Zamknij

Uczniowie „szóstki” organizowali walki w szkole. Sprawa wyszła na jaw dzięki nagraniu, które otrzymaliśmy

11:11, 21.11.2019
Skomentuj

Dwóch uczniów walczy, jeden sędziuje, a kilku innych wszystkiemu się przygląda i kibicuje. „W ryj! W ryj!”, „Wow, ale strzał!”, „To jest pizganie się!” – mówią zachwyceni.

Rzecz dzieje się w czwartek 14 listopada podczas przerwy w szatni Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 6 przy ulicy Słowackiego we Wrześni.

– Możecie się napierdalać! – rzuca uczeń, któremu przypadła rola sędziego.

W walce przypominającej MMA uczestniczy dwóch ósmoklasistów. Kończy się ona na drugiej rundzie. Wszystko jest nagrywane przez jednego uczestnika telefonem komórkowym.

Sprawa wychodzi na jaw 18 listopada kiedy to do naszej redakcji trafia nagranie. Jeszcze tego samego dnia o wszystkim informujemy dyrekcję szkoły. Wszyscy są mocno zaskoczeni tym co widzą.

Od osób uczestniczących w ubiegłotygodniowej walce usłyszeliśmy, że takowe były już organizowane na terenie szkoły kilka razy. Więcej o sprawie będzie można przeczytać w najnowszym wydaniu „Wiadomości Wrzesińskich”.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(70)

AA

5 9

dlaczego publikujecie film? Ganicie czy promujecie? Nie rozumiem ?

11:24, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

akdjidjdakdjidjd

13 6

ale mu najebał

11:31, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ale sensacjaAle sensacja

10 13

Problemy pierwszego świata. Dzieci pobiły się w szkole. Coś niesamowitego. Normalnie sięgacie już bruku z tymi popierdółkami. Jedna nawiedzona robi z byle czego plan filmu "Oszukać przeznaczenie". Następny znowu robi sensację z bójki dzieciaków. Chyba Śliwa rzeczywiście zrobił jakąś mobilizację w redakcji poszła konkretna zjebka.

11:34, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DarioDario

8 4

No tak, najlepiej udawać, że nic się nie dzieje i że urządzony przez nich fight club jest czymś zupełnie normalnym? Albo milczeć, gdy jakiś Janusz, co prawo jazdy w paczce chipsów znalazł, może spowodować zagrożenie w ruchu lądowym, gdy leżące na jego pace palety nagle poleciałyby komuś na maskę? Czasami, gdy czytam takie komentarze mam wrażenie, że to widoczne na nagraniach osoby przyszły się usprawiedliwiać przed światem.

11:44, 21.11.2019

666666

11 11

Zapytam po raz kolejny apropo "hejtu w necie" - takie coś też nie rusza Dyr. Andrzejewskiego z SSP6? Gdyby dzieciaki nagrywały wszystko co się w tej szkole dzieje to mielibyśmy przekrój wszechogarniającej patologii. Jednak nadal uważam, że nagrywanie w szkole przez uczniów to taka sama patologia. Ciekaw jestem w jaki sposób to nagranie trafiło do WW. Rozumiem, że jakiś tatuś z tym przybiegł w nadziei... No właśnie - w nadziei na co?

11:37, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Maja OstaszewżkaMaja Ostaszewżka

22 4

Dzisiejsze wychowanie ! Wystarczy pójść na plac zabaw tam można dopiero usłyszeć od 6 latków epitety takie ,że nie wiadomo co myśleć ... Dzisiejsze dzieciaki schodzą na dno i to dzięki nam Dorosłym bo na to pozwalamy ...
Nadeszła era Telefonów ,tabletów itp
Rodzice nie zajmują się swoimi dziećmi wcale ...

11:39, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ale sensacjaAle sensacja

17 3

Tak sobie tłumacz.... a 30 lat temu to wszyscy kurna robili "kółko graniaste". :))) Nie ma żadnych dzisiejszych dzieciaków, są po prostu dzieciaki. Wpiedol na placu zabaw, w szkole czy na koloniach zawsze ktoś dostał. Nie ma znaczenia czy to rok 89 czy 2019. Tylko teraz Różański nadmucha z tego medialny balonik, a kiedyś dostało się w pysk od dyrektorki w pokoju nauczycielskim i na tym sprawa się kończyła.

11:46, 21.11.2019

BokserBokser

15 7

Czy szkoła powinna być areną agresji ? Jak to w ogóle możliwe, że w szkole " naszpikowanej" dyżurami nauczycieli, pedagogami i psychologami, takie walki są możliwe ? Gdzie nadzór Dyrekcji ?

11:43, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZeniaZenia

25 3

Jak zwykle wszystkiemu winna szkoła. Łatwo się mówi "gdzie nauczyciele", "gdzie dyrektor" jak się tam nie pracuje. Dzisiejsza szkoła to prawdziwe wyzwanie dla nauczycieli, ponieważ muszą mieć oczy dookoła głowy, bo nigdy nie wiadomo co ktoś wymyśli. Nauczyciel nie przebywa z uczniami w szatniach, gdy się przebierają, a jak widać to właśnie wtedy została nakręcona sytuacja. Jakoś kiedy prowadzi się nagonkę na szkoły, dyrektorów, nauczycieli, nikt nie zapyta: A co zrobili rodzice? Szkoła prowadzi działalność edukacyjną i wychowawczą, ale to nie znaczy, że przejmuje 100% odpowiedzialność i pieczę nad wychowaniem dziecka. Kiedyś taki uczeń wyleciałby z hukiem ze szkoły, dzisiaj rodzice pewnie naślą kuratorium, policję i inne organy, żeby udowodnić, że takie zorganizowane w moment zachowanie to wina szkoły, bo nie uczy, że bójki są zakazane oraz nauczyciela, że nie przebywa z (wyrośniętymi i dojrzewającymi jak widać chłopakami) uczniami w szkolnej szatni.
Przykre.

