Zamknij

Zwrot zaczepny burmistrza Pyzdr. Skopiowali nasz program wyborczy!

16:31, 12.10.2018
Skomentuj

Kolejne starcie przedwyborcze w Pyzdrach. Przemysław Dębski oskarża Monikę Mnich o skopiowanie znacznej część programu wyborczego jego komitetu Wspólna Przyszłość.  - To absurdalne zarzuty - odpowiada kontrkandydatka.

W Pyzdrach trwa bezpardonowa walka wyborcza. 5 września na łamach „Wiadomości Wrzesińskich” ukazał się materiał wyborczy Komitetu Wyborczego Wyborców Ludzie, Rozwój, Inwestycje Moniki Mnich, w którym zarzucono Dębskiemu m.in.: kradzież cudzych pomysłów. Burmistrz Pyzdr postanowił „odbić piłkę” i zarzucił rywalom to samo.

Przemysław Dębski

KWW Wspólna Przyszłość na początku października (1-5 października) zaprezentował swój program wyborczy najpierw w formie papierowej, w postaci folderu, następnie na stronie internetowej i Facebooku. Jakież było zdziwienie Przemysława Dębskiego i jego sztabowców, gdy kilka dni później znaczna część ich programu znalazła się w materiałach wyborczych KWW Ludzie, Rozwój Inwestycje i jego kandydatki na burmistrza Pyzdr Moniki Mnich.

- Trudno jest wpaść na dokładnie te same pomysły, a rzeczą niemożliwą jest opisanie tych pomysłów tymi samymi zdaniami. Także o żadnym przypadku czy zbiegu okoliczności przy takiej skali zjawiska nie ma mowy. Sprawa jest jednoznaczna - mówi nam Przemysław Dębski.

Burmistrz Pyzdr podaje konkretne przykłady:

Okręg nr 3

Barbara Sulkowska KWW Wspólna Przyszłość

- przebudowa nawierzchni na ul. 11 Listopada i 3 Maja

- przebudowa chodników na ul. 3 Maja i ul. Staszica

- budowa nowych miejsc parkingowych

Damian Kołodziejczyk KWW Ludzie, Rozwój, Inwestycje

- poprawa nawierzchni na ul. 11 Listopada i ul. 3 Maja

- poprawa stanu chodników na ul. 3 Maja i ul. Staszica

- budowa bezpłatnych miejsc parkingowych w mieście

Okręg nr 7

Elżbieta Ratajczyk KWW Wspólna Przyszłość

- budowa drogi na ul. Bolesława Pobożnego i ul. Tuwima

- przebudowa istniejącego i budowa brakującego chodnika przy ul. Szybskiej

-szybkie uzbrojenie w niezbędną infrastrukturę nowo powstających ulic

Marek Rzepecki KWW Ludzie, Rozwój, Inwestycje

- budowa drogi na ul. Bolesława Pobożnego i ul. Tuwima

- budowa chodnika przy ul. Szybskiej

- sprawne i szybkie uzbrojenie w niezbędną infrastrukturę nowo powstających ulic

Okręg nr 11

Marianna Urbaniak KWW Wspólna Przyszłość

- remont drogi powiatowej Zapowiednia-Wrąbczynek

- budowa chodnika przy remizie OSP Wrąbczynek

- przebudowa drogi gminnej we Wrąbczynkowskich Holendrach

Zdzisław Przybyła KWW Ludzie, Rozwój, Inwestycje

- kompleksowy remont drogi powiatowej Zapowiednia-Wrąbczynek

- przebudowa drogi gminnej we Wrąbczynkowskich Holendrach

- budowa chodnika przy remizie OSP Wrąbczynek

Okręg nr 12

Ilona Nowicka KWW Wspólna Przyszłość

- przebudowa chodnika w Ciemierowie

- budowa drogi gminnej w Ciemierowie Kolonii

- utwardzenie drogi do Kolonii Janowskiej

Anna Wawrzyniak KWW Ludzie, Rozwój,

Inwestycje- budowa dalszej części drogi do Kolonii Janowskiej

-przebudowa chodnika w Ciemierowie

Ponadto Przemysław Dębski odnalazł w programie wyborczym swojej rywalki Moniki Mnich punkty ze swojego programu opublikowanego 2 października to m.in.:

Przemysław Dębski

Zwolnienia podatkowo w zamian za nowo utworzone miejsca pracy

Monika Mnich

Zwolnienia podatkowe w zamian za utworzone miejsca pracy

Przemysław Dębski

Modernizacja stacji wodociągowych dla lepszej jakości i ciśnienia wody

Monika Mnich

Modernizacja stacji wodociągowej, celem poprawy jakości wody i ciśnienia.

Przemysław Dębski

Bezpośredni udział mieszkańców w realizacji budżetu gminy- fundusz sołecki

Monika Mnich

Bezpośredni udział mieszkańców w realizacji budżetu gminy - budżet obywatelski

- Niewiele zadano sobie trudu, aby ukryć te „zapożyczenia”. To są zabiegi typu przestawienie kolejności wyrazów lub zamiana bądź dodanie jednego słowa w zdaniu. Moja żona pracowała jako nauczyciel języka polskiego i muszę powiedzieć, że dzieci ze szkoły podstawowej czy gimnazjum wkładają więcej wysiłku, aby zakamuflować, że praca domowa została przepisana z Internetu - zżyma się Przemysław Dębski.

Monika Mnich odpowiedziała na zarzuty Przemysława Dębskiego

Monika Mnich

Zarzuty Pana Przemysława Dębskiego o plagiat są całkowicie absurdalne. W gminie Pyzdry okręgi wyborcze są niewielkie, więc potrzeby inwestycyjne w każdym z nich są świetnie znane. Cieszy nas, że burmistrz Przemysław Dębski i popierający go radni, a obecnie kandydaci KWW Wspólna Przyszłość też je dostrzegają. Szkoda, że dopiero teraz, a nie podczas kończącej się właśnie czteroletniej kadencji, podczas której mieli pełnię władzy w gminie i mogli te inwestycje realizować.

