebie Zarządu we wrześniu 2017 roku. Odbyło się spotkanie z mieszkańcami dotyczące całości nieruchomości, Rada Nadzorcza wbrew zapewnieniom nie podjęła żadnej uchwały w przedmiocie osiedla. Ustawiono znak „strefa zamieszkania” notorycznie łamany. Prawdopodobnie bez zawłaszczenia infrastruktury spółdzielczej deklarowana działalność gospodarcza właściciela kamienicy jest prawnie niemożliwa.

Jako mieszkaniec, opłacający administrację osiedlową umiejscowioną na Kilińskiego 10, Radę Nadzorczą Spółdzielni absolutnie sprzeciwiam się tym pomysłom chociażbym miał w swoim sprzeciwie zostać osamotniony.  Nie reprezentuję nikogo tylko siebie. Wszelkie głosy wsparcia ze strony wspólspółdzielców przyjmuję z aprobatą. Starania właściciela rozumiem, ale działania administracji przeciwko własnym spółdzielcom - nie. W rzeczonej materii ja zdania nie zmieniłem. Szantażowi nie ulegnę. Konsekwentnie reprezentuję swoje władne zdanie. Co do postawy mieszkańców można zorganizować zebranie i racje wzajemne wytłumaczyć.

Z całą stanowczością dodaję, że działania administracji w przedmiocie starań sąsiadów o grunty, parkingi były wysoce nieprofesjonalne. W sprawie rzeczonej nieruchomości administracja nie zapoznała się z warunkami zabudowy, celem rozważenia złożenia odwołania, na moje żądanie zapoznała się z pozwoleniem na budowę. Nie dopilnowała sprawy sądowej – celem rzetelnego wyjaśnienia stanu prawnego gruntu. Co więcej nie znajduje podstaw do zainteresowania PING i lub WINB w sprawie ewentualnego uzyskania  pozwolenia na użytkowanie obiektu przez właściciela. Twierdzą, że płot został postawiony legalnie czemu zaprzeczył już sam właściciel.  

Ten brak profesjonalizmu  skutkował złożeniem wniosku o odwołanie p. Dobrychłopa z zajmowanego stanowiska. Bez mojego zaangażowania ten Pan nie uzyskał absolutorium za 2018. Zarząd został w całości zwolniony przez RN w 2021 r. Na skutek  szeregu pozaprawnych działań utrzymał stanowiska po dzień dzisiejszy. I tym głównie się zajmuje.

Arkadiusz Czajkowski

 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(101)

emerytemeryt

22 17

Niech ten człowiek przestanie wodę mącić. Niech napisze w jaki to sposób Zarząd został zwolniony przez RN. Ilu było za zwolnieniem a jaka była wymagana większość 14:13, 22.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

MieciuMieciu

17 15

Jeżeli autor tego listu ma odrobine honoru to niech milczy. Dzięki takim jak on mieszkańcy osiedla maja zamknięte przejście. 15:59, 22.11.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zastanów sięzastanów się

0 2

Gdyby nie Czajkowski to przejście już byłoby zamknięte w 2018r. To on zatrzymał wtedy pomysły z płotem w prześwicie .Zamiast pluć na niego to podziękuj bo po tym jak sie go pozbyli to nie znajdziesz juz dzisiaj takiego radnego który będzie stawał w twoim interesie .Zastanów się . 19:17, 25.11.2022


MieciuMieciu

3 0

zastanów sie- gdyby nie Czajkowski i wojowanie z Głowackim przejście w dalszym ciągu by było 06:25, 29.11.2022


ZygaZyga

18 14

Fetoru facet narobił i jeszcze ma tupet bzdury w listach wypisywać 17:28, 22.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

#1968#1968

11 7

!daleko idąca grupa hejterska!; że co? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Gdzie ta grupa idzie? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Czytając całość przypominają się lata minione; !uprzejmie donoszę, że somsiad przyniósł do domu 2 pełne siatki zakupów. W jednej mięsa było prawie 3 kilogramy. Skont on ma tyle pieniędzy się pytam. Kradnie jeden! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ale, jak na lokalną gazecinę może być! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Czymajcie poziom, a nawet pion! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 18:05, 22.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Q&AQ&A

8 6

Wart tej gazety! Nigdzie dalej! 😡 19:02, 22.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbychuZbychu

14 3

Nie znam sytuacji i nie zabieram głosu. Autorowi gratuluję, niezbyt często spotykanej, poprawnej polszczyzny. 19:23, 22.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

omptedaompteda

20 6

Mieszkańcy nie mają przechodu, hotelarz nie ma przejazdu. Pan mecenas ma rację. Witamy w Polsce. Dzień dobry. 19:26, 22.11.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Antypirat Antypirat

4 5

Twój komentarz jest zbyteczny. 21:49, 22.11.2022


MieszkaniecMieszkaniec

19 11

Zarząd Spółdzielni ewidentne do odwołania, zachowują się jak stare komuchy w zarządach Ogrodów Działkowych. Siedzą na stołkach biorą kasę a chęci do działania żadnych - beton zwykły. Tam trzeba świeżej krwi, młodych z energia do działania a nie babusia i dziadziuś i wielki Zarząd. 19:34, 22.11.2022

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ZarządZarząd

5 3

upomnieli się zapłaty rocznej za działkę a może z dwóch... trzech lat ? Będzie artykuł o ROD to Ci opiszę pracę w zarządzie ROD. 20:11, 22.11.2022


Mieszkaniec Mieszkaniec

8 2

Nomenklatura i tu i tu.
P.S.
Nie upomnieli się. Tak zwyczajnie jest i to w całym kraju Leśne Dziadki itd. 22:43, 22.11.2022


ciekawyciekawy

2 3

A ty też jesteś z tej wąskiej grupki która wojnę z Głowackim rozpoczęła i poległa ? 06:44, 23.11.2022


MieszkaniecMieszkaniec

7 2

Akurat przeciwnie, popieram tego Pana, prawo własności powinno być respektowane. Potępiam nieudolność i amatorszczyznę Zarządu Spółdzielni, a błędy które zostały popełnione przez Zarząd to działanie na szkodę. 12:06, 23.11.2022


Boguś Boguś

6 4

Też macie problem z wstawieniem komentarza??Nie od dziś! 21:48, 22.11.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

możemoże

1 3

w końcu podnieśli zabezpieczenia dla farm troli, zobacz z prywatnego internetu 09:24, 23.11.2022


wnuczekwnuczek

14 10

Facet gnoju narobił i jeszcze ma tupet bredzić że szantażowi nie ulegnie. Dzięki takim jak on mieszkańcy maja zamknięte przejście. Niech się pochwali jak ząkończył walkę o stanowisko prezesa Spółdzielni Mieszkaniowej. 06:35, 23.11.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AntyfetorAntyfetor

2 1

Jeszcze macie czelność obrażać człowieka który stara się zaradzić zaistniałemu problemowi za który odpowiada Wrzesińska Spółdzielnia Mieszkaniowa i sprzedający nieruchomość tj. Starostwo wrzesińskie wydział budownictwa.
Panie Arku dziękujemy za Pana merytoryczny list.
Panie Arku jesteśmy z tobą mieszkańcy 11:11, 25.11.2022


wnuczekwnuczek

1 1

Antyfetor- o czym ty bredzisz ? Walkę rozpoczął i poległ. Tak wygląda to jego zaradzenie. Jesteś z pewnością z tej wąskiej grupki która przyczyniła się do tego co obecnie mamy 13:18, 26.11.2022


wujekwujek

1 1

Antyfetor- większych głupot nie mogłeś napisać ? Spółdzielnia odpowiada he,he,he koń by się uśmiał. Wojnę z Głowackim rozpoczął i poległ i dzięki takim jak on dzisiaj przejścia nie ma 15:25, 26.11.2022


WaldekWaldek

12 7

Panie Czajkowski też chcę wiedzieć jak zakończył pan walkę o stanowisko prezesa WSM 06:47, 23.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EdziuEdziu

12 2

Dziadek z balkonikiem oraz wiele osób w podeszłym wieku z osiedla dziękują temu panu za wyświadczoną przysługę 10:18, 23.11.2022