11:57, 21.11.2019

rodzicrodzic

4 7

to hańba wstyd hańba

11:49, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

emerytemeryt

6 9

skandal wstyd wstyd szkoło szkoło

11:51, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxXxx

7 13

To może niech nauczyciele jeżdżą na szkolenia jak zajmować się uczniami za nasze pieniądze podatników zamiast na alkoholowe 3 dniowe imprezy integracyjne

11:55, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZeniaZenia

15 5

Wyjazdy integracyjne nie są pokrywane z pieniędzy podatników, zazwyczaj są pokrywane całościowo lub częściowo z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych- jeśli częściowo, dokładają nauczyciele. To 500+ i inne chore programy są pokrywane z Waszych kieszeni. Może Xxx poprowadzi szkolenie dla nauczycieli, jak opiekować się dziećmi? Myślę, że wszyscy dyrektorzy w okolicy czekają na taką propozycję. W końcu ci debile po studiach, którzy nic nie wiedzą o życiu, którzy zarabiają krocie i balują za pieniądze podatników, którzy nie zmagają się codziennie z trudną młodzieżą dowiedzą się od lokalnego mędrka jak się to robi.

12:07, 21.11.2019

666666

22 10

tak sobie czytam i ten artykuł i ten wcześniejszy i "hejcie" i wiecie co? Zapytam, kto pamięta te stare czasy bez komórek? Żyją jeszcze tacy czy już wyginęli? Pytam, bo czasy aż tak bardzo się nie zmieniły. Różni je tylko to, że dzisiaj dzieciaki mają czym nagrywać takie akcje a wtedy nie było czym. Czasy różnią się tylko podejściem rodziców i nic nie roobieniem nauczycieli. W jakimś artykule ktoś negował byłego nauczyciela Szwajcę - ja wiem, że Szwajca taką akcję zakończyłby bardzo szybko. I takich nauczycielki dzisiaj brakuje. Brakuje nauczycieli z jajami. I normalnych rodziców.

11:58, 21.11.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

777777

2 8

tak normalnych jak ty

13:26, 21.11.2019

młot na idiotowmłot na idiotow

8 6

No ale chyba zdajesz sobie sprawę z tego, że gdyby dzisiaj nauczyciel uderzył ucznia, to natychmiast ma prokuratora na karku, wyrok i wilczy bilet..?

14:38, 21.11.2019

666666

17 10

Jaka wina nauczycieli, że dzieciaki naoglądały się w domu MMA ???

12:02, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DziadDziad

17 9

Być może niektórzy będą zszokowani tym co teraz napiszę, ale kto nigdy w szkole nie usłyszał/wypowiedział tekstu „po budzie za garażami!” niech pierwszy rzuci kamieniem... Kto nigdy nie dostał w pierdziel? Za moich czasów naśladowało się Bruce Lee, teraz MMA. Jak widać jest sędzia, nikt nikogo do niczego nie zmusza, nawet został zdyskwalifikowany za brutalność. Wiadomo, że dzieciaki to dzieciaki i któregoś razu może się to wymknąć spod kontroli no i szkoła nie jest odpowiednim miejscem do tego typu imprez, wiadomo, że lepiej jakby zapisali się na zajęcia MMA pod okiem trenera (jest we Wrześni Dexter Gym) no ale poza tym to mnie w ogóle nie bulwersuje... Chłopak musi się umieć bić w podstawowym zakresie. Potem wielkie zdziwienie, że jak zaczepiają kobietę na ulicy, to nikt nie reaguje... Jeżeli ktoś by był zmuszany siłą do takich zabaw to inna rozmowa.

12:04, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

666666

9 11

to że pójdzie na zajęcia do Dexter Gym nie oznacza, że nie będzie jeszcze bardziej pokazowych walk w necie... :) Problem leży gdzie indziej i kilka razy o tym pisałem. Dzieciaki generalnie nie powinny się tym zajmować (żadnymi sportami walki) bo to siłą rzeczy uczy agresji - bo mus uczyć. Walka wyzwala w nas agresję, tak to niestety działa. I jeśli dzisiaj mamusią z tatusiem otwierają oczy ze zdumienia to bardzo pięknie. Dzieciak który trenuje zawsze będzie chcial się "sprawdzić" albo ktoś go będzie chciał "sprawdzić"... Tak to działa. Tym bardziej kiedy są to dorastający kulikunastoletni chłopcy. Było tak jest i będzie. Nic tego nie zmieni. Jak każda walka, ta również może wygladać na brutalne zachowanie, ale takie nie jest. Po prostu bójki między chłopakami były, są i będą czy się to nadopiekuńczym rodzicom podoba czy nie.

12:10, 21.11.2019

MamaMama

12 9

W każdej szkole są ukrywanie takie sytuacje bo nauczyciele i derektor ukrywa to żeby szkoła była czysta i że wszyscy są grzecznie. Szlak mnie trafia ja pytasz się o dziecko i nauczyciele mówią wszystko ok grzeczny nie ucieka chodzi do szkoły. A po chwili nagonka na dziecko że byije że niegrzeczny i to od dłuższego czasu jak my jako rodzice mamy zareagować na wybryki jak nasze dzieci więcej czasu spędzają w szkole. Niż w domu.

12:07, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RtrwRtrw

45 1

Bezstresowe wychowanue wychodzi. Krzyknac nie mozesz walnac linijka przez dupe nie mozesz zostal by w kozie po lekcjach jeden z drugim albo przekopal ogrodek i by sie skonczylo. A nieee przepraszam matka zwalnia go z ostatniej lekcji bo ma korepetycje :)))) a pozniej ida na zakupy kupic najnowszy model telefonu i nowy plecak vansaaa a nauczyciel/nauczycielka? olac ja wiesniaki w starych spodniach i starym autem sie wozi. Nie martw sie synus mama jak wroci z tipsow napisze ci usprawiedliwienie " prosze o usprawiedliwienie syna z powodu bulu bżóha albo z powodu horoby :)))))))

12:42, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DorosłyDorosły

25 5

Jak długo wszyscy będą obwiniać szkołę?
Czy nie widać gdzie leży problem?
Wychowaniem powinni zająć się rodzice i nie zrzucać odpowiedzialności tylko na nauczycieli.
Dla informacji dodam, że pamiętam czasy gdzie na mieście dostawaliśmy "bęcki", ale nie robiliśmy szkolnych ustawek, bo groziło to wywaleniem ze szkoły i laniem w domu.

12:44, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

młot na idiotowmłot na idiotow

23 7

My chyba nie do końca zdajemy sobie sprawę z tego co się dzieje w szkołach podstawowych. Nauczyciele wyraźnie się wycofali. Nie są już tacy mili, uczynni i dyspozycyjni. Mają dość. Sporo tu winy nadgorliwych rodziców, ale nie tylko. Przepisy rzeczywiście niejasne. Pamiętam takie bójki jak ta, ale wtedy nikt ich nie nagrywał. Dzisiaj afera, gazeta, telewizja, policja, prokurator, kuratorium. Pewnie po dupie dostaną nauczyciele i dyrekcja. Efekt? Jeszcze większy wkurw a może już tylko frustracja i zniechęcenie belfrów. Polska szkoła chyba staje się bardzo toksycznym miejscem.

