Zamknij

Pełnomocnik ds. ochrony inf. niejawnych, wojskowych i obrony cywilnej

Nr oferty: StPr/25/0005Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ratuszowa 1, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Zakres obowiązków: - opracowywanie i aktualizacja planów obrony cywilnej miasta i gminy, - zapewnienie funkcjonowania systemów, urządzeń i sposobów przewidzianych do wykorzystania przez obronę cywilną, - przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach, - opracowywanie planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz koordynacja opracowania kart realizacji zadań operacyjnych, - przygotowanie i organizowanie ewakuacji ludności w przypadku zagrożeń, - opracowywanie i aktualizacja planów z zakresu spraw obronnych, - realizacja zadań w zakresie przygotowania stanowisk kierowania, - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji stałego dyżuru, - wykonywanie czynności związanych z realizacją powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi, - prowadzenie rejestracji na potrzeby założenia ewidencji wojskowej oraz prowadzenia kwalifikacji wojskowej, - współdziałanie z odpowiednimi organami przy przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowej, - przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych wynikających z zadań określonych zakresem czynności, - wykonywanie zadań związanych z organizacją akcji kurierskiej, - opracowywanie i aktualizacja planu reagowania kryzysowego, - prowadzenie dokumentacji i koordynowanie działań Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, - udział w działaniach związanych z koordynowaniem funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze gminy, - wykonywanie funkcji pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych po uzyskaniu niezbędnych uprawnień.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Uprawnienia:
    • dobra organizacja , samodzielność , operatywnoścć
    • komunikatywność,obsługa klienta
    • OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: [Umiejętność 2] : Znajomość, umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów: ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o stanie wyjątkowym, ustawy o stanie klęski żywiołowej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, Kodeks postępowania administracyjnego. [Umiejętność 1] : Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, bezpieczeństwo narodowe (o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku). [Inne] : Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny oraz CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej. 2. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie – wzór. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. 4. Kserokopie świadectw pracy. 5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wzór. 6. Oświadczenie kandydata stwierdzające,iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru w Urzędzie Miasta i Gminy Września, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych wzór. 7. Podpisana informacja o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni. - wzór. 8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku. - wzór. 9. Kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych. Scegóły: https://bip.wrzesnia.pl/?bip=2&cid=272&id=12646
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Ratuszowa 1, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
      Osoba do kontaktu: Agnieszka Woźniak
      Numer telefonu: 0616404040
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: - List motywacyjny oraz CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej. - Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie wzór. - Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. - Kserokopi
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
      frezowanie elementów metalowych
      StPr/25/0008
      data rozpoczęcia pracy od 30.01.2025
      wynagrodzenie od od 30,5 PLN

      - opracowywanie i aktualizacja planów obrony cywilnej miasta i gminy, - zapewnienie funkcjonowania systemów, urządzeń i sposobów przewidzianych do wykorzystania przez obronę cywilną, - przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach, - opracowywanie planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz koordynacja opracowania kart realizacji zadań operacyjnych, - przygotowanie i organizowanie ewakuacji ludności w przypadku zagrożeń, - opracowywanie i aktualizacja planów z zakresu spraw obronnych, - realizacja zadań w zakresie przygotowania stanowisk kierowania, - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji stałego dyżuru, - wykonywanie czynności związanych z realizacją powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi, - prowadzenie rejestracji na potrzeby założenia ewidencji wojskowej oraz prowadzenia kwalifikacji wojskowej, - współdziałanie z odpowiednimi organami przy przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowej, - przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych wynikających z zadań określonych zakresem czynności, - wykonywanie zadań związanych z organizacją akcji kurierskiej, - opracowywanie i aktualizacja planu reagowania kryzysowego, - prowadzenie dokumentacji i koordynowanie działań Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, - udział w działaniach związanych z koordynowaniem funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze gminy, - wykonywanie funkcji pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych po uzyskaniu niezbędnych uprawnień.
      StPr/25/0005
      data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
      wynagrodzenie od od 5 600 PLN

      1. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Urzędu obejmującej dochody i wydatki budżetu jednostki budżetowej. 2. Sporządzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów zgodnie z wymogami finansów publicznych. 3. Obsługa programu komputerowego REKORD DYSPONENT - zaangażowanie środków w zakresie wprowadzania faktur i rachunków w powiązaniu z wydziałami i referatami oraz kontrola zaangażowania środków w planie budżetowym. 4. Obsługa programu komputerowego REKORD – księgowość budżetowa, 5. Znajomość przepisów w zakresie podatku VAT, wystawianie faktur VAT.
      StPr/25/0001
      data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
      wynagrodzenie od od 5 500 PLN

      - obsługa maszyn, które są częścią inii produkcyjnej - wykonywanie drobnych napraw - raportowanie do przełożonych - współpraca z działem utrzymania ruchu
      StPr/24/0674
      data rozpoczęcia pracy od 07.01.2025
      wynagrodzenie od od 6 711 PLN

      - obsługa maszyn, które są częścią inii produkcyjnej - wykonywanie drobnych napraw - raportowanie do przełożonych - współpraca z działem utrzymania ruchu
      StPr/24/0675
      data rozpoczęcia pracy od 07.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 849 PLN

      - prace porządkowe na obiekncie - obsługa sprzętu i narzędzi - drobne prace naprawcze
      StPr/24/0673
      data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
      wynagrodzenie od od 6 000 PLN

      Prowadzenie zajęć edukacyjno-wychowawczych, realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
      StPr/24/0671
      data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
      wynagrodzenie od od 5 500 PLN

      utrzymanie czystości w miejcu prowadzenia działalności miedzy innymi mycie okien, podłogi, odkurzanie.
      StPr/24/0669
      data rozpoczęcia pracy od 13.12.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      - obchody terenu, - uzupełnianie ksiąg służbowych (papierowych, elektronicznych) - monitoring - raportowanie do przełożonego System pracy: 12/24 lub 24/48 Miejsce pracy: Września, Białężyce
      StPr/24/0668
      data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Przygotowanie umów oraz innych dokumentów firmowych, przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
      StPr/24/0666
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 30,5 PLN