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

jasnejasne

8 2

i napisał to stary byk, któremu się po prostu nie chce chodzić 13:38, 23.11.2022


EdziuEdziu

4 2

jasne- tylko tyle prostaku wojujący z Głowackim masz do powiedzenia ? Karma wróci. 06:34, 24.11.2022


babciababcia

3 1

do jasne- zapoznaj się bracie katoliku z Ewangelią MT 25.40 Jezus słów na wiatr nie rzuca 07:43, 24.11.2022


wujekwujek

6 1

do jasne- życzę osiągnięcia wieku dziadka ktorego starym bykiem określiłeś i oczywiście balkonika 09:16, 24.11.2022


zarząd zarząd

8 1

ale pan Czajkowski i jego Grupa to też nie są młodzi ludzie tu trzeba człowieka który ma ogląd na stan gospodarczo- polityczny a nie facet nie ma żadnego poparcia w tym co mówi wyroku itd sam uczestniczył w wyborach o których pisano na portalu Raptus że są bezprawne rozumiem że żyjemy w PEL-U ale rozumiem że gdyby wygrał pan Arkadiusz to by była demokracja a tak to nie ma ? a cierpią na tym zwykli mieszkańcy 12:32, 23.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JędrekJędrek

6 11

Facet gnoju narobił i jeszcze ma tupet bzdury wypisywać 06:36, 24.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec osiedla Mieszkaniec osiedla

37 1

JESZCZE RAZ i pod kolejnym artykułem WW w temacie MURU ośmielam się zając Wasz czas swoim komentarzem - ZNÓW SZEROKIM ….. ale przy wielu istotnych występujących w temacie wątkach , INACZEJ SIĘ NIE DA .
Chcę wierzyć, że szanujecie zdanie inne niż swoje , że za PRÓBĘ POSTRZEGANIA przeze mnie CZĘSTO INACZEJ spraw w temacie MURU - po konfrontacji niektórych Waszych wpisów Z FAKTAMI UDERZAJĄCYMI W SPOŁECZNOŚĆ OSIEDLA…….. nie zostanę przez Was w komentarzach zlinczowany i że nawet mając inne od Was zdanie nie będę obrażanym……… za co z góry chcę podziękować ..
………..NAJWYŻEJ JAK COS WAM SIĘ NIE SPODOBA … PRZERWIJCIE CZYTANIE .
Po zapoznaniu się z komentarzami pod artykułami WW już na początku wyrażam swoja opinię sprzeciwiającą się , by każde działanie obywatelskie sprowadzać wyłącznie do poziomu wywołanej przez społeczność osiedlową „wojny „ przeciwko sąsiadowi i toczonej cały czas na złość i dla upokorzenia nowego sąsiada osiedla bo to jest nieprawda.
---------------------------------------------------------Autor Listu Otwartego…kierowanego DO NAS WSZYSTKICH ……….. zaczyna swój list /nie stroniąc przy tym od ironii/ od wynikających z doniesień medialnych wniosków , iż daleko idąca „ grupa hejterska z osiedla „ uniemożliwiała naszemu sąsiadowi normalne korzystanie z nieruchomości ……
…..Czy tak było i jest w rzexczywistości ?
Interwencje obywatelskie w temacie Muru mające miejsce od kilku już lat potwierdzają przede wszystkim to , że ta prawda wygląda trochę inaczej i że jak już ;…NIE MIESZKAŃCY JEMU…………….ALE ………..TO NASZ SĄSIAD chciał utrudnić mieszkańcom normalne funkcjonowanie i WYPOWIEDZIAŁ MIESZKAŃCOM” WOJNĘ „ bo to on mieszkańców osiedla planował ustawić pod murem i od samego początku pozbawić nabytych przez ponad 30 lat praw służebnościowych i …odciąć od miasta i od dodatkowych dróg ewakuacji na wypadek pożaru itd. …WBREW ..TEMU CO DZISIAJ GŁOSI …… ZE ON NIGDY NIE CHCIAŁ …deklarując się w piśmie które otrzymał Zarząd WSM w dniu 30.X.2018r po że nigdy nie będzie się grodził a miało to miejsce po osiedlowym Sprzeciwie przeciw jego grodzeniowym zakusom z 18.X.2018r . DZIS JAK WIDAC OBIETNICA Z 30.X. 2018 NIE ZOSTAŁA PRZEZ NIEGO DOTYRZYMANA
……… Ta prawda WIĘĆ wygląda nieco inaczej od TEJ SWOBODNIE głoszonej OBECNIE na forach , MÓWIĄCEJ że mieszkańcy zostali słusznie ukarani przez pana GŁOWACKIEGO i że to ich wina , i że Pan Głowacki dałby mieszkańcom być może nawet kawałek przejścia a może nawet i dokonałby zmian w płocie na bardziej estetyczne i odpowiadające mieszkańcom gdyby zgodzili się na ugodę zostawili temat płotu w spokoju i poszli mu na rękę przyjmując stawiane przez niego warunki .
…………….Bedziemy mieli niedługo DO CZYNIENIA z wydaniem w najbliższej być może przyszłości…………… przełomowej decyzji w sprawie dalszych losów postawionego MURU przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków , gdyż budynek przy 3 Maja 8 leży w strefie objętej ochroną ze względu na historyczną zabudowę urbanistyczną. 
WYJŚCIE Z TEJ SYTUACJI JEST aktualnie TYLKO JEDNO- nie ugody nie żadne tam ryzykowne negocjacje z kims kto nie dotrzymuje obietnic a DECYZJA NAKAZUJĄCA ROZEBRANIE MURU w strefie ochrony konserwatorskiej i przywrócenie dla przejścia w kierunku ul 3 go maja STANU SPRZED 4 LISTOPADA 2022 r.

