Wniosek o wszczęcie postępowania o ogłoszenie upadłości sieci NeoNet został złożony w pod koniec listopada. Jednocześnie spółka rozpoczęła także postępowanie sanacyjne, czyli naprawcze i to ono jest priorytetowe.
– Wszczęcie postępowania upadłościowego zostało podjęte wyłącznie na wypadek, gdyby w toku priorytetowego postępowania sanacyjnego nie udało się osiągnąć konsensusu między Spółką, a jej kontrahentami. Spółka nie zakłada, aby do tej sytuacji miało dojść, natomiast z uwagi na zabezpieczenie interesu kontrahentów i wierzycieli Spółki, Zarząd NEONET S.A. podjął decyzję o złożeniu obu wniosków – czytamy w oficjalnym komunikacie sieci.
Można tam także znaleźć przyczyny całego zamieszania.
– Na tę sytuację wpłynęło kilka czynników, w tym niezależnych od Spółki, jak obecna sytuacja na rynku sprzedaży AGD, RTV, GSM i IT – wyjaśnia zarząd.
Neonet zapewnia jednocześnie, że "w toku trwającego procesu restrukturyzacji, żaden Klient sieci NEONET nie odczuje trudności i problemów w zakupach oraz obsłudze obecnych oraz przyszłych zamówień realizowanych w sklepach stacjonarnych oraz online".
– Zarówno sklepy stacjonarne jak i sklepy internetowe nadal będą prowadzić sprzedaż, a wysyłki będą realizowane zgodnie z zamówieniami, Klienci będą mogli bez przeszkód korzystać m.in. z prawa do reklamacji czy zwrotu zakupionego towaru. Na dotychczasowych zasadach będziemy realizować obsługę sprzedażową i posprzedażową – zapewnia zarząd spółki.
Witkacy 15:32, 01.12.2023
Efekt Tuska.
10 3
A ja twierdzę że tego z Nowogrodzkiej