Wiemy już, jak będą wyglądały koszulki promocyjne Wrześni w 2019 roku. Dziś na facebookowym profilu gminy opublikowane zostały wyniki.
Uczestnicy nadesłali 14 propozycji, które zgodnie z regulaminem nawiązywały do motywu Zielona Września/Września w kwiatach. W wyniku głosowania jury dwa projekty uzyskały taką samą ilość głosów, więc wyłonionych zostało dwóch zwycięzców. To Przemysław Białasik i Magdalena Waszak. Oboje zwycięzcy podpiszą z gminą umowy o wartości 2 tys. zł brutto, ale tylko jeden wzór trafi na koszulki. Powodem są ograniczenia technologiczne.
W jury zasiadali: dyrektorka Wrzesińskiego Ośrodka Kultury Marzena Tabaczyńska, instruktorka teatralna z Teatru „Otczapy” Elżbieta Górczyńska, nauczycielka plastyki Lucyna Jóźwiak oraz nauczyciel języka polskiego, pasjonat filmu i fotografii Mirosław Jadryszak.
Zdjęcie i grafiki pochodzą z profilu Września – Miasto w Centrum Zainteresowania.
1 0
Ta wersja co nie trafi na koszulki nawet fajna. Ta co trafi na koszulki to chyba jakiś żart...
0 0
Projekt Przemysława Białasika dużo fajniejszy, po co robić biedny skoro można ładny i kolorowy?
0 0
Mam nadzieję, że to jakaś pomyłka i wygrał jednak projekt Pana Przemysława...
0 0
Tacy esteci, a taki beznadziejny wybór! Projekt p. Białasika zdecydowanie ciekawszy! A kto tę komisyje powołuje? Czy we Wrześni nie ma już nikogo poza wiecznie tymi samymi personami? Teraz już czas na młodych!
0 0
Były tylko dwa projekty? Może warto przedłużyć konkurs? Oba projekty dla mnie są zbyt przeładowane, za dużo kolorów, kształtów.
0 0
Było 14, ale opublikowane zostały tylko te dwa, jako zwycięskie.
0 0
W dobie możliwości druku wszystkiego na wszystkim temat powinien być jak bajka a tu krój zwykłej koszulki i jakaś mniej lub bardziej kolorowa grafika z napisem WRZEŚNIA. Ale ok! Był konkurs , był regulamin, jury wybrało, jest jak jest. Po pierwsze wg mnie konkurs powinien dopuszczać do realizacji WSZYSTKIE propozycje jakie powstały i jakie szanowne jury otrzymało (uhonorowanie wszystkich co chcieli się zaangażować), po drugie o tym co na czym powinno być drukowane i w jakiej konfiguracji powinien decydować ARTYSTA grafik tak by na koszulki poszło to a to, na kubki to a to, na lokalne gazetki to a to, na letnie koszule .... na okazjonalne naklejki do lokalnych sklepów , na ..... i tak dalej. Niestety dobra idea zderzyła się ze stereotypami o promocji , może kiedyś będzie weselej. Baj!
0 0
Przydałoby lsię móc zobaczyć wszystkie propozycje - być może jury nie miało w czym wybierać!?
0 0
rozumiem że na tych koszulkach to taki raczej upragniony widoczek-wizja-pragnienie... Realniej było by tam umieścić ścięte drzewa vel pochlapane betonem ;) Zdrówka
0 0
Za szybko jeździsz na rowerze i nie widzisz
0 0
Proponuję p. dyrektor WOK z sympatycznymi różkami, motylka sweterkowego, zacne uśmieszki państwa JJ i szczyptę powagi burmistrza Wrześni ! Landszaft, że Ho Ho!
0 0
Koszulka Pana Białasika jest ładniejsza. I ten odręcznie narysowany wrzesiński rynek robi wrażenie! Powinien wygrać!