Prawo w tym zakresie przemawia za rozbiórką Muru … ale czy tak się stanie ?
---------------JEŻELI jednak Mur oddzielający osiedle od miasta przez ten jakże organ stojący na STRAŻY OCHRONY ZABYTKÓW W POROZUMIENIU Z INSPEKTORATEM NADZORU BUDOWLANEGO zostanie zalegalizowany - w co się aż nie chce wierzyć - będzie to OSTATECZNYM JUŻ wymownym symbolem tego , że i tutaj może zwyciężać życzeniowa formuła interpretacji ducha i litery prawa prezentowana przez właściciela .
Mieszkańcom pozostanie jedynie dalsze działanie i przekonanie Zarządu WSM o nieuniknionym skorzystaniu z odwoławczej i apelacyjnej drogi sądowej.
…………….. W TRAKCIE STAWIANIA tego MURU -DOSZŁO do wiercenia w nawierchniach zniszczenia zawłaszczenia naszych osiedlowych chodników i radykalnego zwężenia wewnętrznej drogi osiedlowej za których wykonanie w przeszłości NIE ZAPŁĄCIŁ ani właściciel 3-go Maja 8 , ani Starosta , który mu nieruchomość sprzedał ,A ZAPŁACILI za wszystko już raz SPÓŁDZIELCY BUDUJĄCY TO OSIEDLE ponad 30 lat temu w latach 80- tych ubiegłego wieku..
…………….. JEŻELI zaistnieje podjęcie decyzji w sprawie kontynuacji dalszego istnienia MURU i ma być po tym podejmowana dalsza merytoryczna dyskusja co z rozliczeniem kosztów poniesionych przez Spółdzielnię , NIECH najpierw KTOŚ …….. urzędniczo MĄDRZE ROZSTRZYGNIE – oraz doradzi, KTO … MA … ODPOWIEDZIEĆ …finansowo ….. ZA TE WSZYSTKIE i zaistniałe już zniszczenia ??? BO ……………. KOGOŚ W KOŃCU OBCIĄŻYĆ BĘDZIE TRZEBA .
………………NIECH WYRAŹNIE ZOSTANIE UDZIELONA ODPOWIEDŹ NA PYTANIE ?…CZY KOSZTAMI nowych PROJEKTÓW….. i samego wykonania nowych CHODNIKÓW , wykonania nowych SIECI WODOCIĄGOWYCH GAZOWYCH itp. itd. oraz na koniec przelokalizowania WEWNĘTRZNEJ DROGI OSIEDLOWEJ z przesunięciem jej prawie , że pod okna bloku nr 27 i z położeniem pod tymi oknami nowego asfaltu ??? POWINNO SIĘ OBCIĄŻYĆ NASZEGO SĄSIADA? -----------KTÓRY tak ochoczo skorzystał z nadrzędnego prawa własności NIE PYTAJĄC ŻADNEJ INSTYTUCJI O ZGODĘ bo teren jego ,-----------------czy OBCIĄŻYC STAROSTWO MOŻE ? które WINNO POSIADAĆ tę podstawową WIEDZE i przewidzieć oczywistość przyszłych sporów w temacie i mimo tego nie zastrzegło w akcie notarialnym zakazu grodzenia działki i przejścia w strefie ochrony konserwatorskiej i wg opinii mieszkańców również ewakuacyjnej ------------- i SPRZEDAŁO DZIAŁKĘ bez przypisania służebności przejść i dojść nie licząc się przy tym z oczekiwaniami społeczności
……………………………………………………………….
……………………..SZKODA że w miarę wychodzenia na jaw kolejnych grzechów zaniechania i niedopilnowania żądna z instytucji -reprezentantów włądzy które nawet…..…………do …….cienia WINY się dziś NIE POCZUWAJĄ mimo że w przeszłości zawiniły ………..nie chce przeprowadzić w odniesieniu do siebie rachunku sumienia ……… i że OBECNIE - zamiast naprawiać błędy z urzędu wolą one przerzucać odpowiedzialność na mieszkańców.
Najbardziej PRZYKRYM jest ……. LANSOWANIE przez wielu………. na forach i powielane tezy o winie „ hejterów i wichrzycieli z osiedla za wszystko……………….. co się w temacie grodzenia…………… złego zadziało BO GDYBY SIEDZIELI CICHO I NIE PRZESZKADZALI mogłoby być inaczej .
---------Gdy żartem wspomniałem sąsiadce którą bardzo szanuję i lubię , że jeżeli oczekuje „rozbiórki płotu” A WIEM ŻE CHCE tego NA PEWNO !!!! bo z wielkim trudem ledwo się porusza … to za samo mówienie o ROZBIÓRCE ………. będzie ona uznana przez niektórych hejterką i wichrzycielką ………. to była przerażona takim stawianiem sprawy i już dalej o płocie rozmawiać nie chciała .
TEGO RODZAJU HIPOKRYZJA …………w ustalaniu i szukaniu winy przez Instytucje które zawsze okazują się być niewinne i czyniące wszystko co tylko możliwe JEST…….. w swej wymowie PRZERAŻĄJĄCA .
Czy…????? aż taka NIEDOBRA ??? i oczekująca zbyt wiele BYŁA ta „hejterska „ niby grupa pisząca swe petycje i zastrzeżenia do Instytucji i prosząca właściciela oraz władze spółdzielni i władze powiatu jedynie o ZROZUMIENIE DLA POTRZEB OSIEDLA i o odrobinę empatii dla ludzi starszych –schorowanych i przede wszystkim prosząca o ZAŻEGNANIE sporu poprzez nie wydawanie zezwoleń oraz nie legalizowanie GRODZENIA osiedla z ZAGWARANTOWANIEM tym samym zasad niekonfliktowego współżycia sąsiedzkiego i społecznego
CZY TA SPOŁĘCZNOŚĆ ??? by nie narażać się władzy i właścicielowi spod 3 go maja 8 miała MILCZEĆ W POKORZE i po cichutku lamentować w ciszy ……………..powtarzajać przy tym jak mantrę słowa z komentarza internauty o nicku Pan Nielsen- zamieszczonego pod artykułem wyjściowym gdzie konkluzja jest taka że „Ksiądz pana wini, pan księdza, a nam prostym zewsząd nędza.”
ROZGLĄDAMY SIĘ od przedwczoraj podejrzliwie NAWZAJEM POŚRÓD SĄSIADÓW, rozmawiamy na ten temat co o naszym osiedlu piszą -kto co powiedział i na szczęście jesteśmy prawie w pozytywnym szoku ……. bo PRAWDZIWYCH HEJTERÓW i prowokatorów przeszkadzających funkcjonować nowemu sąsiadowi o czym się dowiadujemy i o czym informują nas komentarze internautów i donoszą media WŚRÓD NAS ??? JAKOŚ DOSTRZEC nie możemy .
…………………Obserwujemy natomiast co innego a mianowicie faktyczne i coraz bardziej zawzięte ataki na forach na nas -na mieszkańców , nasze protesty -sprzeciwy w coraz większej liczbie komentarzy do obu artykułów OPISUJACYCH STAWIANIE MURU w strefie objętej ochroną konserwatorską i opisujących niedopuszczalność etyczną i prawną ODGRADZANIA OSIEDLA od CENTRUM miasta .
……………. Stąd do nicków atakujących - w tym atakujących PERSONALNIE i wprost autora listu otwartego „OKIEM MIESZKAŃCA „ tj do wpisów z Nickiem pana . Miecia……. ,do Emeryta…….,do Zygi….., do Wnuczka…. , do Waldka ….i całej reszty wszystkich WAS my ………SPOŁECZNOŚC OSIEDLOWA zawsze trwając w POSZANOWANIU PRAW naszego sąsiada WŁAŚCICIELA zarządu WSM i władz Starostwa …. prosimy o jedno i mamy apel jeden -------- to wy nas nie hejtujcie , nie oskarżajcie nas tylko dlatego że tak działać lubicie a raczej się zreflektujcie i bądźcie otwarci w swojej ocenie na na nasze motywacje i argumenty .
…………….. SPOSOBY FORMUŁOWANIA wpisów np. w stylu………wziętym wprost z nicka „ KAZNODZIEJA” ………..dzisiaj już nie pijesz!” w reakcji na mądry apel o refleksję i rozwagę zaproponowaną przez …… „A gest?.Zdobycie Sz ……..lub w stylu nicka „JASNE” ………. który w reakcji na wypowiedź o dziadku z balkonikiem komentuje oczekiwania dziadka bardzo obraźliwie …w stylu .. „ i napisał to stary byk, któremu się po prostu nie chce chodzić”…………bardzo ZASMUCAJĄ .
Wpisy jak wyżej niestety dowodzą że POSTY są pisane raczej przez ludzi „młodych ochotnych DO DOKOPANIA ludziom z osiedla „ piszących niby jako emeryci nasi wnuczkowie itd. z zamiarem ustawienia „wichrzycieli do pionu bo przez nich sąsiad chce ukarać osiedle „CELEM SKOŁOWANIA … I ……..OGŁUPIENIA ……..NIE TYLKO SPOŁECZNOŚCI ………ale i dla ………WROGIEGO NASTAWIENIA ………DO NASZYCH OBYWATELSKICH INICJATYW całej wrzesińskiej opinii publicznej.
……………….CHCIELIBYŚMY SIĘ WSZYSCY MYLIC ………. W OCENIE TYCH WPISÓW---- uznanych może na wyrost przez nas …… jako pisanych MOŻE na czyjeś zlecenie i typowo hejterskie --------WIĘC ….JEŻELI ………………..NIE JESTEŚCIE ????HEJTERAMI i wrzutką trolli i oby tak było …………… to używając do WAS słowa przepraszamy ….. ZARAZEM apelujemy ------ PRZEMYŚLCIE dwa razy CO CHCECIE WSZYSTKIM POWIEDZIEC zanim cokolwiek jeszcze napiszecie , bo być może działając dla hecy zadajecie w sposób nieuprawniony ciosy tym co CHCĄ WAM POMAGAĆ i sąsiadom którzy sobie na to nie zasłużyli , a do tego w zamian być może NIECHĆACY pomagacie tym co Wam i całemu naszemu OSIEDLU … NIEKONIECZNIE …..dobrze życzą .
Pewna część spośród mieszkańców NIE CZYTA TYCH niedobrych waszych POSTÓW w internecie i znajdując się już w wieku mocno dojrzałym posiada wiedzę o MURZE ……jedynie …z tego , co sąsiedzi im przekażą i …… i dobrze …że tak jest ……..bo dowiedzieliby się jak mocno przez młode pokolenie są w stanie być ……….lekceważeni .
NIE WSZYSCY SĄ W STANIE TEZ SLEDZIĆ dokładniej tematyki MURU w wersji elektronicznej bo nie maja dostępu albo dostatecznej wiedzy jak to robic ,stąd sugestia dla wszystkich instytucji czy też pojedynczych internautów analizujących być może „ MURU” sprawę ………dokładniej ... by w kategoriach wyroczni nie traktować zamieszczonej pod artykułami ankiety ………. Z GŁOSAMI kto za rozbiórką …? kto za negocjacjami …? a kto za muru pozostawieniem ……… ………. tym bardziej że ta ankieta nie jest DO KOŃCA MIARODAJNA i traktowana przez część …. Internautów …………… na zasadzie uczestnictwa w ciekawych igrzyskach ………..
Już sama konstrukcja ankiety w 3 a nie dwóch wersjach odpowiedzi zmierzająca do rozproszenia i zbagatelizowania głosów mieszkańców ?......... pragnących np. likwidacji ………..muru ………..budzi wątpliwości .
Stąd tez wynik ……….. az …18 % ………….za rozebraniem muru w g stanu na 24.11.2022 r ………uzyskanym przez społeczność która w swoim zaawansowaniu wiekowym w niewielkim stopniu mogła uczestniczyć w ankiecie ….wbrew pozorom jest wynikiem wręcz rewelacyjnym !!!!
Podobnie wygląda sytuacja z oceną komentarzy pod artykułami oraz … z WYCIĄGANIEM z tych komentarzy wniosków ……………………….
UWAGA końcowa DO MIESZKAŃCÓW osiedla którzy uwielbiają jak widać z postów rozsadzać jednośc sąsiedzką i dobre inicjatywy od środka
………..
NIE pomagajcie w ZNISZCZENIU zapału i zaangażowania tych, --------------co nas wszystkich i Was także bronią choć……….może jeszcze ……….nie tak……. jak byście chcieli I MOŻE trochę NIEDOSKONALE ale najważniejsze że w dobrej wierze i mimo rzucania kłód pod nogi JESZCZE CHCĄ ------to czynić ---- i czynią …
Nigdy…………. NIE należałęm i nie NALEŻĘ do CZYNNEJ grupy aktywistów w działaniu na rzecz osiedla przez co nieraz mi wstyd choć mam na to dla siebie pewne usprawiedliwienie ,……… ale WIERZĘ ŻE CI……….. CO SIĘ TEGO PODJĘLI …………ROBIĄ …TO wszystko spontanicznie bez patrzenia na profity z sercem na dłoni i dla dobra - bez obrażania się nawet na te nasze niedobre posty i bez ZWAŻANIA nawet NA NASZE wypowiedziane niepotrzebnie ZŁE i czasami b.gorzkie w odbiorze SŁOWA .
……………….Jeżeli ich zapał i determinację ZNISZCZYMY teraz BRAKIEM ZAUFANIA w ich intencje kierując się pozorami i wrogimi im komentarzami , a nie tym co robią faktycznie dla Was interweniujac w JAKŻE RÓŻNYCH JAK WIDZĘ NA FACEEBOKU SPRAWACH i obszarach w waszym – NASZYM przecież imieniu i na waszą-NASZĄ rzecz … ……….. to CAŁEGO naszego osiedla jest TYLKO SZKODA WIELKA:((……dla nas wszystkich ………. I ………..tego osiedla …..ŻAL .
Chyba , że ATAKUJAC ZDECYDOWANIE wiecie co robicie….?? działając z przekonaniem przeciwko nim i zdecydujecie się TYM FAKTEM ich …………DO DALSZEGO DZIAŁANIA ZNIECHĘCIC ………. I ICH działanie zastąpić ……PÓŹNIEJ …….. SKUTECZNYM?? I W ZAMIARACH w co mam nadzieję wierzycie dużo lepszym !!! dla społeczności osiedlowej ……… swoim działaniem .
………………..
TO WTEDY WYPADA I …..NAM …I WAM ŻYCZYĆ ..WYŁĄCZNIE ………POWODZENIA trzymać za Was kciuki …….. A SPOŁECZNOŚC NASZA ZA JAKIŚ CZAS to zdążycie zrobić dla ogółu zweryfikuje słowem „ SPRAWDZAM „ bo tak trzeba . 18:28, 24.11.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

portosportos

1 3

🤣historyczna zabudowa urbanistyczna z blokami 06:50, 25.11.2022


Absolwent LOAbsolwent LO

0 1

Droga Pani Polonistki!
Już od jakiegoś czasu śledzę Pani wpisy na Raptusie ze sporym zażenowaniem. Jako lingwistka, jest Pani pewnie świadoma, że język, którym się posługujemy jest prawie jak odcisk palca. Z łatwością można się domyślić, że to właśnie Pani jest autorką.
Pozwolę sobie zwrócić Pani uwagę na liczne błędy interpunkcyjne, które Pani za każdym razem popełnia w swoich wpisach.
Przed znakami interpunkcyjnymi nie robimy spacji. Zastanawia mnie też ten wielokropek, jak i wielo-myslnik. 22:16, 25.11.2022


absolwent LOabsolwent LO

0 1

Droga Pani Polonistko!
Już od jakiegoś czasu śledzę Pani wpisy na Raptusie ze sporym zażenowaniem. Jako lingwistka, jest Pani pewnie świadoma, że język, którym się posługujemy jest prawie jak odcisk palca. Z łatwością można się domyślić, że to właśnie Pani jest autorką.
Pozwolę sobie zwrócić Pani uwagę na liczne błędy interpunkcyjne, które Pani za każdym razem popełnia w swoich wpisach.
Przed znakami interpunkcyjnymi nie robimy spacji. Zastanawia mnie też ten wielokropek, jak i wielołącznik. 22:25, 25.11.2022


HelenkaHelenka

5 12

Mieszkaniec osiedla- napisałeś szeroki komentarz z którego nic nie wynika. 06:13, 25.11.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkaniec osiedla.Mieszkaniec osiedla.

4 0

Sz.P. Helenko . Coś Sz. Pani doradzę .Żeby dla Sz.Pani z tego szerokiego komentarza coś wynikało ,a jak sama Pani podkreśla - nic nie wynika - musi Sz.Pani go przeczytać koniecznie !!! kilka razy i to powoli -ze zrozumieniem . Podpowiem że intencje tego komentarza sa czyste i pozytywne zmierzające do tego, by Pani sie żyło na osiedlu naszym jak najlepiej . Pozdrawiam . 21:21, 25.11.2022


Absolwent Absolwent

0 2

Zgadzam się z Panią. Czytać się tego nie da. Wstyd, żeby polonistka tak beznadziejnie pisała. 23:04, 25.11.2022


HelenkaHelenka

1 5

Mieszkaniec osiedla- tez należysz do tej grupki która z Głowackim wojowała i poległa ? Jeżeli tak to lepiej milcz i nie wypisuj głupot. 05:50, 26.11.2022


SąsiadSąsiad

0 0

drogi spółdzielca A co by się stało co miało już miejsce we wakacje gdyby wyżej wymieniony pan Głowacki prowadził sobie działalność tak jak do tej pory Bo mało kto wie że bez płotu nocowali tam ludzie jakoś osiedle trwa i myślę sobie że trwać będzie i nikt nie umer z tego powodu? 16:36, 25.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eetam eetam

18 0

Fetorem juz było czuć od razu jak starosta sprzedał kamienicę przy samych blokach prywaciażowi zamiast ją wyremontowac do konca po likwidacji w niej szkoły rolniczej i wykorzystac u siebie z pozytkierm dla petętów .Urzedy do dzisiaj porozrzucane po całym miescie i obrzeżach a tu taki wielki budynek miał pod nosem.Aż sie prosiło. 20:57, 25.11.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wujekwujek

1 2

Przestań głupoty wypisywać. Trzeba było z Głowackim wojny nie rozpoczynać to by przejście nie zostało zamknieęe 05:59, 26.11.2022


mieszkaniec osiedla mieszkaniec osiedla

3 7

Państwo Czajkowscy chcą na siłę być osiedlowymi Rejtanami rozdziarającymi koszule pod murem w obronie ciągu komunikacyjnego na osiedlu. Szkoda, że nie byli tacy zaangażowani, kiedy działka była do kupienia. Mogli wtedy wystąpić z wnioskiem do starosty o wydzielenie przejścia jako osobnej działki. Teraz to już musztarda po obiedzie i zamiast trzepać pianę, powinni miło przywitać nowego sąsiada i żyć z nim w zgodzie, by mieszkańcom żyło się przynajmniej jak do tej pory. 22:12, 25.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Damian z LegiiDamian z Legii

3 8

a co robił Czajkowski jak spółdzielnia rzekomo niewłaściwie postępowała w sprawie? Jako prawnik chyba wiedział co należałoby robić w takiej sytuacji.

Ciekawe również, czy prawdą jest, że Czajkowski w czasie rozmów z właściecielem działki, powiedział do niego, że jak chce, to może sobie postawić mur wokół działki. Ktoś coś wie w temacie? 22:32, 25.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WaldekWaldek

2 11

Damian z Legii- Czajkowski w tym liście głupoty wypisuje, wojnę z Głowackim rozpętali i polegli. Pytam się ponownie p Czajkowski jak pan zakończył walkę o stanowisko prezesa WSM 06:12, 26.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec osiedla Mieszkaniec osiedla