Fragmenty naszego programu zostały rzeczywiście opublikowane na facebooku 7 października, ale przecież nasz program powstał znacznie wcześniej. Nasze zamiary inwestycyjne, co do każdego z okręgów wyborczych, od kilku tygodni prezentujemy podczas bezpośrednich spotkań z mieszkańcami gminy. Zatem nasz program nie był tajemnicą także dla konkurencyjnego komitetu. Można więc się zastanawiać czy to nie kandydaci KWW Wspólna Przyszłość inspirowali się naszym programem.

Bo, przypomnijmy, jak przyznaje sam Przemysław Dębski, program wyborczy jego komitetu opublikowany został między 1 a 5 października.

Natomiast my już 15 września prezentowaliśmy nasz program w świetlicy wiejskiej w Ratajach. Kandydatka na radną Aldona Cukierska (okręg nr 8) przedstawiła między innymi takie punkty:

- remont (prace remontowo-budowlane) świetlicy i całego dworku w Ratajach,

- kompleksowy remont świetlicy w Dłusku.

O naszych planach związanych ze świetlica w Dłusku informowaliśmy również 28 września w banerze na łamach prasy lokalnej (punkt: estetyka gminy).

Zarówno remont dworku w Ratajach, jak i świetlicy w Dłusku znalazł się w opublikowanym kilka dni później programie KWW Wspólna Przyszłość – kandydata na radnego Andrzeja Łyskawy (okręg nr 8). Zostały przy tym ujęte w sposób niemal identyczny jak w naszym programie.

Podczas spotkania z wyborcami w Ratajach, 15 września, prezentowałam również inne cele programu:

- budowa żłobka (co znajduje się również we wcześniejszym wydaniu Gazety Radio Września z 7 września),

- pomoc przedsiębiorcom a w tym zwolnienia podatkowe w zamian za utworzone miejsca pracy,

- zmodernizowanie stacji wodociągowych celem poprawy jakości wody i poprawy ciśnienia.

Wszystkie te punkty mojego programu znalazły się w opublikowanym programie wyborczym Pana Przemysława Dębskiego, można rzec: prawie identyczne założenia. Ale trudno nas oskarżać o plagiat, skoro to my pierwsi prezentowaliśmy te punkty. Jeśli w ogóle może tu być mowa o plagiacie, to chyba jedynie o popełnionym przez komitet Pana Przemysława Dębskiego.

Kolejne punkty naszego programu prezentowaliśmy 28 września (czyli przed opublikowaniem programu KWW Wspólna Przyszłość) podczas spotkania we Wrąbczynku. Ja i kandydat na radnego Zdzisław Przybyła (okręg nr 11) przedstawiliśmy między innymi:

- kompleksowy remont drogi powiatowej Zapowiednia-Wrąbczynek,

- remont drogi gminnej we Wrąbczynkowskich Holendrach.

Remont drogi Zapowiednia-Wrąbczynek wymieniliśmy również tego samego dnia we wspomnianym już banerze na łamach prasy lokalnej.

Obie te propozycje (remonty dróg Zapowiednia-Wrąbczynek i we Wrąbczynkowskich Holendrach) ukazały się później w programie KWW Wspólna Przyszłość kandydatki na radną Marianny Urbaniak (okręg nr 11).

Odnosząc się do kolejnego zarzutu Pana Przemysława Dębskiego, chcę zwrócić uwagę, że fundusz sołecki i budżet obywatelski zdecydowanie nie są tym samym. Jestem zaskoczona, że Przemysław Dębski nie rozumie różnicy między nimi.

Burmistrz Pyzdr nie dał się przekonać argumentacją kontrkandydatki.

- Równie dobrze ja mogę twierdzić że opowiadałem o czymś już trzy lata temu. Porównujmy wersje pisemne, nasza była pierwsza a ich jest w wielu punktach, skopiowana z naszej. I tego nie zmienią żadne pokrętne tłumaczenia. Z resztą linia obrony w ogóle nie odnosi się do okręgów gdzie jeszcze komitet pani Mnich nie miał zebrań np. w Pyzdrach a programy kandydatów są tu takie same jak naszych - komentuje Przemysław Dębski.

- Nie będę udawał wielce zaskoczonego. Spodziewałem się, że ta kampania tak będzie wyglądać. Nie znam szczególnie pani Mnich, ci którzy ją lepiej znają informowali mnie i ostrzegali, żebym był przygotowany na takie sytuacje - dodaje.

Czy Twoim zadniem Monika Mnich skopiowała program wyborczy Przemysława Dębskiego?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
tak 49%
nie 43%
nie wiem 9%

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(119)

