Zamknij

Wrzesińska firma z tytułem „Przedsiębiorstwa Fair Play"

12:38, 03.12.2021 W.K. Aktualizacja: 12:39, 03.12.2021
Skomentuj

Wrzesińska firma Amwin, zajmująca się projektami i wykonawstwem biurowców, hal i obiektów handlowych, podczas Wielkiej Gali Finałowej Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” została uhonorowana aż dwoma tytułami. Przedsiębiorstwo z Wrześni już 11. raz brało udział w tym wydarzeniu, tak ważnym dla polskiego biznesu.

26 listopada w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie zostały wręczone nagrody podczas Wielkiej Gali Finałowej Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, której organizatorem jest Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym.

Zaszczytnym tytułem „Ambasadora marki Fair Play 2021” uhonorowano wrześnianina Marka Wintera, prezesa firmy Amwin. Wśród przedsiębiorców z całego kraju jest on jedyną osobą z całej Wielkopolski, która otrzymała ten tytuł.

Amwin znalazł się w gronie Laureatów XXIV edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” i otrzymał „Certyfikat Przedsiębiorstwo Fair Play 2021”.

„Gramy fair i głęboko wierzymy, że to jeden z najważniejszych kluczy do sukcesu, którym cieszymy się już 26 lat! Jest nam niezmiernie miło, że kolejny już raz zdaliśmy ten egzamin wzorowo. Dokładnie w ten weekend minęła 26. rocznica założenia firmy Amwin, mieliśmy więc podwójną radość i okazję do świętowania" – można przeczytać na stornie internetowej Amwinu.

Gratulujemy!

Fot. Amwin

(W.K.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(4)

wszystkowszystko

18 0

fajnie, gdyby nie fakt, że firma sama zgłasza się do tego programu i to za konkretną kasę, która praktycznie gwarantuje przyznanie tej nagrody. Wartość jej jest bliska zeru. 12:41, 03.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kleszczkleszcz

0 0

@wszystko gratulacje za trafną uwagę i skuteczne wyjaśnienie podstaw marketingu i PR. Honor i ciężka praca od dawna nijak ma się do zdrowej konkurencji i promowania wartości jaką się kierują firmy jak i ludzie. Sprzedajemy lub kupujemy swój wizerunek jako pozycja w Google (poprzez Adsense) czy mierząc w skali sztucznych podglądaczy profili na instagramie. 22:53, 09.12.2021


bez  ebez e

5 2

Odmiana nazwisk 15:39, 03.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

halinahalina

6 0

a dlaczego zwalnia młodych dlaczego czyżby byli nie wydajni........................... 14:59, 04.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%