9 1


W pokorze i w zawstydzeniu wielkim PRZEPRASZAM wszystkich………. tym zniesmaczonych…….. za popełnione przeze mnie błędy interpunkcyjne i pozostałe ,ale wobec faktu ,iż nie jestem POLONISTKĄ ,o co mnie PODEJRZEWACIE, mam nadzieję, że zostaną mi te błędy przez Was wybaczone.
NIKT NIE JEST DOSKONAŁY.
Pozwólcie ,że mając świadomość popełnianych błędów i teraz za nie przepraszając- bo cóż mogę uczynić więcej - na dalsze Wasze zaczepki w tym właśnie obszarze mojej reakcji raczej już nie będzie.
Mogę też zamilknąć , by nie ranić czyjejś wrażliwości językowej więc zapewne tak uczynię zaprzestając wyrażania dalej poglądów na temat Muru , co zapewne ucieszy niektórych .
Przy okazji po przeczytaniu dzisiaj wielu z komentarzy ośmielam się zadać na koniec jeszcze jedno pytanie ?
Czy aż tak istotnym dla oceny sprawy i zamieszczanych przez kogoś opinii ………jest - ustalanie i ogłaszanie światu całemu kim jest ? z imienia i nazwiska? ile błędów stylistycznych popełnił ? , –jakiej płci? – w jakim wieku? -jaki zawód reprezentuje ?i jakie wykształcenie posiada? ,bądź o jakie stanowiska się ubiegał lub jakie stanowisko i gdzie ?? obecnie zajmuje ?
Czy dociekanie tego wszystkiego odbywa się tylko po to , żeby zamiast rzeczowo i merytorycznie o sprawie dyskutując, lepiej się do ataku przygotować i temu komuś , kto------ BY SIĘ ZŁU PRZECIWSATWIĆ --się odważył coś powiedzieć --------- lepiej dokopać .
CO DO MERITUM tego całego niepotrzebnego SPORU im wcześniej zrozumiemy ,że w sprawie nie ma zwycięzców
Nawet gdy się okaże , iż MUR musi pozostać to WBREW POZOROM- WYGRANYM WCALE NIE JEST WŁAŚCICIEL ,któremu z uwagi na ograniczoną przestrzeń manewrową trudno za MUREM będzie usytuować parkingi dla samochodów chyba , że parkingi będą przewidziane dla floty hulajnogowej .
PRZEGRANYMI przy pozostawieniu MURU będzie nie tylko nasz sąsiad właściciel, ale POZOSTANĄ na pewno i najwięcej w przewadze starsi -wiekowi już i schorowani mieszkańcy osiedla .
ZWYCIEZCAMI mogą być obie strony ………..lecz tylko wtedy gdy muru już nie będzie .
Jakkolwiek by nie spojrzeć na temat JEDYNĄ SZANSĄ DLA OBU STRON jest wycofanie się z grodzenia przez właściciela i tego muru likwidacja .
Na koniec MOJEJ niezdarnej wypowiedzi- znów pewnie za długiej - Sz. Panią POLONISTKĘ, wywoływaną co rusz niezasadnie do „tablicy „ przez niektórych internautów z nickami Absolwentów LO .Helenki itp. czy jak ich tam zwać PRAGNĘ PRZEPROSIĆ w imieniu swoim i zapewne wielu innych osób za nieprzystające i budzące zażenowanie obrażanie jej osoby i obciążanie jej kunsztu i wysokiego poziomu chociażby moimi marnymi błędami i nie tylko .
09:16, 26.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec osiedlaMieszkaniec osiedla

25 0

W pokorze i w zawstydzeniu wielkim PRZEPRASZAM wszystkich………. tym zniesmaczonych…….. za popełnione przeze mnie błędy interpunkcyjne i pozostałe ,ale wobec faktu ,iż nie jestem POLONISTKĄ ,o co mnie PODEJRZEWACIE, mam nadzieję, że zostaną mi te błędy przez Was wybaczone.
NIKT NIE JEST DOSKONAŁY.
Pozwólcie ,że mając świadomość popełnianych błędów i teraz za nie przepraszając- bo cóż mogę uczynić więcej - na dalsze Wasze zaczepki w tym właśnie obszarze mojej reakcji raczej już nie będzie.
Mogę też zamilknąć , by nie ranić czyjejś wrażliwości językowej więc zapewne tak uczynię zaprzestając wyrażania dalej poglądów na temat Muru , co zapewne ucieszy niektórych .
Przy okazji po przeczytaniu dzisiaj wielu z komentarzy ośmielam się zadać na koniec jeszcze jedno pytanie ?
Czy aż tak istotnym dla oceny sprawy i zamieszczanych przez kogoś opinii ………jest - ustalanie i ogłaszanie światu całemu kim jest ? z imienia i nazwiska? ile błędów stylistycznych popełnił ? , –jakiej płci? – w jakim wieku? -jaki zawód reprezentuje ?i jakie wykształcenie posiada? ,bądź o jakie stanowiska się ubiegał lub jakie stanowisko i gdzie ?? obecnie zajmuje ?
Czy dociekanie tego wszystkiego odbywa się tylko po to , żeby zamiast rzeczowo i merytorycznie o sprawie dyskutując, lepiej się do ataku przygotować i temu komuś , kto------ BY SIĘ ZŁU PRZECIWSATWIĆ --się odważył coś powiedzieć --------- lepiej dokopać .
CO DO MERITUM tego całego niepotrzebnego SPORU im wcześniej zrozumiemy ,że w sprawie nie ma zwycięzców
Nawet gdy się okaże , iż MUR musi pozostać to WBREW POZOROM- WYGRANYM WCALE NIE JEST WŁAŚCICIEL ,któremu z uwagi na ograniczoną przestrzeń manewrową trudno za MUREM będzie usytuować parkingi dla samochodów chyba , że parkingi będą przewidziane dla floty hulajnogowej .
PRZEGRANYMI przy pozostawieniu MURU będzie nie tylko nasz sąsiad właściciel, ale POZOSTANĄ na pewno i najwięcej w przewadze starsi -wiekowi już i schorowani mieszkańcy osiedla .
ZWYCIEZCAMI mogą być obie strony ………..lecz tylko wtedy gdy muru już nie będzie .
Jakkolwiek by nie spojrzeć na temat JEDYNĄ SZANSĄ DLA OBU STRON jest wycofanie się z grodzenia przez właściciela i tego muru likwidacja .
Może KONSERWATOR ZABYTKÓW w tym obu stronom pomoże?
Na koniec MOJEJ niezdarnej wypowiedzi- znów pewnie za długiej - Sz. Panią POLONISTKĘ, wywoływaną co rusz niezasadnie do „tablicy „ przez niektórych internautów z nickami Absolwentów LO .Helenki itp. czy jak ich tam zwać PRAGNĘ PRZEPROSIĆ w imieniu swoim i zapewne wielu innych osób za nieprzystające i budzące zażenowanie obrażanie jej osoby i obciążanie jej kunsztu i wysokiego poziomu chociażby moimi marnymi błędami i nie tylko .

09:19, 26.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JędruśJędruś

1 10

Mieszkaniec osiedla- też należysz do tej wąskiej grupki która wojnę z Głowackim rozpętała i poległa ? 09:28, 26.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec osiedlaMieszkaniec osiedla

3 0

Miałem milczeć ale ...jeszcze ta ostatnia Uwaga do absolwenta: jak nie wiesz kto ? i co pisał ? to się nie wymądrzaj .Nieładnie oj nieładnie absolwencie.
...............
absolwent LO 22:25, 25.11.2022
Droga Pani Polonistko!
Już od jakiegoś czasu śledzę Pani wpisy na Raptusie ze sporym zażenowaniem. Jako lingwistka, jest Pani pewnie świadoma, że język, którym się posługujemy jest prawie jak odcisk palca. Z łatwością można się domyślić, że to właśnie Pani jest autorką. 17:48, 26.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec osiedla Mieszkaniec osiedla

11 2

I ..JESZCZE JEDNO ...jakikolwiek nastepny komentarz z nickiem Mieszkaniec osiedla jak także i ten ten już napisany przez kogoś X ...co wyżej o Rejtanach z osiedla rozdzierających koszule pod murem jest ! lub będzie ! zamieszczony celem wbicia klina , zasiania zamętu i wprowadzania w błąd STANOWIĄC jedynie podszywanie się w ZŁĘJ WIERZE pod moją osobe - czyli piszącego te być może nudne ,może ZŁYM JĘZYKIEM i przez to trudne do ogarnięcia długie lecz pisane z kolei w DOBREJ WIERZE komentarze. 18:10, 26.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PawełekPawełek

1 5

Facet dał ostro w szyję i pobił żonę. Winna kasjerka z Biedronki bo mu wódkę sprzedała. Wąska grupka mieszkańców wojnę z Głowackim rozpętała w której poległa. Winna WSM takie brednie wypisują. 06:19, 27.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HelenkaHelenka

1 1

Raptus na dzień 5 grudnia zwołuje zebranie mieszkańców osiedla w WSM. Z kim teraz zamierza walczyć i o co ? 09:06, 28.11.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kosynierkakosynierka

0 1

Babcia Helenka z Bugaju znów sie przebudziła . Chca bic naszych z miłosławia .Kosy na sztorc 19:02, 29.11.2022


HelenkaHelenka

1 1

Kosynierka- ruszyliście z kosami na sztorc na Głowackiego i polegliście, jeszcze wam mało 06:24, 30.11.2022