12:59, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DioDio

14 1

Takie rzeczy działy się w szóstce już kilka/kilkanaście lat temu gdy jeszcze tam uczęszczałem , ale wtedy nikt nie nagrywał , wszyscy widzieli tylko nikt nie reagował

13:11, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

młot na idiotowmłot na idiotow

6 9

Nauczyciele widzieli i nie reagowali?

13:18, 21.11.2019

lolololo

14 4

solówa poprostu. jakby jakas nowość

13:14, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Koncepcja EdukacjiKoncepcja Edukacji

1 4

Opcji do szkoleń dla wszystkich jest wiele. Zapraszam do lektury bloga Koncepcja Edukacji po więcej informacji
https://koncepcjaedukacji.blogspot.com/2019/10/problem-braku-porozumienia.html

13:53, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

666666

10 6

Panie Dyrektorze Andrzejewski, czy tym razem sprawa znajdzie swój finał w Sądzie ? Tutaj są dowody w postaci nagrania. Czy tym razem również skieruje pan sprawę w kierunku postępowania procesowego? Czy w skierowaniu przedstawi pan rodziców tych dzieciaków jako niezdolnych do pełnienia funkcji rodzicielskich. Spuści pan na głowy rodziców kuratora, pomoc społeczną i policję? Takie działania pan podejmuje w zdecydowanie bardziej błachych sytuacjach, szantażowany przez zdesperowne mamusie. Więc pytania chyba są zasadne ???

14:30, 21.11.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

młot na idiotowmłot na idiotow

2 8

No ale o co ci dokładnie chodzi?

14:40, 21.11.2019

JachuJachu

2 0

W większości dyrektorzy szkół póki co na razie zajmują się pierdołami i lokalną polityką i karnie kandydują z list do powiatu, gmin lub sejmu...Powinien być ustawowy zakaz łączenia funkcji dyrektora szkoły z mandatem radnego czy posła. Tylko, która partia to wprowadzi heh?

20:53, 22.11.2019

agskaagska

5 1

i to można nazwać sportem

14:55, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

666666

11 11

Jestem pełen podziwu dla energii tych młodych ludzi, którzy zamiast siedzieć w telefonach jak większość gówniażerii, postanowili wyjść ponad przeciętność i sprawdzić swoje nabyte podczas oglądania gali Fame MMA umiejętności... :) Punkty za kreatywność - niestety na przyszłość radzę sprawdzać otoczenie i tzw. "kolegów", którzy w trosce o dalszą karierę fighterów postanowili uwiecznić tą walkę... Pytanie, które się nasuwa to: czy ten nagrywający jest idiotą z przypadku czy celowo nagrał i przekazał kolejnemu nadgorliwcowi filmik? Powtarzam: telefony w szkołach to nic dobrego.

14:55, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nairobinairobi

1 2

A takie dobre oceny ajaj

14:57, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

666666

6 13

Każdy chłopak powinien choć raz w życiu wziąć udział w bójce - w szkole, dyskotece, na parkingu... Opcji jest wiele, ale jestem za każdą, która w optymalny sposób rozwiązuje palący w danej chwili problem. Generalnie uważam, że lepiej bić aniżeli być bitym - i mówię już tutaj o zaawansowanym stadium bójki :)

15:05, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..

6 9

a ja tak nie uważam, znam jednego gnoja który jest teraz w policji i terroryzował pół klasy bo miał takie "widzimisię", powinien patol w pierdlu siedzieć a każdy taki przejaw kozaczenia w szkole "wypalałbym żywym ogniem" bo potem rosną takie bezmózgi co myślą, że im wszystko wolno...

15:20, 21.11.2019

666666

7 6

a może szkoła powinna wprowadzić nowy świecki zwyczaj dla ucznió - powiedzmy na dużej przerwie - porozdawać dzieciarni rękawice, suspensoria i heja... Niech się dzieciarnia rozładuje pod czujnym okiem nauczyciela dyżurnego. Potem do łazienek poobmywać krew, ew. krótka wizyta i pani higienistki - i na lekcje !!!

15:14, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..

1 8

a może nauczyciele wezmą sie do roboty i tak zajmą dzieci pracą na lekcjach aby odechciało im się o gównach myśleć...

15:17, 21.11.2019

..

9 8

niedawno cytowałem gdzieś tutaj artykuł belfra, który pojechał do finlandii z wizytą i był zszokowany ciszą na przerwach, bo dzieci były tak zajete na lekcjach, że na przerwach odpoczywały.... buachchachacha... jaka szkoła tacy nauczyciele... przepraszam czy nadal trwa strajk... o ja pierdolę, jak diagnozowałem towarzystwo wzajemnej adoracji szkolno-pedagogiczno-biznesowe i generalnie "mienie w dupie" tego typu zachowań nikt nie chciał mi wierzyć... owszem rodzice nie są bez winy, ale wrzesińskie szkoły niestety to patologia, pracują w niej wszyscy znajomi i przyjaciele królika po 89 roku i wzajemnie całują się po dupie...

15:15, 21.11.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Co cie toCo cie to

2 7

Nie powineneś sie wypowiadać

15:23, 21.11.2019

Dobrze prawisz lecz.Dobrze prawisz lecz.

2 1

Teraz spadną na ciebie gromy

16:50, 21.11.2019

666666

8 12

a teraz tak "seri, serio". Z filmiku nie wynika, że jeden drugiemu zrobił jakąś straszną krzywdę. Obaj chyba wyrazili zgodę na tą "walkę" więc żadnej napaści nie było. Ja nie widzę żadnego większego problemu. Oprócz tego gościa który to nagrywał i sprzedał dalej...

15:26, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

``

7 6

ja i owszem, bo gdyby coś się stało(powiedzmy pęknięcie podstawy czaszki, wybicie oka) i uczestnikiem takiej bójki byłoby pańskie dziecko to w pierwszej kolejności obwiniłby pan szkołę o brak należytej opieki nad dzieckiem i domagałby sie ukarania winnych...