JłdbwJłdbw

0 0

Nie zna Pan Pani Moniki Mnich a od razu po ogłoszeniu kandydatury wiedział Pan z kim jest związana, troche slabo wyszło, ale Szanowny Panie burmistrzu Dębski, zacytuje Pana "Równie dobrze ja mogę twierdzić że opowiadałem o czymś już trzy lata temu. " no właśnie opowiadał Pan, i co ? Niespełnione obietnice idealnego burmistrza ? Niemozliwe :) Drogi Panie, ryba psuje się od głowy, ja naprawde nie ujmuje Panu tego co Pan zrobił, ale naprawdę nie jest Pan odnowicielem, każdy burmistrz będzie robił drogi, chodniki, unowoczesniał gmine światłowodem, gazem, ale to jest postęp czasu, Pan nie zmienił jednego, kolesiostwa, z sekratarza stał się Pan kandydatem, piszę to po raz drugi rozdawał Pan ulotki, grzecznie i pokornie bo nad Panem stoją inni... mała społeczność odzwierciedla wielką polityke i Pan to pokazuje, jest w tej gminie mnóstwo ludzi nie tylko młodych, którzy się narazili, nawet nie Panu, popzednikom, ale tego właśnie Pan zmienić niestety nie potrafi, to jes główny zarzut i nie tylko mój, pojawiła się w koncu osoba która zaczęła o tym mówić, to Pan pisze o "paszkwilach" "pseudo dziennikarzach" dlaczego sie Pan tylko w taki sposób do tego odniósł ? Dlaczego Pan nie drążył ? Zakazali ? A teraz Pan wyskakuje ze skopiowaniem programu wyborczego, naprawdę słabo, Pan już mówił o tym 3 lata temu, po wyborach na ro wychodzi, no ale Pan nie zrealizował, a moze Pani Monika ma identyczne pomysły ? A moze Pan i radni nic nie zrealizowali z obietnic ? W mojej opini, buc moze tylko w mojej, ale mam prawo ją wyrazić, pali się Panu grunt pod nogami, Pan tego nie wie, dlatego że Pan nie rozmawia ze zwykłymi ludzmi, mam nadzieje, że ludzie nie tyle co przejrzą na oczy a po prostu pójdą zagłosować, bo o to chodzi, Pan kolesiostwa u Nas nie zmieni, jest Pan młody ale zabrakło odwagi się przeciwstawić, niestety, za dużo do stracenia było.....

18:54, 12.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

0 0

Perfekcyjnie przygotowany komentarz, którego autorem jest sztab MM. To nie zwykły, przeważnie z błędami komentarz. Dwie godziny wystarczyły,aby zadzwonić do śledczego. POMÓŻ

19:02, 12.10.2018

KrzysiuKrzysiu

0 0

I ja mogę stwierdzić że ten burmistrz to tylko namiestnik Strużynskiego Tak więc stara klika i to pasuje układom. Apeluję do pozostałych mieszkańców aby dac szansę Pani Monice skoro tak mocno chce być burmistrzem to trzeba dac jej szansę napewno sprosta zadaniu.A pan Dębski to tak naprawdę nie ma nic do zaoferowania oprócz dróg chodników i odnowy wiatraka. Smutne panie namiestniku i tak Pani Mnich ma lepszą kreatywność. A jeszcze jedno odnośnie radnych tych do powiatu i gminy Wybierzmy nowych nieskorumpowanych.Takim jak Struzynski czy Balicki dziękujemy.

17:47, 13.10.2018

JłdbwJłdbw

0 0

Fakt, z błędami, będę starał się poprawić, naprawdę schlebia mi to, że komentarz był perfekcyjny ale jak widzisz nie był przygotowywany 2 godziny.... kto ma rozum ten zrozumiał i po prostu tyle

19:10, 12.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlbinAlbin

0 0

Mój głos oddaje na Przemka i uważam ze większość z nas tak zrobi bo skoro jej znajomi którzy ja znają nie chcą na nią głosować to chyba jest coś nie tak . Nie ma co ryzykować . Powodzenia Przemo

19:15, 12.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Z błędami to piszą ludzie tak na szybko, emocje itd. Napisałem, że to komentarz przygotowany. Rozum podpowiada, że to nieprzypadkowo napisany komentarz. Każdy ma wybór. Tyle w Pyzdrach nie ma wyboru. Układ lub MM.

19:19, 12.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JłdbwJłdbw

0 0

Tyle, że właśnie to był komentarz pisany naprawdę na szybko i nie pisz, że nie ma wyboru,właśnie chodzi o to, że jest wybór, naturalną rzeczą jest to, że człowiek potrzebuje zmian, Pan burmistrz nam ją dał, szanuję doceniam, ale możliwości włodarza czy to wójta, burmistrza, czy prezydenta miasta sa ogromne, jeszcze większe są dofinansowania, które pozwalają realizować te inwestecje, miejscowi rozumieją, zaczynają naprawdę coraz głośniej mówić, chodzi o to, żeby poszli zagłosować, burmistrzem nie powinien byc ktoś kto ulega, to musi być przywodca, nawet jeśli czasem przy wódce, ale Pan Dębski nie jest samodzielnym burmistrzem, nie zmienił kompletnie nic, inwestycje każdy by realizował, i chwalił się, nie to jest sztuką, niestety za dużo mógł stracić i wybrał jak wybrał, tylko wybrał dobro swoje a nie ludzi... "naród"

19:35, 12.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

0 0

Jak ci płacą za te komentarze to pisz. Nie mam już zamiaru na nie odpisywać. Nie tłumacz się. Hej

19:40, 12.10.2018

JłdbwJłdbw

0 0

Wiesz najgorsze jeśli kończą się argumenty, a pieniądze same się wywołują do tablicy, to jest idealne odzwierciedlenie tej "wojny" na artykuły, zero argumentów po stronie Pana burmistrza, choć jeden był, mnie płacą za komentarze :) trochę marny i nie warty mojej skromnej osoby,

19:46, 12.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PawełekPawełek

0 0

Co za głupoty zastanawiam się jak inaczej mozn nazwać remonty pewnych dróg udać że nie jest konieczny remont drogi powiatowej Zapowiednia Wrabczynek ?? Może zabolało was że program pani Moniki Mnich jest bogatszy i ciekawszy ...

21:01, 12.10.2018

WitekWitek

0 0

Jak ta kobieta ma poradzić sobie z problemami mieszkańców jak ze swoim dzieckiem nie dała sobie rady ?

19:58, 12.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PawełekPawełek

0 0

Biedaku podkreśliłeś rewitalizację rynku a nie wiesz że jest ona dostępna w kartach projektu dla miasta Pyzdr wszyscy o niej jedzą dokumenty są jawne o jakim plagiacie ty mówisz ?? Co myślisz że Masz wyłączność na coś co wszyscy wiedzą o tym jaki plagiat??

20:55, 12.10.2018

BzykBzyk

0 0

O jaki zazdrosny komentarz ze strony Witka, powtarzasz się o dziecku we wszystkich artykułach pod różnym nickiem. To chyba ktoś z gminy to pisze, bo innych argumentów na p. Monikę nie ma. To ty zajmnij się swoimi dziećmi a jak ich nie masz to sobie je zrób i przekonasz się co to znaczy wychowanie bo z tego co ja wiem, to bardzo dobrze dba o swoje dziecko, nawet już mu zapewniła przyszłość a ciebie zazdrość zdziera.

21:22, 12.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gdmgdm

0 0

Odnośnie tego artykułu to muszę powiedzieć coś na ten temat. Panie Burmistrzu wstyd, że coś takiego pan zarzuca tej kobiecie i jej komitetowi. Pan jako Burmistrz uczestniczył we wszystkich zebraniach w wioskach i to pan sam narzucał się sołtysom, że będzie na zebraniach sołeckich w sprawie funduszu sołeckiego. Pytam się, po co? Nigdy kiedy pamiętam, za poprzednich burmistrzów czegoś takiego nie było. Byliśmy wstrząśnięci i zszokowani w każdej wsi za i przed wartą, że pan p.Burmistrzu wtrąca sie mieszkańcom na co mają przeznaczyć fundusz. Po co pan się pchał na te zebrania już wtedy pan wiedział co robi. Oczywiście chodziło o to, żeby zrobić dla swojej familii program wyborczy. Wiem, że wszyscy obradowaliście w gminie (ma pan lepsze narzędzia walki od pani Moniki), żeby zebrać wiadomości po wioskach wioskach co oczekujemy i czego pan nie zrobił. Bo tak naprawdę nic pan dla tych wiosek nie zrobił. I to pan zabrał pomysły z wiosek, żeby zrobić sobie
program wyborczy. I tak Panie Burmistrzu Dębski to pan zrobił plagiat a wie pan dlaczego? bo pan z racji swojego stanowiska zrobił to nie wysilając się. Dopiero teraz biega pan po wsiach i chwali się co to pana nie osiągnął ale my na wioskach doskonale wiemy, jak nas zwykłych ludzi pan traktuje. Myśli pan, że tutaj nie ma ludzi wykształconych ? Traktuje nas pan z wyższością, nie takiego Burmistrza oczekiwaliśmy. Ta Pani Monika ma rację to Pan popełnił plagiat. Jak pisze jej komitet to chociaż spotyka się z nami, rozmawia, przynajmniej Pani kandydatka podaje dłoń jakbyśmy się od dawna znali. Jest miła i ma poczucie humoru. Takiego Burmistrza nam trzeba, co nie ma powiązań i nie jest uwikłany w żadne układy.
Pan może dużo zdziałał ale... tylko w ramach tego co każdy Burmistrz, którego wybrali wyborcy i też my na wsiach, powinien dokonać. Po to Pana wybraliśmy.
Ale jak widze to Pana chwalenie się kupiliśmy to, kupimy tamto, pomalujemy jeszcze rynek, to nie wróży nic dobrego na przyszłość. Bo pan idzie w innym kierunku, pan odwraca się plecami od zwykłych ludzi, tylko lubi być pan na piedestale, by chwalić się prominentom, i kolegom. Nie tędy droga. A czy chociaż pan wie jakie warunku wśród zwykłych ludzi panują w gminie? Przynajmniej pana kandydatka będzie wiedziała. Panu mówimy - do widzenia.

21:49, 12.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec PyzdrMieszkaniec Pyzdr

0 0

Panie Burmistrzu nie potrzeba być kandydatem na radnego ,gdyż każdy mieszkaniec z osiedla spacerując widzi, że potrzebny jest chodnik na ul. Szybkiej, że trzeba iść drogą na spacer bo nie ma chodnika.A ul.Tuwima ,dojeżdża pan do miejscowej wulkanizacji jaką mamy drogę przecież to każdy widzi , to czy założenia kandydata nie są słuszne, przecież nie potrzeba tego kopiować każdy kandydat by to ujął w swoim programie.Gdzie przez cztery lata była p.radna, czy nie spacerowała po osiedlu i nie widziała tego problemu, dlaczego wszystko robione przed wyborami , pozostawiam bez komentarza !!

21:55, 12.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

apsikapsik

0 0

Panie Burmistrzu, czy Pan wie, że pracownice gminy (MOPSu) namawiały moją schorowaną ciocię (ale nie na umyśle schorowaną), żeby sprzedała im majątek to zapewnią jej opiekę do końca życia. Ciocia mówiła, że proponowały marne grosze co miesiąc i zapewnienie jej opieki. O co tu chodzi? Czy one są deweloper-kami?
Czy te pracownice chodzą po to, żeby biedne staruszki namawiać na sprzedaż majątku? Nie mieści mi się w głowie, co w tej gminie robi MOPS. Zamiast pomagać ludziom starszym to ich szykanują. Pani Moniko, prześlę Pani mój nr na fb możemy porozmawiać. Może Pani w końcu zrobi porządek w tej gminie. Pan Burmistrz może radzi sobie z rodziną, ale nie radzi sobie kompletnie z pracownikami tej gminy. Każdy tan robi co chce. A ten pan nowy od inwestycji to skandal, co to za typ, skąd on się wziął. Miałem z nim przyjemność to buc nad buce, czemu pan zatrudnił tak niemiłą i bezczelną osobę na to stanowisko to w porównaniu z nim to pan Ejchosz był super. Iść do gminy to jak na szubienice. A do Burmistrza audiencje dostać to graniczy się z cudem. ekretarce każe powiedzieć, co petent chce. To się w pale nie mieści.

22:09, 12.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LechLech

0 0

Program kontrkandydatki to wielki tir na rynku i rozdawanie żywności , może obniżyć kryteria to się więcej ludzi załapie. Robi z Pyzdr biedaków. A prawda jest taka, że ludziom się nie chce pracować nawet młodym. Jedne to można pomóc osobom starszym samotnym i chorym. Młodzi to do roboty, a Ukraińcy będą za was pracować.