Punkt dowodzeniaPunkt dowodzenia

15 1

Zastanawiąjący jest wciąz ten sam identyczny płynący może z Miłosławia a moze z innego punktu dowodzenia przekaz do nieustannego zamieszczania przez bojowników nowego sąsiada osiedla w stylu : włąściciel ma prawo , mur musi zostac - należysz do wąskiej grupki która wojnę z Głowackim rozpętała i poległa ? To przypomina Nowogrodzką 15:38, 28.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SylwekSylwek

1 7

Wojnę z Głowackim wąska grupka mieszkańców osiedla wywołała i poległa i jeszcze mają tupet jakieś tam listy otwarte pisać 06:38, 29.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntyfetorAntyfetor

2 2

A ja pytam wprost kim jest p. Głowacki ? *%#)!& wypisujecie majaczycie a zielonego pojęcia nie macie o sprawie. Obrażacie człowieka który przeciwstawił się bezprawiu i obrażacie bo tyle tylko potraficie.
Cała sprawa powstała jak" chłop" z Miłosławia zaczął się szarogęsić jak na folwarku. A stan faktyczny jest taki ,że droga przejście istniało w tym miejscu od 37 lat. Nawet się nie zastanawiam przez kogo jesteście nasłani aby te bzdury wypisywać. 16:53, 29.11.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

QwertyhvQwertyhv

0 0

Własność, mówi ci to coś kuraku z chowu klatkowego? Kupił to jego a wy mogliscie gęby na kłódkę trzymać i byłby święty spokój. 00:41, 30.11.2022


SylwekSylwek

1 4

Antyfetor- czy ty jesteś trzeźwy że takie brednie wypisujesz ? Czy dałeś ostro w szyję ? 06:27, 30.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JędrekJędrek

1 4

Antyfetor- dawno takich bredni nie czytałem. Walkę z Głowackim rozpętaliście i polegliście 06:40, 30.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wnuczekwnuczek

1 2

Antyfetor- a ja się pytam wprost ,kto wojnę rozpętał Głowacki czy raptus z byłym członkiem rady nadzorczej WSM ? A jak Czajkowski zakończył walkę o fotel prezesa WSM ? 08:58, 30.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucekLucek

1 4

Antyfetor- Głowacki kupił budynek a raptus, członek rady nadzorczej WSM i paru innych dyktowała co ma robić. Wojnę rozpętali i polegli wyrokiem sądowym. Tak wygląda szarogęsienie się Głowackiego 10:52, 30.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Archiwista Archiwista

14 1

Tak sobie myślę i myślę , że nieważne, czy w czasach komuny czy też w czasach nam bliższych tylko osoba bardzo lekkomyślna mógłaby sie zdecydowac na wykonanie dróg, chodników itp. itd na działce sąsiada .O taką lekkomyślnośc nikt nie ma nawet prawa posądzać włodarzy spółdzielni i powiatu ,którzy zawsze mądrze i najlepiej wszak służą mieszkańcom. .Gdzieś te dokumenty przypisujące prawo do gruntów sąsiada musza być albo w WSM albo też w Starostwie ub Gminie i nie powinno stanowić żadnego problemu ich odszukanie , chyba , że zostały one przez kogoś zniszczone .
21:50, 01.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucekLucek

1 3

Archiwista- mogli wojny z Głowackim nie zaczynać to by przejście w dalszym ciągu było. Tak trudno zrozumieć ? 07:03, 02.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do archiwistydo archiwisty

16 0

DO ARCHIWISTY :Ty archiwista możesz mieć rację, bo kto przy zdrowych zmysłach nawet gdy działo się to w komunie marnowałby kasę , inwestowałby i projektowałby całe osiedle, chodniki i drogi nie na swojej ziemi .Oby się nie okazało , że starosta sprzedał nie tylko ,że już wtedy przy sprzedaży w 2016r. nie swoje drogi i chodniki za których wykonanie zapłaciła spółdzielnia budując w latach osiemdziesiątych XX wieku osiedle ale sprzedał przy tym także i tę część działki do której już sam nie miał prawa a na której były te chodniki już kilkadziesiąt lat wcześniej wykonane jako na terenie przekazanym wówczas spółdzielni przez ówczesne władze na rzecz budowanego osiedla .To trzeba sprawdzić zarówno w zasobach WSM jak i we wszelkich możliwych archiwach . 14:08, 02.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucjanLucjan

1 5

Ksywa raptus zwołała zebranie osiedlowe w WSP. Przyszła grupka która wojnę z Głowackim wywołała i poległa oraz ciekawscy. Raptusie jak zakończył walkę w stanowisko prezesa WSM mężulek ? Na swoim portalu raptus jak zwykle brednie wypisuje z których można się tylko śmiać. Pozdrowienia do dziadka z balkonikiem mającego ponad 80 lat który dzięki takim jak wy ma zamknięte przejście 06:53, 07.12.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UWAGAUWAGA

1 1

do lucjana :Takich jak lucjan mamy niestety zwolenników naszego sąsiada -niewychowanych , bezczelnych arogantów zapatrzonych w czubek własnego nosa ,manipulujących faktami ,naigrywających się z funkcjonujących od 40 prawie lat oczekiwań służebnościowych dużej społęczności ,pozbawionych odrobiny empatii dla kilkuset sąsiadów w tym zrozumienia dla ludzi starszych i niepełnosprawnych cyników .Szkoda że w sądzie nie pokazaliście prawdziwego oblicza przuyjmujc nieprawdziwą maskę gnębionego przez sąsiadó przedsiębiorcy 08:20, 07.12.2022


LucjanLucjan

1 6

UWAGA- ty z pewnością z tej wąskiej grupki która wojnę z Głowackim wywołała i poległa. Z kim teraz będziecie wojować i o co ? 08:28, 07.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadzioRadzio

2 2

UWAGA- odpowiedz jak mąż raptusa zakończył wojnę o stanowisko prezesa WSM 08:30, 07.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SylwekSylwek

2 4

UWAGA- wyrokiem sądowym polegliście i jeszcze masz tupet bredzić o bezczelnych arogantach i braku wychowania 08:38, 07.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UWAGAUWAGA

13 1

UWAGA DO HEJTERÓW Prosimy - nie atakujcie -nie hejtujcie -chyba ludzi z Miłosławia stać jeszcze na trochę szacunku do bliźniego i na merytoryczną dyskusję w temacie - możecie się jeszcze zrehabilitować .ROZBIERZCIE MUR . Nie wyciągajcie błędnych wniosków ,bo nawet jak macie za sobą Zarząd WSM ,który nie pojawiając sie na zwołanym w dniu5.XII.2022r zebraniu zlekceważył kolejne prośby mieszkańców o wysłuchanie w sprawie muru i opowiedział sie w ten sposób jednoznacznie przeciwko społeczności osiedlowej ,to jeszcze nie oznacza że macie prawo się z naszych potrzeb naśmiewac .Nie jesteśmy wąską grupką WICHRZYCIELI jak to powtarzacie nam bez przerwy by wytworzyć negatywne nastawienie do nas opinii publicznej .Było nas na zebraniu kilkadziesiąt osób reprezentujących około 140 mieszkań.. Drugie kilkadziesiat osób czyli Ci z sąsiadów , co z racji wieku bądź niepełnosprawności przyjść nie mogli kibicowało nam w domach -przekazaliśmy im o czym była mowa. Uwierzcie nam nie ma wśród nas osoby, która godzi sie na na to niemoralne i w pełni nieuzasadnione naszym zdaniem odcięcie murem tego GŁÓWNEGO OD PRAWIE PÓŁ WIEKU bytowego i ewakuacyjnego dojścia wyjścia z OSIEDLA co centrum miasta . Pozostała i ta wąska grupka o których raczycie wspominać , to natomiast ci , którzy na zebranie nie dotarli ,jedy7nie dlatego że mieli ku temu ważne powody. 09:21, 07.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HelenkaHelenka

1 3

UWAGA- o jakiej służalczości bredzisz ? Czy znasz wyrok sądowy ? Wojnę z Głowackim rozpętali i polegli. Jeżeli masz odrobinę wychowania to milcz 09:50, 07.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KonradKonrad

1 2

UWAGA- trzeba było wojny z Głowackim nie zaczynać to by przejście w dalszym ciągu było 11:18, 07.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UWAGA -P.Helenka a SUWAGA -P.Helenka a S