15:41, 21.11.2019

PiotrekPiotrek

15 4

Za wychowanie dzieci są odpowiedzialni rodzice a nie szkoła a z doświadczenia też wiem że bardzo często rodzice są głupi od swoich pociech

15:28, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

``

6 9

możliwe, jednak nie zwalnia to nauczycieli od odpowiedzialności za to dzieje się w murach szkoły

15:38, 21.11.2019

wiecznie_wkurzonywiecznie_wkurzony

3 12

zamiast na zajęciach z wf grać w "dwa ognie" albo moczyć dupska na basenie powinny dzieciaki trenować krav magę . chociaż jakiś pożytek na przyszłość by był.

15:38, 21.11.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

``

6 5

wystarczyłyby PRAWDZIWE codzienne lekcje wychowania fizycznego... takie z przewrotami, biegiem na boisku, ćwiczeniami na drążku ... ja takie pamiętam

15:45, 21.11.2019

666666

6 6

No. Więcej złamań i urazów podczas klasycznych bójek. Taki pożytek... :)

15:59, 21.11.2019

DziadDziad

11 2

Dla mnie kluczową rzeczą jest to czy dzieciaki robiły to dobrowolnie. Oczywiście, tak jak mówiłem, jest to sport ekstremalny i jeżeli już, to powinni to robić po przygotowaniu i pod okiem trenera, albo chociaż jakieś ochraniacze na zęby założyć. No ale od takich dzieciaków nie ma co wymagać 100% odpowiedzialności i przewidywania 10 możliwych negatywnych scenariuszy. Jeżeli się dobrowolnie umówili, to nie ma tu mowy o jakiejś przemocy w tym sensie, że nie ma agresora i ofiary w klasycznym tego słowa znaczeniu. Nie była to też jak rozumiem próba siłowego rozwiązywania nieporozumień. Pytanie teraz co dalej? Karać? Kogo i za co? Dzieciaka, który akurat „wygrał”? Obu? Wszystkich, którzy tam byli? Nauczycieli? Pewnie jakby przesadnie przesiadywali w szatniach, to zaraz pojawiły by się podejrzenia, że „lubi oglądać nagie dzieci”. Żyjemy w trudnym świecie... Jakby to się działo za przysłowiowymi garażami, to by było ok? Są ludzie, którzy lubią się bić. Istnieją przecież sporty walki... Ciekawe jak to się skończy... Ja osobiście (jeżeli moje założenia co do intencji osób w tym uczestniczących są zgodne z faktami), to raczej był bym daleki od karania. Może pouczenie, że szkolna szatnia to jednak mimo wszystko nie miejsce i zobowiązać rodziców do zapewnienia chłopakom jakiegoś rodzaju zajęć sportowych, gdzie nadmiar tej energii mogliby zgubić w taki sposób, żeby sobie bez sensu nie zrobili krzywdy.

16:00, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kibolkibol

4 4

Ustawki kiboli tez sa dobrowolne

16:22, 21.11.2019

666666

8 10

Przyłączam się do serdecznych pozdrowień dla kolesia który całość tego cyrku nagrał o udostępnił... Zakładam że główni zainteresowani sami podziękują mu we właściwy sposób :)

16:06, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

8 Pasażer Nostromo8 Pasażer Nostromo

1 6

Odbiegają od całej tej sytuacji to śmiać mi się chce bo połowa osób biorących w jakże burzliwej dyskusji nie umie najnormalniej w świecie pisać haha. Propozycja taka, elementarz i się uczyć na nowo a nie cały czas w tych gównianych telefonach. POZDRO dla kumatych, Yo.

16:26, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DziadDziad

3 1

Pierwszy raz w internecie?

16:32, 21.11.2019

666666

9 24

są różne typy facetó i pseudo-facetów. Są totalne pipy, które największą akcją w życiu jest przejście na drugą stronę ulicy - i dla takich gości bójka jest czymś tak nierealnym, że nie potrafią tego ogarnąć. I to widać po niektórych wpisach tutaj. Ja jestem jednak za tym żeby facet byl facetem a nie pipą. A facetem nie stajesz się z dnia na dzień. Dojrzewasz, dorastasz... Aż przychodzi ten dzień kiedy odbywasz pierwszą utarczkę o miejsce parkingowe... :) I dostajesz klasyczny wpierdol na oczach swojej laski/żony, bo jesteś z tej grupy pt."pipa"... :)

17:39, 21.11.2019
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

JłdbwJłdbw

12 7

Jaki kowboj, widzisz, niektórzy o miejsce parkingowe muszą się bić, a niektórzy mają je z szacunku, a to jest różnica kowboju

17:49, 21.11.2019

Martini MajkutiMartini Majkuti

0 7

Pan tak poważnie?

18:21, 21.11.2019

Zenek MartZenek Mart

4 7

Po twoim wpisie widać że jeszcze niedorosłeś

18:49, 21.11.2019

OjciecOjciec

4 6

Po wpisach widać że ty tu jesteś największą pipą

20:09, 21.11.2019

JłdbwJłdbw

8 8

Szczerze, dać ich raz jeszcze i niech się biją, rodzice nie wiedzą, nauczyciele tym bardziej i nauczycieli bym tutaj nie winił, bo gdyby był w szatni (raczej to szatnia jest tutaj "klatką") to zaraz by było, że zboczeniec, mogło stać się coś strasznego, ławka, twarda posadzka, uderzenie w głowę, tym bardziej, że chojraki bez żadnych zabezpieczeń się tłukli, tłukli podkreślam nie bili, teraz będzie wjazd na szkołę, ale gdzie rodzice pytam? Pewne rzeczy wynosi się z domu, tego nie nauczy nawet najlepszy nauczyciel a w najgorszej sytuacji choć nie pochwalam głównych aktorów filmiku bo jeśli by chcieli mogli by się tłuc gdzie indziej, to w najgorszej sytuacji jest kolega co nagrywał i sprzedał to ww... Kiedyś bez w czasach wbez telefonów mówiło się kapuś, nie wiem jak dziś się nazywa takich delikwentow

17:45, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdasd

8 2

To gdzie można obejrzeć film ?

18:06, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

666666

12 30

Tak jak jestem bardzo tolerancyjny dla takich zachowań, tak nie akceptuję kapusiów. Działo się to w szkole więc odpowiedzialność po stronie szkoły. Z drugiej strony trzeba być skończonym idiotą żeby wyciągać jakieś mega konsekwencje w stosunku do tych dzieciaków. Nie doszło do żadnych urazów, etc. Pozostawić temat rodzicom chłopaków i po sprawie. A ten który to nagrywał i sprzedał niech się ogarnie zanim wyrośnie na jakiegoś kapusia donosiciela.