06:42, 13.10.2018

AniołekAniołek

0 0

Masz rację ja też czytałam o rewitalizacji rynku, tylko pan PD nie ma pomysł na niego bo taką rewitalizację miała przygotować mu pewna osóbka, ale ja utopił w szambie i nie zrobił i teraz szuka jakiegos architekta, architekta, żeby mu ryneczek pomalował. ale... już musi za pomysł zapłacić i to nie będzie już jego pomysł jak sobie przypisuje pomysły cudze.

22:19, 12.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZzzZzz

0 0

Droga zapowiednia wrabczynek to droga powiatowa to gdzie ty sie pchasz z pieniędzmi gminnymi do powiatu

05:40, 13.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DfgDfg

0 0

Droga zapowiednia wrabczynek to faktycznie droga powiatowa widać ze kobieta niema rozeznania w rzeczywistości a p przybyla...dobry kandydat...........wstydu sobie nierob kobieto

05:50, 13.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

123123

0 0

Pani radna Barbara S przypisala sobie ulice którą robił powiat Pani Ilona. N. Szczyci się dachem na szkole w GG a tak faktycznie jest to zasluga dyrektorki szkoły -o który prosila przez kilka lat -tak można?

09:16, 13.10.2018

InterwencjaInterwencja

0 0

Burmistrz dzień przed wigilią przyniósł pismo kobiecie po 70-tce, żeby opuściła mieszkanie, które zamieszkuje i opłaca od około 40 lat.

07:13, 13.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UlalaUlala

0 0

Jakiś powód musiał być, nie sądzisz?

11:47, 13.10.2018

XxxXxx

0 0

Przybyła juz zrobil chodnik we wrabczynku 45m2 za 10700 to najdroższy chodnik w polsce 230 zl za m2

07:32, 13.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XxcXxc

0 0

A przetarg byl na ten chodnik kto go wygral czemu taka droga oferta została wybrana kto to sprawdzał

16:48, 13.10.2018

XyzXyz

0 0

Musi zarobić by utrzymać kochankę w Ciążeniu panią L. bo z żony alkoholiczkę robi w oczach kochanki .

11:40, 14.10.2018

stary komuchstary komuch

0 0

oj tam, oj tam, a może po prostu programy radnym pisała ta sama osoba.
w oryginale pewnie cyrlicą.

08:27, 13.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZsczZscz

0 0

Program to Pani Mnich razem ze swoją sitwa 2 października na sali we wrabczynku pisała do 22-30 a potem go opublikowali

09:01, 13.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiechawiecha

0 0

daczego burmistrz sprzedał działkę ta tanio powodociągach przy ul. wrzesinskiej a kupił drogo od p y r z y k a ? coś tu śmierdzi

18:08, 13.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

k/.anonimk/.anonim

0 0

Nie powinno to nikogo obchodzić, a zamiast działki po wodociągach dostali plac i nowe garaże.

21:05, 13.10.2018

OmptedaOmpteda

0 0

Dzisiaj byłem w kościele w Pyzdrach. Ksiądz proboszcz opier.... lił parafian za to, że wyrzucają śmieci do śmietnika na cmentarzu, zamiast zabierać je do domu (sic!). Wydawało mi się, że na cmentarzu śmietniki są po to, żeby wyrzucać śmieci, ale może nie w Pyzdrach? Potem ksiądz proboszcz odczytał nazwiska osób, które w heroiczny sposób pomogły mu te śmieci usunąć. Może się przesłyszałem, ale zdaje się, że większość z nich kandyduje w wyborach do rady miejskiej. Poza tym okazało się, że ksiądz proboszcz wydał 25k na wywiezienie tych śmieci. Mimo wydatkowania takiej sumy, pomoc zacnych parafian okazała się niezbędna. Przepraszam Pyzdrzaki, ale zdaje się, że ktoś was robi w ciula. Obudźcie się i wybierzcie wreszcie normalne władze.

20:42, 13.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

0 0

Nie bronię kandydatów, którzy przed wyborami wyworzą śmieci na pokaz. Nowa burmistrzowa to wywiezie za darmo. ŚMIECI TO ROBIĄ OBCY. Nie budzcie się będzie jeszcze gorzej. To tak dziwna i emocjonalnie niedostępna kobieta. Tylko na czas wyborów. Udaje. Nie dajcie się oszukać.

22:11, 13.10.2018

antyanty

0 0

No proszę to szkoda mu na śmieci, a ulgi na te śmieci od gminy nie dostał biedaczek, szkoda.....

11:02, 14.10.2018

MieszkauecMieszkauec

0 0

Skończyła się u nas na grądach kiełbasa wyborcza bo sztab MM pisze komentarze?

21:08, 13.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Dfg6Dfg6

0 0

Tez rozdawali kiełbasę na gradach wybory powinny byc częściej naród by sie kielbasy najadl a tak tylko kasza i ryz normalnie Korea północna a pyzdrole sie ciesza ze taki dobry kandydat na burmistrz bo kielbase rozdaje

07:48, 14.10.2018

mnkmnk

0 0

nie u nas tylko widocznie jesteś z pyzdr lub od Ilony, bo my byliśmy i bardzo sobie chwalimy ciasto bo nie tylko kiełbasa była ale super miła atmosfera, a ty nie nabijaj się z kandydatki bo jak przyjedzie burmistrz to na pewno ci przywiezie tez cukierów, hihihi

11:00, 14.10.2018

lol2lol2

0 0

Monia "źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz ", Poznań - remont za pół miliona i zlecenie dostaje nikomu nie znany pan W z Pyzdr (przypadkowo partner osoby odpowiedzialnej za przetargi) jaki ten świat mały

21:55, 13.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkaniec.mieszkaniec.

0 0

A wy wkoło o tych groszach :) Gdyby w Pyzdrach zrobić audyt wydatków publicznych, to Pan Burmistrz ze swoją ekipą przestał by się martwić wyborami...

22:08, 13.10.2018

LolLol

0 0

Działka na Wrzesinskoej to mnichowej.