11 0

do Pani Helenki .Nie chodzi tutaj o żadną SŁUŻALCZOŚĆ ..... Sz.P. Helenko uwłaczającą czyjejś godności ,bo to byłoby podłe , Chodzi tu jedynie o kontynuację zasad współżycia społecznego między sąsiadami w wymiarze ludzkim etycznym nazywaną ogólnie SŁUŻEBNOŚCIĄ . .Chodzi o prosby i apele MIESZKAŃCÓW nakierowane na odpowiedzialną decyzję wielu instytucji mających wpływ na bieg zdarzeń i nowego właściciela z poszanowaniem nie tylko sąsiadów z osiedla ale i Starostwa które tę działkę sprzedało , któremu to Staroście przez dziesięciolecia nawet do głowy nie przychodziło ograniczanie korzystania przez OBYWATELI dużego osiedla z GŁÓWNEGO dla nich przejścia do centrum miasta . Szacunku nie buduje się wyrokami sądu nie wsłuchującego sie w oczekiwania dużej społeczności ani pustymi deklaracjami i samym mówieniem nowego właściciela o dobro sąsiedzkim współistnieniu i o tym że nowemu włascicielowi na postawieniu muru nie zależy. . Tu nie chodzi też o to , czy płot jest brzydki czy ładny , z wzorami czy bez --- jak próbują to spłycić niektórzy sprowadzając sprzeciw mieszkańców jedynie do estetyki samego grodzenia --- ,ale wogóle o fakt jego postawienia jako MURU NIEZGODY między sąsiadami i to w strefie ochrony konserwatorskiej historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków (nr rej. 295/Wlkp/A z 19.04.2006). -- o którym będą pamiętały pokolenia całe.
.
Czy warto na taką pamięć pracować ?. Nikt z Panem G. wojny nie zaczynał -NIE BYŁO TO ,NICZYJHĄ INTENCJĄ I NICZYIM ZAMIAREM i na pewno ludzie sami Z SIEBIE bez przyczyny problemu z murem którego wg pisemnych także pana G. oswiadczeń nigdy miało nie być - NIE WYMYŚLILI. Dajmy sobie szansę na zgodę . 13:51, 07.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HelenkaHelenka

1 1

UWAGA- trzeba było wojny z Głowackim nie zaczynać to by przejście w dalszym ciągu było. Tak jest prawda i nie ma sensu obwiniać Starostwa. Radzę zapoznać się z treścią pisma WSM jakie skierowała do mieszkańców. Członek Rady Nadzorczej mieszkaniec osiedla ostro na Głowackiego ruszył 15:38, 07.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucjanLucjan

1 1

Ksywa raptus w dalszym ciągu na portalu idiotyzmy wypisuje 06:25, 08.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WaldekWaldek

1 1

Raptusie pochwal się jak mąż zakończył walkę o stanowisko prezesa WSM 08:04, 08.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WaldekWaldek

1 1

Raptusie dlaczego milczysz i nie odpowiadasz na moje pytanie 11:39, 08.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czy ktoś wie czy ktoś wie

6 0

Czy ktoś może wie jak się zakonczyło postepowanie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego we Wrześni wszczęte 21.XI.2022 pod kątem kontroli i weryfikacji pod wzgledem obowiązującego prawa budowlanego prowadzonych przy ul 3go maja 8 robót dotyczących wzniesienia cięzkiego ogrodzenia z betonowych elementów? 08:50, 09.12.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LucjanLucjan

0 0

Ksywa Raptus powinien wiedzieć 08:54, 09.12.2022


czy ktoś wie czy ktoś wie

0 0

Podziel się z nami Lucjanie tą informacją jak wiesz ?bo to jest ważne ,gdyż nie wiem jak długo będe musiał jeszcze chodzic naokoło bloków do Przychodni Jesiołowskiego zamiast jak kiedyś. 09:07, 09.12.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LucjanLucjan

1 0

Ja nie wiem powinien wiedzieć ksywa raptus aktywny w walce z Głowackim w której poległ wyrokiem sądowym 09:45, 09.12.2022


do ktosiado ktosia

0 2

Tak długo bedziesz chodził z miasta do doktorów naokoło bloków jak długo bedzie płot stał chyba że będziesz chodził z drabiną albo skakał przez ten płot 17:52, 09.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucjanLucjan

0 2

Ksywa raptus i wąska grupa jej zwolenników wojnę z Głowackim wywołała i poległa a efektem mamy mur 07:05, 10.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

śmieci śmieci

4 0

Z dnia na dzień coraz bardziej mi doskwiera i dokucza szczególnie jak jest ślisko i śnieg to zamknięcięte murem, przejścia do miasta na 3 go Maja i do kościołą z trasą dłuzszą o 400 m z obchodzeniem bloków naokoło.Czy wy naprawdę wszystkich z osiedla i nas starszych macie za nic i za śmieci z którymi można robić co się chce nie licząc sie z nami wogóle . 12:54, 12.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

winniwinni

3 1

A co na te twoje lamenty o coraz trudniejszym chodzeniu powie starosta,spółdzielnia i gmina którzy sie do tego przyczynili nieprzemyslanymi decyzjami i zaniechaniami uznając że jakoś to będzie wtedy gdy zrobić coś mogli i do tej pory idąc w zaparte że nie ma w nich ani w przeszłości ani tym bardziej teraz żadnej winy . .Pewnie sie znowu dowiesz ,że zrobili wszystko co było mozliwe by do tego nie dopuścić że było duzo spotkań i że winni są mieszkańcy którzy przeszkadzali .Pytanie tylko w czym przeszkadzali jak o sprzedaży nawet nie wiedzieli i jak juz wszystko było dogadane za ich plecami. 13:21, 12.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucjanLucjan

1 2

winni- winna jest ta mała grupka mieszkańców która wojnę z Głowackim rozpętała i wyrokiem, sądowym poległa. Tak trudno zrozumieć ? 14:19, 12.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec osiedla Mieszkaniec osiedla

5 0

Zewsząd cisza i milczenie ,mróz z dnia na dzień coraz większy ,droga naokoło bloków wydaje sie być w tym mrozie coraz dłuższa nie tylko dla starszych i schorowanych .Nawet dzieci szkolne z osiedla zaczynają zadawać rodzicom coraz więcej pytań w temacie . Przeraża ta udawana troska i przerażają składane z różnych powodów i pobudek te wszystkie negocjacyjne deklaracje, bo nie wiadomo na ile oraz czyje intencje są tutaj czyste. .Wszyscy za to czują sie rozgrzeszeni .Nadal -poza mieszkańcami jak twierdza niektórzy -nie ma winnych tego co się stało , tylko w nas na osiedlu narasta złość na tych, którzy zamiast bronić i przewidzieć zagrożone interesy społęczności ,.......................gdy był na to czas , .................dopuścili swymi decyzjami lub ich brakiem w przeszłosci i teraźniejszości do zastawienia betonowym płotem całęmu osiedlu dostępu do głównej i najbliższej drogi do miasta , dzieciom głównej i najbliższej drogi do szkoły .Przy okazji uznając te drogę łączącą osiedle z ul.3-go maja.............. za mało znaczący dla osiedla skrót .........dopuścili się poprzez odciecie murem tej drogi do braku zapewnienia nam wszystkim w razie potrzeby i nie daj Bóg większej tragedii poczucia ewakuacyjnego i ratunkowego bezpieczeństwa . Nie ma na to wszystko żadnego i dla nikogo usprawiedliwienia . 17:01, 17.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucjanLucjan

1 1

Winni to raptus i grupka jego zwolenników którzy wojnę z Głowackim rozpętali i wyrokiem sądowym polegli 17:06, 17.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Emerytka Emerytka

1 0

Chciałabym złozyc wszystkim na naszym osiedlu rozwiązania naszych problemów życzenia Zdrowia i Błogosławieństwa z okazji Świąt Bożego Narodzenia 16:29, 22.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucjanLucjan

0 1

Emerytka- problemy jakie mamy na naszym osiedlu w tym zamkniętym przejściem to zasługa niejakiego raptusa i wąskiej grupki popierającej ją 16:39, 22.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lucjanie afee Lucjanie afee

2 1

do Lucjana : Widac po twoim lucjanku wpisie , że czuwasz próbując wbić po raz kolejny klin niezgody w społęcznośc osiedla i próbując przekonać opinię publiczną ze winnym zamknięcia głównego przejścia do miasta jest niecne postepowanie jedynie "wąskiej grupki" osób. .Nie przepuścisz żadnej ku temu okazji , by o to zamknięcie zamiast obwinic za to swego mocodawcę w sposób nieuprawniony oskarżac ludzi, ktorzy mają moralne prawo do obrony naruszonych praw mieszkańców osiedla . Nie przepuścisz nawet emerytce mającej jedno wspólne dla nas wszystkich życzenie poprzez rozbiórkę płotu rozwiązania tego naszego najwazniejszego dla nas na dziś sąsiedzkiego problemu . Kiedy biedny lucjanku do ciebie i wszstkich was dotrze , że przeciwko nieuprawnionemu etycznie i z tysiąca innych uzasadnionych powodów grodzeniu osiedla , choćbyscie nie wiadomo co jeszcze zechcieli wymyśłeć i o cokolwiek ludzi z osiedla oskarżyć -są wszyscy mieszkańcy tegoż osiedla. 22:55, 22.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Życzenia Życzenia