0 0
Koszulka pana Białasika do lekkiej korekty kolorystycznej - zgoda z Panem Śliwczyńskim. Natomiast koszulka Pani Waszak moim zdaniem mało czytelna ( jeżeli wpisujemy nazwę miasta niech ona będzie szybko czytelna, nikt nie będzie się głowił co tam stoi napisane)
0 0
Od koszulki p. Waszak można dostać oczopląsu i te psychodeliczne roślinki! Nie!
0 0
Zaraz... zaraz... Letnia koszulka z jakąś grafiką to nie szyld reklamowy
fabrycznego produktu. Pewna swoboda kompozycji w graficznym wzorze na ubraniach jest mile widziana. Komisja to zauważyła (gdzieś im jednak dzwoni) i wybrała pracę pani Waszak, zamiast nakierowanej na np. imprezy sportowe propozycji Pana Białasika. Problem z brakiem czytelności powinno rozwiązać dodatkowe logo Miasta, które w formie nazwy miasta "WRZEŚNIA" zastosował na swoim projekcie Pan Przemysław.
2 0
Witam Państwa! Po pierwsze gratuluję zwyciężczyni, po drugie dziękuję za słowa uznania wyrażone w ankiecie i komentarzach. Rozumiem, że pan Śliwczyński jest zwolennikiem minimalizmu (co widać w logotypie WW – genialnego w swojej prostocie), ja też generalnie uważam, że „im mniej, tym więcej”, ale akurat w tym przypadku postanowiłem odejść od tej zasady, żeby jak najlepiej, moim zdaniem, nawiązać do tematu konkursowego, a z drugiej strony stworzyć kontrast dla dwóch poprzednich projektów, które były raczej dość skondensowane w formie. Kwiaty, zieleń, wiosna, eksplozja kolorów, zapachów. Z drugiej strony drzewo, więc symbol tradycji i solidnego fundamentu. Mnogość kolorów miała być też pewną metaforą miasta, które składa się przecież z „różnokolorowych” mieszkańców, na pozór nie zawsze pasujących do siebie budynków, jednak tworzących klimat. Hasło „Września rozkwita” z jednej strony w prosty sposób nawiązuje do tematu grafiki, ale także, dokładnie jak napisał użytkownik Brzytwa chama, ma też znaczenie metaforyczne. Że grafika jest dosłowna. Tu wyszedłem z założenia, że taka właśnie powinna być. Żeby człowiek, który Wrześni nie zna, nie musiał się zastanawiać o co chodzi. A dla mieszkańców na koniec mały smaczek w postaci gołębi, których już chyba nie ma na dachu tej kamienicy ;). Pozdrawiam!
0 0
Świetna koszulka, szkoda, że nie wygrał Pana projekt. Bardzo podoba mi się ta biała. Można będzie gdzieś ją kupić? Pozdrawiam serdecznie.
0 0
Gratuluję Panu! I dziękuję za komentarz :) Cały czas też mam nadzieję, że uda się dogadać z ratuszem co do tych problemów technologicznych i jednak zobaczymy może po lekkiej modyfikacji, ale oba wzory :)
0 0
Projekt byłby do zaakceptowania gdyby zrezygnował Pan z tych kamienic i logotypu na górze. A tak wyszło mydło i powidło. Szkoda bo z tego co widać projekt mógłby śmiało wygrać. Ale i tak gratulacje :)
0 0
Takie konkursy powinny dotyczyć dwóch rzeczy: 1. Promocji pewnej idei, 2. promocji miejscowych artystów, ludzi działających w sztuce. Pana wzór jest równie dobry jak ten wybrany, komisja nie rozwiązała jednak jednego problemu: jak nadesłane pomysły graficzne wykorzystać. Przeszkodą było już początkowe założenie; że chodzi o letniego t-shirt,a oraz że nagroda to 2000 zł dla "zwycięscy"
bo na więcej zł i na więcej nagród dla większej liczby uczestników miasta nie stać. Nie robiłbym z t-shirt,a tradycji, rzecz powinna być rozciągnięta także na inne formy promocji wizualnej.