23:08, 13.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

vvvv

0 0

A która, bo pewnie, że ma działkę ale i też dom na niej, czepiajcie się innych co mają po 4.

20:14, 14.10.2018

VpowerVpower

0 0

Pani Moniko powodzenia, czas rozpędzić te zagrzybiałe uklady

07:22, 14.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Mam nadzieję ze Pani Monika ten uklad ksiedza z gminą wkoncu rozwali i skończą sie te dotacje do kosciola. Potrzeba baby z jajami by to zrobila a nie pazdziezy

09:35, 14.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OmptedaOmpteda

0 0

Wywiózł śmieci i mu na solarium zabrakło? Bo na łęgach w listopadzie trudno się opalić.

10:19, 14.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komuchkomuch

0 0

Dlaczego Burmistrz pisze o skopiowaniu przeciez kazdy widzi co jest do zrobienia w gminie zeby lepiej nam sie zyło ,gdyby nie to kolesiostwo które ciagle sie szerzy to bym głosował na niego ale chociaz zostanie wybrany to i tak nic nie zmieni układy układziki rodzinne dalej beda rządzić

14:59, 14.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

małymały

0 0

Zgadza się, czytałem i ja bym miał to gdzieś, ale widocznie Burmistrz musi szukać jakiś haków. Nie ma co znależć na kontrkandydatkę to chociaż z tego narobi szumu.

16:58, 15.10.2018

colacola

0 0

Proboszcz ma racje znosisz smieci to je zabieraj a nie że ktos bedzie sprzatał po tobie prawie we wszystkich parafiach smietniki sa polikwidowane macie kosze w domu to je tam wrzucaj, zamiast remontów to kasa idzie na wywóz twoich smieci

15:23, 14.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KrzyżakKrzyżak

0 0

Ojojoj, wcale nie tak cola, bo my płacimy też za śmieci a jak się ma przedsiębiorstwo za które się odpowiada i bierze grube pieniądze za pogrzeby, miejsce na cmentarzu to ja nie wyobrażam sobie, żeby nie płacił za śmieci. To znicze, wiązanki itp. mamy ze sobą zabierać? To niech zmniejszy opłaty za stawianie pomników, im droższy pomnik tym więcej kasy. Wstyd, że proboszcz tak myśli. Z tego co wiem to nie likwiduje się na cmentarzach śmietników, tylko ostrzega, żeby wrzucali wszyscy to co niepotrzebne do śmietnika a nie obok grodu.

20:09, 14.10.2018

bolobolo

0 0

patrzec na swoje zycie, co was obchodzi dziecko moniki krzywda mu sie nie dzieje u kogos widzicie słomke a u siebie stoga słomy

15:32, 14.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Przybyla odczep sie od strazy we wrabczynku na zebraniu wiejskim wojne ze strazakami toczyles o pieniadze na mundury a teraz bohatera udajesz nikt ze strazy cię nie poprze za to chamstwo sale strażakom zabrales od zebrakow wyzywales jak pieniądze na samochod zbierali a teraz dobry soltys sie zrobil paczcie go o swojej przeszłości sie pochwal jak samsiadow oszukiwales i gdzie zato wyladowales ludzi miejcie rozum nie wybierajcie takich ludzi do rady co to za soltys ktory na pytanie ile metrow chodnika zrobil kaze mieszkancowi isc sobie zmierzyc chodnik gdzie przetarg gdzie oferty sprawa na policje

19:24, 14.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

llllll

0 0

Panowie strażacy jesteście niesprawiedliwi bo dostaliście pieniądze od sołectwa co my mieszkańcy nie bardzo się z nim zgodziliśmy. Ale chcieliście 10 tys. więc była z waszej strony pyskówka i to nie wszyscy z was strażaków byliście trzeźwi. Potem wyszliście z hukiem i dalej piliście w garażu przy wozie strażackim, a co jakby była interwencja ? Pijani byście pojechali? Wstydu panowie to wy za grosz nie macie.
I to jest nasza straż. WSTYD !!!

16:48, 15.10.2018

PyzdrolkaPyzdrolka

0 0

Faktycznie można zauważyć te same potrzeby ale żeby opisać je tymi samymi zdaniami to nie jest przypadek nie ?

19:25, 14.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatriotaPatriota

0 0

Łańcuchy nie kłóćta się.

19:40, 14.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Zwracam sie z prośbą do wszystkich strazakow z gminy Pyzdry dajmy szanse Debskiemu

19:45, 14.10.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PatriotaPatriota

0 0

Jestem za!

19:51, 14.10.2018

WółWół

0 0

My sami zdecydujemy na kogo będziemy głosowali, zapomniano o nas, dopiero przed wyborami się uaktywnił, mundury nam załatwił, a przez 4 lata nie pamiętał o nas. Jakbyśmy sami nie walczyli o sprzęt to byśmy nic nie mieli. I tyle. Na sport więcej szło niż na straż. Pozdrawiam. Mamy wybranego już kandydata.

20:19, 14.10.2018

PawełekPawełek

0 0

Pyzdrol widzę że piszesz pod paroma nickami j jako mieszkaniec Pyzdr i Wrąbczynka jesteś jednym od Dębskiego

20:37, 15.10.2018

XxxXxx

0 0

Pani Monika a gdzie kiełbasa bo nam się kończy. Tylko teraz nie rozdawać przeterminowane.. Wstyd naprawdę. Przemek jesteśmy z tobą.

20:21, 14.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Rozdawala a nie chodzila i zapraszala

19:05, 16.10.2018

WółWół

0 0

Monika nie daj się zaczepkom PD ma sztab ludzi, którzy będą cię szkalowali i szukali dziury w całym. Nic na ciebie nie mają, więc węszą jak by cie skompromitować. I nie martw się tymi złośliwymi wpisami, my wybborcy i tak wiemy co mamy robić, nie na PD

20:25, 14.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GggGgg

0 0

Ludzie dobrze wiedzą kogo wybrać. Napewno nie Panią Monikę. A swój komitet to chyba brała pierwszego lepszego widać z ulicy

20:29, 14.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xzxxzx

0 0

Za ludzi to Ty się nie wypowiadaj, każdy wybierze swojego, nie sugeruj nikomu swoich chorych sugestii, a jak widzisz to kandydaci, że sztabu p. Moniki to ludzie z doświadczeniem również i nie tylko społecznym. A w sztabie p.Dębskiego to ludzie sukcesu? Niektórzy z nich to scheda po Strużyńskim. Myślę, że Ci już się napracowali należy wybrać świeżą krew i nowe pomysły. Żegnam.

16:53, 15.10.2018

kogutkogut

0 0

takimi pierdołami sie zajmujecie ,czy beda mundury czy ich nie bedzie po co ta afera ,wiecej powazniejszych spraw wymaga realizowania w pierwszej kolejnosci

07:57, 15.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PyzdroliPyzdroli

0 0

Dla nas to sa warzne rzeczy a ty jak masz jakies sprawy to je sobie zalatwiaj w pierwszej kolejnosci

08:18, 15.10.2018

SprawiedliwySprawiedliwy

0 0

Czytając komentarze dochodze do wniosku ze we wrabczynku to jakieś nieprawidłowości sa z budową chodnika moze redaktor sledczy by sie tym zaja

08:09, 15.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Pani Mnich czy Pani zapreczy ze 2 października po ukazaniu sie programu wyborczego Debskiego spotkała sie Pani ze swoim komitetem na sali we wrabczynku czy Pani zaprzeczy ze mieszkaniec wrabczynka został wyproszony ze sali bo to bylo spotkanie prywatne a na stołach byly urządzenia elektroniczne niezaprzeczy Pani i to nie był zbiek okolicznosci ze w tym dniu ukazał sie program wyborczy konkurecji nic tak nie boli jak prawda

09:02, 15.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahaha

0 0

chcecie zmian to głosowac na Monike a jak chcecie układy rodzinne to głosujcie na Debskiego prosta sprawa

18:24, 15.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kunuskunus

0 0

takich powiazan rodzinnych i układów nigdzie nie ma jak w Pyzdrach

18:25, 15.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Są jeszcze wieksze tylko o nich nie wiesz bo jestes zwyklym obywatelem

15:46, 16.10.2018

bananbanan

0 0

Debski to mafia rodzinna nic nie zrobił zeby to zmienic

18:30, 15.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

To Mnichowa juz przegrala wystarczy ze ta rodzina zagłosuje a Debski wygra

19:08, 16.10.2018

gogogogo

0 0

u Debskiego żadzi mafia rodzinna i to się nigdy nie skonczy dopoki bedzie u włady

18:33, 15.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlusiaAlusia

0 0

Jak chcecie pogonić namiestnika Strużyńskiego oraz Balickiego i ich protegowanych to nie głosujcie na nich do powiatu , bo inaczej poprzez rządzenie za plecami, z Wrześni ,będzie jeszcze gorsze kolesiostwo i kumoterstwo!!!

18:39, 15.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

to juz koniecto juz koniec

0 0

Nie glosuje sie na kolaborantow z PSL ,bo to obciach , na wszystkich listach .

18:50, 15.10.2018

Nie dla PSLu , PO i Nie dla PSLu , PO i

0 0

Nie dla jedynek na wszystkich listach i partyjnych układzików.Pogońmy ich cholerę.Zagłosujmy na tych ,którzy mają niższe miejsca.:)))

20:19, 15.10.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BilBil

0 0

Dębski i Jasniewicz to ukryte PO prawda?

20:33, 15.10.2018

BzykBzyk

0 0

BRAWO !!!

21:52, 15.10.2018

Głosuj świadomieGłosuj świadomie

0 0

Robisz to celowo? Czy przez swoją nieświadomość, żeby coś zmienić trzeba głosować na inną partię, ugrupowanie... inaczej oddany głos idzie najpierw na jedynkę, Strużyńskiego itp...

10:49, 16.10.2018

apsikapsik

0 0

Ale jakby ktoś nie wiedział to Dębski jest właśnie z PO

21:51, 15.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

A cala reszta z PiS

20:22, 16.10.2018

Z lasuZ lasu

0 0

w poznaniu ma 2 mieszkania i nigdy nie wiązała z pyzdra.i przyszłości. Ale jak grunt dię pod noga.u pali to myśli że kiełbasą i dara.i przekupić społeczeństwo.

22:36, 15.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HehHeh

0 0

To ty jesteś tą panią z lasu?

06:29, 16.10.2018

KryskaKryska

0 0

Mnich zainteresuje się swoim dzieckiem bo niedługo nie będziesz wiedziała jak wygląda i ile ma lat a sprawy Pyzdry zostaw innym. Ty coś mówisz tylko nie wiesz co.

04:14, 16.10.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

kkkkkk

0 0

To już było pani urzędniczko, powtarzasz się pod różnymi nickami, nic ciekawego, odpowiedź już była. Widać, że masz coś do niej. Odrzuciła Cię jako koleżankę. Widocznie zasłużyłaś, hihihi

17:16, 16.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Zaraz 18 da sobie sam radę

17:25, 16.10.2018

MirekMirek

0 0

Mamy równouprawnienie, ojciec też może się dzieckiem zająć. Tym bardziej, iż podobno jest młodym emerytem, a Monika pracuje w Poznaniu, to z dojazdami 12 godzin poza domem. Co dziwnego w tym, iż dzieckiem zajmuje się rodzic, który ma więcej czasu?

Ale rozumiem, ty wolisz takich rodzinnych, co pół rodziny zatrudnią w gminnej szkole, albo żonę w bibliotece.