18:06, 21.11.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Zosia 42Zosia 42

14 9

Jak dojdzie do urazów to będzie za późno! To są twoje propozycje na rozwiązywania konfliktów. Twój poziom sięgnął dna!

18:35, 21.11.2019

Uczeń szkolyUczeń szkoly

2 2

+1, uczniowie dostali nagane dyrektora, a konfidentów tępimy

17:02, 22.11.2019

666666

18 9

... a ja proponuję takie ustawki, któe rozwiązywałyby problemy życia codziennego :)
Lekarze kontra pacjenci (tutaj z założenia fory mieliby lekarze). Nauczyciele kontra rodzice (i tutaj pojedynki byłyby dużo ciekawsze). Radni kontra wyborcy (jestem jak najbardziej za). Pomysłów na takie rodzime lokalne Fame MMA jest co niemiara. I łączymy przyjemne z pożytecznym :)

18:24, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan 55Jan 55

11 7

Proponuję strajk nauczycieli!

18:31, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Eda 007Eda 007

12 3

Można gdzieś wykupić streaming?

18:47, 21.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

666666

19 11

Zdecydowanie trzeba zablokować korzystanie z telefonów komórkowych przez uczniów na terenie szkoły. I z takim wnioskiem zjawię się w sekretariacie dyrektora SSP6 Andrzejewskiego.

19:35, 21.11.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

rodzicrodzic

2 6

To żeby Twoje dziecko nie używało telefonu w szkole musisz pisać wniosek do dyrektora szkoły? To na co je zapisałeś jak było małe, że teraz nie masz na to wpływu? Tak jak napisałeś powyżej, zapisałeś je do: mma, boksu, zapasów, krav magi, no i oczywiście kosmitów...
No, to wiele tłumaczy:)

08:12, 22.11.2019

Uczeń szkolyUczeń szkoly

2 1

To nie pomoże, jak ktoś będzie chcial to będzie używał telefonu. I po co robić dodatkowe problemy ucznią, nie chodzi pan do szkoly to po co utrudniac zycir innym, jak ktoś nie jest zamieszany w jakąś sprawe to się nie mieszac, po co robic problemy

16:57, 22.11.2019

OjciecOjciec

7 10


Ktoś tu promował walki, więc są efekty. Najlepsze są jednak komentarze Piotrusia Pana czyli 666
http://wrzesnia.info.pl/artykul/coraz-blizej-gali-mma-wydarzenie-wspieraja-burmistrz-i-starosta

20:44, 21.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

666666

10 13

No i co mały takiego wykopałeś? Że najlepsze komentarze to chyba oczywiste. Jak zawsze mówię jak jest - bez ogródek. Pówtorzę: nie ma nic gorszego niż facet-pipa, facet bez jaj. I posłuchaj uważnie cielaczku: jak ktoś promuje broń to nie odpowiada za to, że ową bronią zabija się dziennie dzisiątki tysięcy ludzi. Jeśli ja np. trenowałem ludzi to nie bralem odpowiedzialności za to jak wykorzystają swoje umiejętności na ulicy. Prawdziwa walka na ulicy to nie zabawa chłopców w szatni. Więc nie przerzucaj odpowiedzialności za bójki nastolatków na osoby trzecie. Powtórzę: to nie była sytuacja pt. napad w ciemnej uliczce i pobicie z uszczerbkiem na zdrowiu. To była zwykła szkolna bójka okraszona głupimi komentarzami małolatów. Co do twojej osoby - nie znam cię, ale jestem bliski pewności że jesteś przedstawicielem typu "facet-pipa" (z naciskiem na "pipa"). Cóż więcej dodać? :)

21:23, 21.11.2019

elfelf

6 8

za 2--3tygodnie rodzice będą z dziecmi chodzić po lekarzach to beda skutki tych walk

04:28, 22.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiziakizia

7 14

666 - większych głupot to już dawno nie czytałam. Idąc twoim tokiem myślenia to handlarz np. narkotyków również nie odpowiada za skutki ich używania bo on je tylko sprzedaje a nie namawia do spożycia. Piszesz że trenowales ludzi ale nie odpowiadasz za to co potem robią na ulicy. Chłopie, a może raczej cielaczku, odpowiadasz za to jak najbardziej, przynajmniej moralnie. Jak czytam takie idiotyzmy jakie wypisujesz to zastanawiam się kto tu jest "facetem-pipa". Dla mnie jesteś facetem, jak większość napakowanych, z malutkim interesikiem, rekompensujacym swe kompleksy albo duzym autem albo siłownia - może i masz "duże jaja" ale za to malutki rozumek. Taki wprost proporcjonalny do twego interesiku.

06:31, 22.11.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

tuczniktucznik

8 8

Buahahahaha!!! On napakowany? Chyba tłuszczem.

07:18, 22.11.2019

AsiAsi

6 4

Pani kizia, Pani nie umie kulturalnie rozmawiać? Nic dziwnego, że Pani dziecko się bawiło w Fight Club. Skoro matka sobie nie radzi z własnymi emocjami to skąd dziecko by miało wiedzieć jak to zrobić...