0 0
Niestety pierwsze skojarzenie - okładka płyty rockowej grupy http://pm1.narvii.com/6524/8c9e5809f78a8038fe0fe6889303a5680a4a09d9_00.jpg
0 0
Inspiracja widoczna wyraznie. A moze nawet cos wiecej niz inspiracja.
0 0
projekty są ok, ale to raczej wrzesińska utopia. w miejscu zieleni mamy raczej beton, ewentualnie prawie (prócz jednego fana) nikomu niepotrzebne makiety.
0 0
panie są na tym zdjęciu chyba tylko do ozdoby
0 0
Osobiscie uważam tego typu działanie za wyrzucanie pieniędzy z kasy miejskiej w błoto. Rok do roku koszulki są coraz gorszej jakości i po jednym praniu nadaja się na szmaty do czyszczenia samochodu; I nie uważam aby było coś w tym z kunsztownego piękna artystycznego jeżeli 30% miasta "łazi" w spranych łachach miasta choćby z najpięknieszym logo(na miejscu artysty w tym miejscu zastanowiłbym się), tudzież chwali się "ręcznikami z gminy". Albo bieda, albo kradną... no tak "ubieraja" jeszcze na rajdzie... ale jest i pozytyw nowy model nie kojarzy się z "oenerowacami", plus - jedyny...
0 0
Czyli pan Białasik wygrał potrójnie:) Lepszy zadruk, nagroda w kieszeni i jeszcze nie musi się martwić o jakość produktu. Gratki. Ale tak wlasciwie, to sie zgadzam, to powinno byc raczej rozdawane na rynku w Krakowie, pod pałacem Kultury, na plaży w Dębkach, czy Krupówkach, a nie we Wrześni. Jaki to sens?
0 0
Tak o wszystkim decyduje ten pan w bieli i jak tu mogło decydować jury .Mirek zaśpiewaj "Co ja tutaj Robię".
1 0
Co do zwycięskich projektów, to fajnie, że jest dyskusja. I nie ma tak naprawdę zwycięzców, ani pokonanych, bo przecież wszyscy wiemy, iż de gustibus... itd. Ratusz lepiej by zrobił, gdyby zrealizował dwa projekty – jeden to wybór jury, a drugi – wybór internautów. Tak się robi w wielu konkursach tego typu. Zabawa dla wszystkich. A tak w ogóle, co do głosów, że co to za promocja, że szkoda kasy na koszulki itp. Według mnie to znakomity pomysł – jako mieszkańcy, co widać, lubimy się w nie ubierać, a jaka to frajda spotkać kogoś w naszej koszulce „na obczyźnie”, w górach, czy nad morzem lub jeziorem. To stosunkowo tania i bardzo miła forma promocji miasta. Z samych wyborów wzoru zrobiłbym większe show i byłoby amazing!
0 0
No nie wiem. Z pozoru tak, a w rzeczywistości wygrywa ten, kto ma więcej znajomych na facebooku, szczegolnie, gdyby wysokość nagrody została utrzymana.
0 0
Jeszcze sobie to amazing na tej wrzesińskiej koszulce napiszcie! WOW i COOL i po prostu FUN!
0 0
Jakkolwiek bądź (bez względu na to co dla kogo jest ładne) prowadzący konkurs powinni gdzieś w mediach umieścić WSZYSTKIE nadesłane na konkurs prace. Chyba że były nie etyczne, propagowały jakieś złe postawy i nie nadawały się do powtórzenia.
0 0
Na następnej koszulce mógłby być motyw z neonem z ul. Rezmieślniczej, a pod spodem napis "Września".
Co do zwycięskiej grafiki, to przypomina mi obrazki ze starych książek dla dzieci/elementarza, a druga za bardzo przeładowana: albo sama litera, albo sam rynek.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu wrzesnia.info.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz