Płatności bezgotówkowe wybiera coraz większy odsetek Polaków – z badania przeprowadzonego na zlecenie Fiserv Polska SA* (właściciel marki PolCard) wynika, że 41% naszych rodaków płaci kartą, telefonem albo zegarkiem za każdym razem, gdy ma taką możliwość, a kolejne 30% – raz lub kilka razy w tygodniu. Dane te pokazują, że możliwość płatności bezgotówkowej staje się oczekiwanym przez klientów standardem – i to nie tylko w dużych marketach i galeriach handlowych, ale także w mniejszych sklepach oraz punktach usługowych.
Jak otrzymać darmowy terminal płatniczy dla firmy?
W odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorców i oczekiwania klientów kilka lat temu w naszym kraju rozpoczęto realizację Programu Polska Bezgotówkowa. W jego ramach do małych i średnich firm trafiają darmowe terminale do płatności kartą – przedsiębiorcy nie płacą za urządzenie, jego instalację oraz nie ponoszą kosztów jego użytkowania przez rok lub do momentu osiągnięcia 100 tys. zł obrotu.
Dołączenie do Programu jest bardzo proste. Wystarczy rozmowa telefoniczna z ekspertem PolCard, który wytłumaczy warunki uczestnictwa, pomoże dopełnić wszystkich formalności i wybierze model terminala najlepiej pasujący do specyfiki działania danej firmy. Więcej informacji o dostępnych w ramach Programu Polska Bezgotówkowa terminalach płatniczych znaleźć można na stronie: https://www.polcard.pl/rozwiazania-platnicze/terminale-platnicze/.
Darmowy terminal płatniczy – dlaczego warto?
Uczestnictwo w Programie i możliwa dzięki niemu obsługa transakcji bezgotówkowych niosą ze sobą wiele korzyści dla firm – zarówno małych, jak i średnich, nowych i działających na rynku od lat, z każdej branży.
Oszczędność czasu
Płatności bezgotówkowe trwają krócej i są wygodniejsze niż tradycyjne transakcje z wykorzystaniem gotówki. Nie trzeba liczyć kwoty przekazanej przez klienta, szukać drobnych do wydania reszty, a dzięki funkcji integracji terminala ze stosowanym w firmie systemem kasowym wyeliminowana zostaje konieczność ręcznego wpisywania sumy transakcji.
Większe bezpieczeństwo
Obrót bezgotówkowy jest dużo bezpieczniejszy z punktu widzenia przedsiębiorców. W razie kradzieży, zniszczenia siedziby firmy i innych wypadków losowych straty są dużo mniejsze niż np. w sytuacji, gdy cały dzienny przychód znajduje się w kasie. Płatności bezgotówkowe to również zredukowane ryzyko przyjęcia fałszywych pieniędzy.
Budowanie pozytywnego wizerunku
Dla wielu klientów płatności bezgotówkowe są już codziennością – oczekują takiej możliwości w każdym sklepie, restauracji, punkcie usługowym itp. Chcą być obsługiwani szybko i wygodnie, świadomie rezygnują z noszenia przy sobie gotówki. Posiadając terminal płatniczy i wykorzystując wszystkie jego funkcje (nie tylko przyjmowanie płatności, lecz także wypłatę gotówki, doładowania telefonów i obsługę transakcji DCC) firma buduje swój pozytywny, nowoczesny wizerunek.
Prowadzenie firmy wymaga doskonałego rozeznania w panujących trendach, przykładania uwagi do jakości obsługi i świadczonych usług, a także wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych oraz wymagających klientów. Obsługa płatności bezgotówkowych – możliwa dzięki darmowemu terminalowi otrzymanemu w ramach Programu Polska Bezgotówkowa – doskonale wpisuje się w te działania.
* Ponad 70 proc. Polaków regularnie płaci bezgotówkowo. Źródło: https://www.polcard.pl/blog/ponad-70-proc-polakow-regularnie-placi-bezgotowkowo/. Dostęp: 21.09.2023.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu wrzesnia.info.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz