Internauci zdecydowali, jak będzie wyglądała promocyjna koszulka miasta. Jej autorem jest Radosław Karbowiak.
Po tym jak w ubiegłym tygodniu autor zwycięskiego projektu wycofał się z konkursu, jury wybrało trzy kolejne wzory. Do 4 grudnia można było głosować na profilu facebookowym „Września – Miasto w Centrum Zainteresowania”. Najlepszy okazał się projekt autrostwa Radosława Karbowiaka. Zagłosowało na niego 555 osób.
[[ankieta3]]
Co ciekawe, głosy czytelników Wrzesnia.info.pl rozkładały się inaczej. 39 proc. uznało, że najładniejszy był projekt Katarzyny Hałas... a jednocześnie ten sam projekt wzbudził najwięcej wątpliwości wśród internautów.
– Mam nadzieję, że nie przejdzie A, bo ktoś nie ma pojęcia o technologii i faktyczna realizacja takiego projektu będzie cenowo nieracjonalna. Chociaż patrząc na to, co u nas się dzieje, to chyba nikt się tym nie przejmuje – pisał „Trobule”.
Warto przypomnieć, że w zeszłym roku nagrodzono dwa projekty, ale zrealizowano tylko jeden – właśnie z przyczyn technologicznych.
[[ankieta2]]
– Winić można niedoprecyzowany regulamin i warunki konkursu. Wystarczyłoby określić konkretny wymiar dla nadruku i po sprawie. Np. format A4 przód, dopuszczalny A5 na tył. Od razu wszystko było by jasne, nie było by takich sytuacji – zauważył „Ariel”.
– Nie rozumiem, jakim cudem przez tyle lat gmina nie potrafiła opracować regulaminu dostosowanego do potrzeb drukarni. Byłoby wiadomo, jaki ma być format zadruku i już. Można by też określić, że dopuszczone formy druku to np. sitodruk, flex i sublimacja (czy co tam sobie urząd wymyśli) i to zadaniem grafika byłoby zorientowanie się, czy nie przekracza ilości kolorów możliwych do druku w danej technice. A jakby jeszcze do tego dodano, że koszulka musi mieć kolor dostępny w palecie barw firm dostępnych na polskim rynku, to byłoby idealnie. Tymczasem obecnie wygląda to tak, że graficy projektują to, co jest ładne, kompletnie nie przejmując się tym, czy jest to wykonalne. A potem, jak widać, można zainkasować nagrodę za koszulkę nie do wykonania. Podatnicy zapłacą! – pointował „wrześniak”.
Dziad14:07, 05.12.2019
W ankiecie brakuje punktu o likwidacji konkursu. Bo nie ma on najmniejszego sensu.
Ompteda15:47, 05.12.2019
Myślę, że konkurs powinien promować rzeczy wyjątkowe, wyróżniające Wrześnię spośród innych miast. Dlatego w przyszłym roku proponuję koszulki np. "Września - miasto w którym burmistrz nie prowadzi działalności gospodarczej" albo "Września - miasto z prywatną kanalizacją" albo "Września - miasto w którym o budżecie obywatelskim decydują urzędnicy" . Ale to już chyba jakiś alternatywny konkurs trzeba będzie ogłosić.
Dziad15:57, 05.12.2019
Miasto powinno się promować przez bogactwo swoich mieszkańców, przez rozwiązania komunikacyjne, przyjaznych urzędników, czyste powietrze, bezpieczne i czyste ulice, parkingi, ścieżki rowerowe, a nie jakieś gadżety! Największym absurdem jest rozdawanie tych koszulek mieszkańcom. Już sensowniej byłoby losować jedno miasto w Polsce i wysyłać tam cały transport. Przynajmniej byłaby szansa, żeby ktoś z zewnątrz tu na chwilę dzięki temu wpadł i wydał kilka zł w Macu...
The Great Pipe Man16:05, 05.12.2019
Problemy pierwszego świata. Jaka koszulka, jakie żaróweczki mają oświetlać Wrześnicę, jakie kwiatki, jaka choinka, jakie donice, jakie gwiazdy na koncertach.... a tymczasem na ulice i chodniki do remontu będziemy czekać do usranej śmierci. Najpierw remonty, później błyskotki panie Kałużny.
`19:24, 05.12.2019
fajna ksywa ... wielka pipa, rura aaaa faja teże może być, masz plus
Dziad17:34, 05.12.2019
A mnie nurtuje pytanie czemu autor zwycięskiego projektu zrezygnował. Pieniądze czekały, wystarczyło podpisać umowę. Jak nie chciał pieniędzy to mógł przekazać na akcje charytatywną. Po co brał udział w konkursie i zawracał głowę? Chyba znał warunki? A może kazano mu podpisać coś takiego, że nie było wyjścia? Nie będzie dziennikarskiego śledztwa? Bo nielogiczne to jest...
Wreskon10:48, 06.12.2019
Podejrzewam, że to może być kwestia związana z prawami autorskimi. Projektant użył być może jakiejś grafiki, której nie mógł użyć w komercyjnym projekcie i przestraszył się ewentualnych konsekwencji
Trouble18:38, 05.12.2019
"Co ciekawe, głosy czytelników Wrzesnia.info.pl rozkładały się inaczej. 39 proc. uznało, że najładniejszy był projekt Katarzyny Hałas" - ponieważ u was bez przeszkód można oddawać głosy wiele razy, nie macie żadnych zabezpieczeń. Na FB już jest więcej zabawy z tym, więc i wynik był inny, niekoniecznie uczciwszy, ale inny.
Ariel18:40, 05.12.2019
Mnie ciekawy kiedy ktoś dostanie wp....l za to, że nosi koszulkę, z napisami w języku niemieckim i chyba hebrajskim. Nasi inteligentni inaczej patrioci od flar już się grzeją na samą myśl pewnie... ale w końcu przyzwolenie z góry mają.
Wreskon10:11, 06.12.2019
Wielokrotnie chodziłem z koszulką w języku hebrajskim oraz arabskim,nigdy nawet nikt na mnie krzywym okiem nie spojrzał. Nie siej Pan fermentu
Wreskon10:10, 06.12.2019
Różnica w głosowaniu na fp i wrzesnia.info.pl pokazuje, jak mało obiektywne są ankiety na portalu, gdzie głosuje się anonimowo i z wielu adresów ip (np. komórka jedna, druga, wifi w sklepie, komputer w pracy itd. - wiem, bo mi się też tak kilka razy robiłem ;) ). Jedynie ankiety na FB mają minimalną formę obiektywności, bo każdy podpisuje się swoim kontem (oczywiście, mogą też być fejkowe, ale to już więcej zachodu).
Agata11:10, 06.12.2019
Może też pokazywać, że tu głosują osoby realnie zainteresowane głosowaniem (po co ktoś miałby podbijać wynik, od którego nic nie zależy), a na fejsie angażuje się rodziny i znajomych (czy to aby wygrać, czy to aby sprawić komuś przyjemność, że wygra – nie twierdzę, że akurat uczestnicy namawiali, ale prośby rozsyłane do znajomych z „kliknij tutaj” są popularne).
Fahrenheit 45116:39, 06.12.2019
Przecież żeby kilka razy zaglosować na tym portalu wystarczy tylko wyłączyć i włączyć telefon lub zresetować modem. :))) Te ankiety nie mają żadnego sensu.
1 1
Ciencie kosztów samo to wymusi. Podobno nie mają kasy.
1 2
Już jest :)
1 1
Nie będzie niczego. I tyle!