10:27, 22.11.2019

666666

15 9

Czyli wg przygłupuch rodziców odpowiedzialność za ich przygłupie dzieciaki okładające się w szatniach, na boiskach , na ulicach - spada np. na trenerów sztuk walki, mma, boksu, zapasów, krav magi, no i oczywiście kosmitów... Bo kosmici są w równym stopniu odpowiedzialni za tą gówniażerię co wcześniej wymienieni trenerzy. Porównanie trenera zajmującego szkoleniem w zakresie walki wręcz do handlarza narkotyków jest WTÓRNYM DEBILIZMEM. No niestety "kizia", ale wykazałaś się tutaj totalną ignorancją. Żeby nie rzec GŁUPOTĄ. A kto posyła małolatów na zajęcia karate, mma, i innych dźwięcznie brzmiących walk? Kto na siłę pcha kilkulatka na te zajęcia? No RODZICE OCZYWIŚCIE !!! Bo jest taka moda żeby gówniażeria miała zajęcia z angielskiego, tenisa, piłki nożnej, tańca i KONIECZNIE MUSI GÓWNIARZ CHODZIĆ na karate, taekwondo albo mma. No PO PROSTU MUSI !!! Bo mu się to w życiu przyda - podobnie jak ta piłka nożna... Tylko żaden z rodziców nie bierze pod uwagę skutków ubocznych takich treningów. A do nich należy niewątpliwie chęć rywalizacji i tzw. sprawdzania się z innymi. Bo na tym polega walka, tak? To pewnie musi być dla was rodzice jakieś ODKRYCIE!!! Ale tak - wasze słodkie bobasy idą na trening po to żeby uczyć się naparzać w skuteczny i finezyjny sposób. I to WY ICH TAM WYSYŁACIE !!! Trener robi swoje czyli prowadzi zajęcia (lepiej lub gorzej) ale NIE ODPOWIADA ZA TO JAK DZIECIAK TO WYKORZYSTA POZA SALĄ TRENINGOWĄ. Wpajanie gówniażerii zasad zachowania i unikania walk, unikania prowokacji jest standardem. Ale umówmy się, że dzień w którym wasza pociecha stanie do pierwszej walki nadejdzie. I zazwyczaj właśnie jest to szkoła. Nie rozumiem waszego "świętego oburzenia" ??? To kolejny przykład zakłamania społeczeństwa i totalnej obłudy. To wasza głupota - głupota rodziców pcha dzieciaki do takich zachowań. Weźcie to na klatę i przestańcie robić z siebie debili.

07:14, 22.11.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kiziakizia

2 12

666 - "gownazeria" , " rodzice debile" powiedział "napakowany" trenerus. Czy ty człowieku wiesz co piszesz? O jakiej ty "człowieku z jajami jak korbole" walce piszesz? Czy ty wiesz, że pierwsza zasada kazdego trenera jest wdrożenie uczniom szacunku dla przeciwnika? Kto Ci dał uprawnienia do pracy z młodzieżą. Jakim prawem ganisz rodzicow za posyłanie swych dzieci na dodatkowe zajecia? Piszesz, że porownywanie trenera do handlarza narkotykow to Wtórny Debilizm nie rozumiejac w jakim kontekscie to napisalam. To tez swiadczy o tobie. Zapamiętaj, nas normalnych rodziców to różni od Ciebie, że my swoich dzieci uczymy empatii a ty ględzisz coś o jakiej wojnie!!!! Z kim mają walczyc? O co maja walczyc? Nigdy nie powinieneś pracować z dziećmi. NIGDY.

09:03, 22.11.2019

``

4 3

...to przeczytaj sobie książkę pt Pamietnk Sztama o człowieku który nie był nauczycielem w szkole ale był trenerem i wiedział jak okiełznać takie koguty... poza tym nigdzie nikt nie mówi że musisz swoją "pociechę" pchać na karate czy inne wyczyny... chodzi o to że dzieciaki w tym wieku rozwiajają się dość nazwijmy to wybuchowo i jeżeli kiedyś "podwórko" dawało upust tej energi to teraz smartfon ni chuja nie da rady... rola szkoły ograniczyła się do odbębnienie monologu belfra który ma wszystko w dupie(pojęcie wychowanie, wychowawca sprowadza sie do zbierania kasy na ubezpieczenie)... rodzice cóż, nie sa święci, tyle że jak pamiętam nie jebali wtedy do 17-18.00 pod batem "dorobkiewicza przedsiębiorcy" i albo "korpo" a kończyli pracę o 14 najpóźniej 15.00 i mieli zdecydowanie więcej czasu na dom i opiekę... więc nie pierdolcie, że jest tak super bo najpierw zrujnowano kodeks pracy, potem szkołę do ktorej trafili ludzie którzy nie powinni wogóle uczyć... a święte oburzenie jest stąd panie kolego, że szkoła wypuszcza kolejne zastępy buców nie liczących się z nikim i niczym, bez zasad, bez współczucia... załatwiających problem empatii i pomocy innym smsem na wośp... wszytsko sprowadza się obecnie do produkcji kolejnych pokoleń służących wyłącznie wzrostowi pkb... rodzina zapytacie przy okazji... zobaczcie jak wygląda demografia w Polsce... nawet ruchać nam się nie chce tak jebiemy a wy mówicie o wychowaniu... kogo? przez kogo? jak kobiety jebią jak w kopalni siedząc w biurach po godzinach... no to macie wolność, kapitalizm i dobrobyt... a zwłaszcza ZDROWE społeczeństwo...

09:30, 22.11.2019

KamilekKamilek

0 11

Zwykła patologia w tej szkole, też mi coś. Dzieciaki wysłać do psychologa, dołożyć kuratora, od szkoły wyciągnąć konsekwencje za brak opieki, którą są zobowiązani zapewnić zarówno na przerwach jak i na lekcjach. Dyżury ktoś wtedy miał i powinien ponieść konsekwencje, bez tłumaczenia, że wszędzie nie można być, bo jak tak jest to należy zwiększyć ilość nauczycieli na przerwach, nie muszą siedzieć na każdej przerwie na kawie. Efekt będzie taki, że będą to robić poza szkołą, ale odpowiedzialność spadnie na rodziców, którzy i tak mają to w d..., tylko, że nie będą już mieć argumentów.

09:01, 22.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AsiAsi

8 1

Ty też ponies konsekwencje. Coś ci krzywo z oczu patrzy

10:20, 22.11.2019

666666

11 4

Rodzice którzy nie potrafią przyznać się do błędów w wychowaniu swoich dzieci to jakaś chora sprawa. I kiedy rzucają na szkołę oszczercze "patologia" to zapominają, że szkoła oprócz nauczycieli to przede wszystkim uczniowie. A ja nie pozwolę żeby jakiś nieudolny rodzic obrzucał moje dziecko błotem. Przestańcie obwiniać szkołę o swoje niepowodzenia. Nauka po stronie szkoły - pyskówki, bójki i chamstwo po stronie wychowania rodziców. Tak to już jest czy chcecie tego czy nie.

10:29, 22.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Emeryt.Emeryt.

4 9

Ty 666 zapewne uważasz się za idealnego rodzica. Ale kizia ma racje jestes miernota nad miernotami i nigdy nie powinienes sie zajmowac dziecmi. Ja swego wnuka bym pod twoja opieke nie oddal. Posłuchaj kizi i zastanów się nad tym co piszesz.

11:06, 22.11.2019

AsiAsi

9 5

Przejrzałam tak sobie wszystkie komentarze i jedyne co mi przychodzi do głowy to... Jeśli w walce nie ma złego ładunku emocjonalnego (czyli nie bije się ze złości) to w sumie obie strony kontrolują się na tyle, żeby sobie krzywdy nie zrobić. Przypomnijcie sobie czasy jak byliście dziećmi, w tv Power Rangers i Xena. Jak wyglądały wasze zabawy? Kto był różowa wojewniczką, a kto czerwonym? Czy wtedy byliście patologia?
Do przemyślenia.

10:36, 22.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DziadDziad

11 1

Po lekturze artykułu w gazecie powiem tylko jedno. Tragedia. Cieszę się, że nie chodzę już do szkoły.

11:00, 22.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiziakizia

2 18

Fajnie się bawią pisowcy posłowie no nie? Piotrowicz i Pawłowicz w TK, marszalek sejmu nie podaje wyników głosowań na sędziów KRS, zabrane pieniążki osobą niepełnosprawnym ( fundusz solidarnosciowy) aby spełnić obiecanki wyborcze czyli 13 emerytury jeszcze przed wyborami prezydenckimi (a kasy na obiecanki miały byc). 14 emerytury to raczej nie będzie ale to moja prognoza. A to tylko z dzisiejszej nocki. KOMUNA WRÓCIŁA. Wyborcom pisu gratulujemy. Solidarność potrzebowała 10 lat aby obalić komunę, wam się udało ja przywrócić już w ciagu 4 lat. Może byłoby to śmieszne gdyby nie to, że Polacy oddawali życie aby nas wyzwolić z komuny a wystarczyło 500 aby ją przywrócić. Komuszy prokurator w TK to już nie skandal. To hańba i smianie się Polakom w twarz.

11:47, 22.11.2019
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

666666

8 3

a to jest wpis tematyczny odnośnie... A tak zapomniałem, że to "kizia"...

13:14, 22.11.2019

trzeźwo myślącytrzeźwo myślący

2 9

888 zł dane emerytom i rencistom swoje też zrobiło,teraz szukają kasiory na maj 2020r by dać emerytom i rencistom i tym sposobem Duda ma wygrać wybory

13:34, 22.11.2019

Emeryt.Emeryt.

1 7

kizia może nie pamiętasz ale był taki serial Alternatywy 4. Przypomniał mi się po "głosowaniu do skutku" nad dzisiejszym nocnym głosowaniem w sejmie. Otóż w tym filmie jedna z postaci był gospodarz domu Anioła. Przy jednym z głosowań powiedział do mieszkancoe tak mniej wiecej; "oczywiście uznamy wasze demokratyczne głosowanie, oczywiście pod warunkiem, ze będzie po naszej myśli."

13:40, 22.11.2019

observerobserver

4 0

kizia ja wiem że lekarstwa jeszcze na twoją przypadłość nie wynaleziono ale chociaż na wstrzymanie coś bierz

10:25, 23.11.2019

rafikrafik

10 2

kiedyś chodziłem do Kołaczkowa do podstawówki jak ktoś kokoś zaczepiał to wybijali nam to z głowy nauczyciele pan Antkowiak rzemień ,pan Królikowski cyrkiel ,pan tomczak otwarta ręka pozdrawiam ich mimo bólu Rafał niema się czego wstydzić panowie

11:49, 22.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JachuJachu

2 3

Antkowiak to ten , który później jako dyrek zresztą PSL-owiec wymądrzał się później nauczycielom i uczniom o szkole z klasą ,a lał rzemieniem..żal.

20:23, 22.11.2019

dziadekdziadek

2 5

a moja rodzinka=--=teraz=-chodzi=-po=-lekrzach=-szuka=-pomocy=--=a hańba w szkole szkole=--

13:14, 22.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

emerytemeryt

1 8

poko**sld**wiosna*** tak*sie*-*-bawi*-*-bawi-*

13:16, 22.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Emeryt.Emeryt.

2 6

Dlaczego się podszywasz pod mój nick?

13:21, 22.11.2019

kiziakizia

3 14

A pamietacie agenta Tomka ? Właśnie postawiono mu zarzuty. Chodzi o dziesiątki milionów złoty. A taki był pisowski i uwodzicielski.

13:25, 22.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

090909090909

3 5

Ale bo wypuścili po wpłaceniu kaucji w wysokości pół miliona. A wy macie odłożone pół miliona w razie czego?

20:37, 22.11.2019

młot na idiotowmłot na idiotow

1 11

Do @Asi: Jak myślisz, dlaczego ci chłopcy się bili?

13:26, 22.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AsiAsi

8 5

Myślę, że naogladali się Fight Clubu i urządzili sobie zabawę.
Uważam, że mimo wszystko powinna się ona odbywać pod okiem osoby dorosłej, żeby sobie krzywdy wzajemnie nie zrobili. Jeśli jednak nie ma tu negatywnego ładunku emocjonalnego (agresji) to jest ok. Hobby jak każde inne. O ile nie chce się komuś autentycznie zrobić krzywdy to nie jest to niebezpieczne, jednak mimo wszystko ta zabawa powinna być pod nadzorem osoby, która byłaby w stanie oszacować jakie ciosy są dozwolone i nie zrobią drugiemu krzywdy większej niż siniak. Thats all.

13:40, 22.11.2019

666666

12 12

kto z was w szkole podstawowej, średniej choć raz z kimś się bił? To o czym wy piszecie? Teoria ponad wszyskto, co? Wiecie skąd się biorą bójki? Jakie są powody tego że dwóch gówniarzy próbuje swoich sił na pięści? Czy może piszą same ofiary? Sami przegrani któzy dostali łomot w tych szkolnych potyczkach? Wracają wspomnienia, co? Krew z nosa, podbite oko, opuchnięte usta... I przerażenie że twój dzieciak może przeżyć coś takiego, no nie? Ale... nie zabiło cię to, co? Może zmaltretowało twoją wątłą psychikę, ale nie zabiło. I postanowiłeś, wtedy że twoje dziecko nigdy tego nie doświadczy. Że zostanie mistrzem szachów :) Ale wtedy pojawił się problem, bo dzieciak chciał chodzić z kolegą z ławki na karate... No i jak tu odmówić słodziakowi. :) Ale kiedy potem w szkole kogoś popchnął, kopnął to oczywiście nie była jego wina... Bo on taki nie jest...

13:42, 22.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RomanaRomana

9 11

666 ty chłopie masz jakieś kompleksy z tym biciem. Dostawales łomot w domu czy od rówieśników? To przecież chore co wypisujesz, bicie, walka, bójka...? weź coś na wstrzymanie albo idź na taekwondo.

13:47, 22.11.2019

UnicornUnicorn

4 4

Jak by ktoś chciał obejrzeć film to tutaj : https://youtu.be/oavMtUWDBTM

14:44, 22.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mosiekmosiek

4 5

to nie jest filmik tej bojki, co ty chrzanisz tutaj??? wypad.....pojechal!

17:57, 22.11.2019

DziadDziad

6 8

Wszyscy oburzeni. Proszę mi powiedzieć czemu to jest usankcjonowany sport: https://youtu.be/NtDGpul9ay0?t=394 a to co robiły dzieciaki w 6 to patologia? Oczywiście pomijamy fakt, iż robiły to w nieodpowiednim miejscu, bez zabezpieczeń i nadzoru.

14:53, 22.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

młot na idiotowmłot na idiotow

7 12

Chyba pomijasz rzeczy najważniejsze...

14:56, 22.11.2019

mosiekmosiek

10 7

kiedys byli tegie pyski i do szabli i do miski! " i widac ze chlopaki nadal sa nasi, chlapak musi byc waleczny i umiec walic i chlustac po mapie...po sznupie kiedy na to potrzeba!

18:02, 22.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

babciababcia

4 9

ciebie czubie pewnie okładali na okrągło

10:22, 23.11.2019

kiziakizia

2 15

Takie pytanko na dobranoc. Wie może ktoś dlaczego tajniki akta banasia na 70 lat?

20:33, 22.11.2019
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

kiziakizia

1 8

Ma być Utajnili.

20:34, 22.11.2019

mosiekmosiek

8 3

.... a co tu ma do rzeczy jakis przeklety banas czy jak jego prawdziwe nazwisko....., Temat jest ze chlopaki we Wrzesni czuja wene a nie ubieraja sie jak homosie i na idola startuja :)

05:51, 23.11.2019

observerobserver

1 7

nie wiem kizia ale pozostając w temacie wczoraj kalafiory potaniałł, przypadek?

10:20, 23.11.2019

spytajspytaj

0 0

lemingu

20:23, 24.11.2019

dziadekdziadek

7 9

potej walce powinni rodzice odwiedzić neurologa psychiatre

03:02, 23.11.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

mosiekmosiek

6 6

a ty co na recznym jedziesz i moda czy spiewem sie zajmujesz koniku slomiany?????

05:46, 23.11.2019

GadziaGadzia

4 4

Masz rację. Oni mogą mieć urazy jak bokserzy a nie mieli rękawic i ochraniaczy.

11:26, 23.11.2019

GadziaGadzia

2 5

Masz rację. Oni mogą mieć urazy jak bokserzy a nie mieli rękawic i ochraniaczy.

11:26, 23.11.2019

emerytemeryt

2 8

od 15lat słowackiego ulica to mafi bojki skandale

03:05, 23.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dżusticdżustic

17 8

Dyrekcja do zwolnienia. Powód? Nie mieli pojęcia co się dzieje w szkole.

10:29, 23.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GadziaGadzia

10 8

Nie do zwolnienia ale do dużych zmian w życiu szkoły. Dużo dorosłych nie wie co robią dzieci. Nauczyciele też. Ale boje się że nie wszyscy to rozumieją.

11:24, 23.11.2019

ruskieonuceruskieonuce

16 19

za moich czasów to takie walki między kolegami to były na każdej dużej przerwie, tylko panienki nie brały udziału. To normalne u zdrowych dzieciaków, to lepsze jak ubieranie chłopaków w spódnice.

18:49, 23.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

teśćteść

5 4

Jesteś idiotą

09:37, 25.11.2019

PaliakPaliak

4 6

W polszie to chinszyzna sama i muzułmanstwo zafotnicy , a do roboty huji nie ma.

08:02, 24.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MordziatyMordziaty

3 0

Nie ćpaj więcej

23:14, 24.11.2019

neklanekla

3 13

W szkole w nekli nauczyciel walczy w klatce. ile neuronów w głowie zostało?

10:44, 24.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StarzecStarzec

10 5

To samo działo się w szkołach 5, 10, 15, 30 i pewnie 50 lat temu. Nie było tylko kiedyś komórek żeby nagrać film i internetu żeby rozpętać gównoburzę. Dzieci powinny zostać w jakiś sposób ukarane, nauczyciele i dyrekcja uczuleni żeby bardziej zwracali uwagę na takie zachowania i koniec.

14:32, 24.11.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GadziaGadzia

2 6

Zgadzam się z Tobą.

14:36, 24.11.2019

TikitakiTikitaki

4 0

Ktoś coś o zakazie gry w piłkę za nowych dyrektorów w ssp2? Nie można, bo to wzbudza agresję?

23:11, 24.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

``

4 2

dlaczego w szkołach społecznych tak się nie dzieje... gdybym był młodszy, zorganizowałbym taką szkołe we wrześni... nauczyciele nie narzekają na płace, mają możliwość dopasowania się programem do ucznia a wszelkie przejawy agresji są natychmiast rozwiązywane w ścisłym porozumieniu z rodzicami... większośc placówek w mniejszych miastach gdzie organem prowadzącym jest gmina lub starostwo ma tego typu problemy - agresja, kiepski poziom nauczania, kiepska kadra, nepotyzm... opłata za szkołę społeczną wymusza zaangażowanie obu stron, pedagogów bo jak nie to rodzice zagłosują butami i nie przyprowadzą dzieci i kaski nie będzie - no i tych niegodziwych rodziców którzy chcąc dać wykształcenie swoim "dzieckom" płacą ciężką "kapuchę" za możliwość nauki i chcąc nie chcąc muszą się "angażować w szkołę"... a tak sami popatrzcie... dyrektorzy bawią się w lokalną politykę, włażą w dupę kacykom bo to od tych niedouczonych dupków zależy ich być albo nie być... no i nic się nie zmieni, dopóki znów krzywda komus się nie stanie.

09:09, 25.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

0 4

Ale też wielki news... a gdzie wideo?

10:11, 25.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InzynierInzynier

1 1

Bujki były są i będą. Tylko za mich czasów 12 lat temu nie było kamer rozgłosu. Chłop z chłopem wychodził na solo i wszystko było ok. Teraz MMA turnieje, kamery, Szum. Po co to komu?

10:21, 06.12.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%