1 1

Zdrowych Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich mieszkańców osiedla Legii i 3-go Maja i wreszcie decyzji Starosty o rozebraniu tego nieszczęsnego betonowego monstrum ,które odgradzając drogę do miasta nigdy nie powinno sie na tym osiedlu pojawić . 18:58, 24.12.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SylwekSylwek

1 0

Trzeba było wojny z Głowackim nie zaczynać to by tego betonowego monstrum nie było 11:11, 25.12.2022


LucjanLucjan

3 0

do affe- przystań głupoty wypisywać, prawda jest taka że wąska grupka mieszkańców z raptusem na czele wojnę z Głowackim rozpętała i wyrokiem sądowym poległa i przez to mamy zamknięte przejście 09:26, 25.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WaldekWaldek

1 0

affe- w jaki to sposób Głowacki naruszył prawa mieszkańców osiedla że ,, dzielny " raptus wraz grupą zwolenników rozpętali wojnę i wyrokiem sądowym polegli 10:55, 25.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmerytkaEmerytka

2 0

Składałam Nam przed Świętami życzenia rozwiązania problemów z murem i jest nadzieja że się spełni .Śniło mi się bowiem w nocy, gdy wróciłam z Pasterki , że Wojewódzki Konserwator Zabytków nakazał likwidację muru postawionego bez zezwolenia w strefie ochrony konserwatorskiej .Śniło mi się także , że Powiatowy Inspektor Budowlanego Nadzoru zapowiedział ,ze nigdy nie wyrazi zgody nikomu na postawienie muru na drodze mieszkańców z osiedla do miasta . 13:51, 29.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlamaKlama

2 0

Po co ten śmieszny list i szczucie na wsm i miasto? Wyobraźcie sobie ze mavie swoją działkę, ogrodzicie ja a ludzie sie będą pluc że nie można tedy przejść a x lat można było. Przecież to się w głowie nie mieści. Prywatna działka to stawia płot jeśli chce i koniec. Ten co pisal ten list to mam nadzieję ze dostałeś na święta luźniejsze gacie bo tamte juz chyba obcieraja. Oczywiście rozumiem że są starsi ludzie i ten kawałek dalej robi im duża różnice ale najwięcej piany bije od ludzi w wieku średnim 17:57, 29.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sąsiadsąsiad

0 0

Jeśli ma ktoś z was odwagi zapraszam na Raptusa noże wreszcie zamiast wypisywać tutaj mniej lub badziej logiczne wywody należy iść na takie zebranie i podziękować mecenasowi nie wiem czy któryś z was ma odwagę powiedzieć temu człowiekowi chłopie odpuść bo za chwile będzie gnój na osiedlu a pan członek będzie bredził że on ma racje i nawet chodnika nie zrobimy czy nie pomalujemy klatki bo Mecenas jest 11:39, 30.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucjanLucjan

1 0

Emerytka- masz tylko sny a prawda jest inna. Mogli wojny z Głowackim nie zaczynać to by muru nie było 11:46, 30.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Inwalida Inwalida

1 0

Jak długo przyjdzie jeszcze się nam męczyć po wygrodzeniu osiedla z chodzeniem naokoło bloków do miasta i jak długo jeszcze inspektorzy ze starostwa będą rozpatrywać temat oczywistej niezbędności rozbiórki nielegalnie postawionego tam muru -który nigdy nie był w tym miejscu zaplanowany - z napiętnowaniem niedopuszczalnego zlikwidowania w tej strefie chodników - części jezdni przynależnych osiedlu i złamania zasad współżycia społecznego poprzez nieprzemyślaną sprzedaż przez starostę w 2016r. bez żadnych warunków tego przejścia -bez liczenia się z mieszkańcami nie tylko osiedla ale i z mieszkańcami tej części miasta korzystającymi z ogólnie dostępnego przechodu tym przejściem od samego początku istnienia osiedla .. 19:55, 15.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec osiedla Mieszkaniec osiedla

1 0

I ZNÓW ....o PŁOCIE ............ Poniżej wyciąg z LISTOPADOWEJ publikacji prasowej - tym razem nie z WW, a z portalu Nasze Miasto : https://wrzesnia.naszemiasto.pl/wrzesnia-zrobili-nam-tu-getto-na-wlasne-zyczenie-spor-o/ar/c1-9078597- POCZĄTEK cytatu :
Czy ten mur można jeszcze zburzyć.. ?
- Winni są tu mieszkańcy
– konkluduje pełnomocnik właściciela, a konkluzję tę popiera i starosta wrzesiński, i zastępca prezesa Wrzesińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. KONIEC cytatu . Przy zimowej DZISIEJSZEJ pogodzie specjalnej dedykacji wymaga ta porażająca - jakże niesprawiedliwa i wspólna konkluzja pełnomocnika właściciela , starosty i członka Zarządu WSM - tak jakby się dogadali między sobą -obciążająca protestujących przeciwko wygradzaniu murem osiedla , WINĄ ZA POWSTANIE MURU i potraktowaniem TYCH CO NA MUR SIĘ NIE ZGADZAJĄ jako agresorów i odpowiedzialnych za obecny stan rzeczy .
CI CO WYPOWIEDZIELI w ramach wywiadu TE SŁOWA błędnie uważają , że uczynili WSZYSTKO co byli w stanie dla ludzi i osiedla , tylko, że niestety to nie im ,a nam jest dzisiaj z tym MUREM ŹLE -a my sami , by dostac sie do miasta MUSIMY
odbijać się od ........tego niedobrego .....muru ...........i .... korzystac z wydłuzonej o 500 m trasy jako toru przeszkód w narażeniu przy każdym nastepnym kroku na potrącenie pojazdem - chodząc po znacznie zwężonej i pozbawionej chodnika jezdni zlokalizowanej wzdłuż płotu tego więziennego niemal spacerniaka , bo nikomu z decydentów , którzy się do tego przyczynili , TO nie przeszkadza .
Decydenci bohatersko robiąc z nas winnych , za to ochoczo mierzą się z problemem MURU , bagatelizując sedno sprawy i wskazując na jego rozdmuchanie nadmiernymi emocjami niektórych mieszkanców ocenianych jako wichrzycieli. .

A my ? - my czujemy się zwyczajnie uwikłani w toczone za naszymi plecami gierki, będąc odsyłani od urzędu do urzędu -od nadzoru powiatowego do urzędu konserwatorskiego etc -czując sie generalnie przez naszych decydentów dobrodziejów opuszczeni , bo zamiast liczyć na ich działanie i wsparcie tychże ??decydentów mających działać w naszym imieniu i rozwiązywać nasze problemy poprawiając nam warunki życia i bycia ------- , BO W KOŃCU SĄ ONI -------- naszymi reprezentantami KTÓRYCH WYBRALIŚMY po to, by chronili nasze zagrożone interesy i otaczali nas empatią ,zrozumieniem , denerwujemy sie coraz bardziej chodząc do miasta naokoło bloków i tak jak dzisiaj przy ślizgawicy przewracamy się pomiędzy parkującymi pojazdami na oblodzonych nawierzchniach .
Jedno boli najwięcej ,a mianowicie to ,że stalismy się w tych wypowiedziach w ustach włodarza powiatu i WSM oskarżonymi chociąż ,to nie my podejmowaliśmy decyzję o sprzedaży przejścia w roku 2016- i to nie my jako Zarząd WSM - zapomnieliśmy wtenczas o tym, co wówczas było dla wielosetosobowej społeczności najwazniejszym czyli o tym , że nie można było wtedy wówczas do tej sprzedaży przejścia dopuścic .
W takich dniach jak dzisiejszy z zimową aurą zawieruchą , opadami śniegu i ślizgawicą przytoczona wyżej wypowiedź wymaga przypomnienia i się kłania szczególnie .
Tak się bowiem nie godzi , by NIE PRZYCHODZIĆ NA ORGANIZOWANE W SPRAWIE MURU SPOTKANIA przypisując w zamian mieszkańcom osiedla złe intencje i odpowiedzialność nie za swoje winy tylko dlatego ,że ta społęcznośc nie wyraża zgody na krzywdzące i niezawinione przez tę społecznośc zmiany .
22:13, 21.01.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czy ?czy ?

0 0

czy Zarząd WSM lub ktokolwiek ? może poinformowac mieszkańców jak potoczyły się w temacie odgrodzenia osiedla od miasta losy podjętych kontroli urzędniczych i jaka jest decyzja Powiat.Inspektora Nadzoru oraz jakie stanowisko w sprawie zajął Wojewodzki Konserwator Zabytków 20:16, 08.02.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%