20:02, 16.10.2018

HehHeh

0 0

Ale urzędasy porami trzęsą teraz ze strachu , powodzenia Pani Moniko, rozwala ten układ

06:32, 16.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nomxnomx

0 0

nagrody dla dyrektorów szkół tylko na facebooku udostepnił,znowu ci sami

07:46, 16.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Bo innych niema

10:28, 16.10.2018

ciuałaciuała

0 0

Debski z PO a ciekawe czy 500+ bierze

08:01, 16.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SlawekSlawek

0 0

Na drugie napewno

08:17, 16.10.2018

LuizaLuiza

0 0

I co z tego że ma dwa mieszkania tzn ze je ma a mieszka w Pyzdrach i to dobrze o niej świadczy kandyduje na burmistrza nie dla kasy bo jest ustawiona

08:14, 16.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SlawekSlawek

0 0

Na drugie napewno

08:16, 16.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kunuskunus

0 0

Monika jest ustawiona finansowo to nie bedzie kraść,moze zniesie te 13 i 14 dla obiboków,nierobów urzedujacych w gminie

09:47, 16.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pyzdrolkapyzdrolka

0 0

,,13" to ustanowili posłowie w sejmie a nie burmistrz. Widać jakie ma kompetencje MM jak nie wie jakie przepisy obowiązują w gminach?

11:09, 16.10.2018

sąsiadsąsiad

0 0

Jak by była ustawiona to Radkowi szklanek i łyżeczek by nie zabrała

15:08, 16.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Mam pytanie do obdwuch komitetow ile wasze obietnice kosztuja czy budżet gminy wytrzyma to przez 5 lat czy tylko slodko obiecujeci bo fundusze unijne juz sie kończą i niebedzie skad brac a w gminie tylko piaski i laski a podatkow zero

16:30, 16.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kundziokundzio

0 0

Nasz Burmistrz to jest taki nie słowny umawiasz sie na audiencje z problemem zobaczy kto jest na liscie idziesz a tu klapa burmistrzowi nie pasuje albo miał pilny wyjazd albo zastawia sie problemami rodzinnymi zostawia sekretarz ,która rzadzi swoimi portkami nic z nim nie załatwisz taki jest nasz burmistrz

17:52, 16.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

A ja lubię Panią sekretarz ładna laska

19:14, 16.10.2018

MakMak

0 0

Pan Dębski lepiej by się zajął szkołą w lisewo bo cala rodziną tam pracuje a nie zajmuje się że ktoś mu program zabrał. Niech Pan otworzy wreszcie oczy na tą rodzinną szkole

18:53, 16.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MrukMruk

0 0

I o to nam chodzi, wszystkim. Dębski już oczu nie otworzy bo narazi się innym, tym, którym zapewnił byt przez 4 lata. Zresztą da sobie doskonale radę już ma stanowisko w starostwie jak przegra.

19:12, 16.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Dobrze ze rodzinna przynajmniej mobbingu ze strony dyrektora niema

19:17, 16.10.2018

mamutmamut

0 0

Pokryjomu udekorował Pania Dyrektor z Lisewa za rodzinna szkołe dostała nagrode chcecie zmian to głosujcie

18:58, 16.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Na rynku miał to zrobic lepiej w urzędzie

19:24, 16.10.2018

cudakcudak

0 0

nie potrafi rozmawiac z mieszkancami nie rozumie ludzkich problemów to wynocha po co sie pcha na to stanowisko

19:06, 16.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Do kościoła chodzisz a taka nienawiść z ciebie bije Boga sie nieboisz wstyd

19:21, 16.10.2018

EmilEmil

0 0

Wiem coś o tym jak chciałem pomocy od niego, to kręcił długopisem i nie patrzył mi w oczy. I tak mi nie pomógł, tylko, co on może, to nie jest jego problem. Bufon nie Burmistrz.

19:23, 16.10.2018

kalakala

0 0

no super sekretarz to ładna laska i czemu ma to służyc chodzi o sprawy urzedowe a nie o wybór Miss na stanowisko sekretarza gminy

19:25, 16.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kkkkkk

0 0

Masz rację, robi to co jej każe włodarz, na stanowisku jej zależy bo gdzie by dostała taką pracę, innych znajomości zapewne nie ma

19:29, 16.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Z ładną kobietą lepiej się interesy zalatwia xD

19:32, 16.10.2018

papciopapcio

0 0

teraz sie pcha bo 5 lat ma z głowy zaklepana posadke

19:29, 16.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PyzdruPyzdru

0 0

Warto zdać szansę Monice. Przynajmniej rozwali te ukladziki

19:34, 16.10.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BzykBzyk

0 0

Pyzdru masz rację, po co to samo dziadostwo ma rządzić, przecież oni nas kłamią. Bo czemu nie podali do publicznej wiadomości za ile działkę od Pyrzyka kupili?

19:37, 16.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Raczej urząd

19:38, 16.10.2018

WaldekWaldek

0 0

i zacznie swoje układanki , które juz planuje - żeby tylko to nie był dla niej zimny prysznic

19:23, 17.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Mnichowa tez sie pcha i dobrze ciekawe czy bedzie miała czas do każdego petenta watpie taka kolej zeczy wladza zmienia ludzi

19:37, 16.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

apsikapsik

0 0

Jak jej nie damy szansy to się nie dowiemy, za 5 lat jak się nie sprawdzi to wybierzemy następnego. Rozmawiałem z nią przed wyborami jeszcze nie startowała, ciekawe zauważała sprawy i tak naprawdę nie MOPS a ona pomogła mojej babci. Ja daje jej szansę.

19:44, 16.10.2018

kapokapo

0 0

niech sie ktos odezwie komu pani sekretarz problem załatwiła

19:46, 16.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Co ty za czlowiek jestes żeby kobieta za ciebie problemy zalatwiala daj spokuj wstyd

19:57, 16.10.2018

hihihihihihi

0 0

No nie ona, nikomu, znam ją dobrze, powiem tylko, marionetka w rękach Dębskiego

22:51, 16.10.2018

MirekMirek

0 0

"Porównujmy wersje pisemne"

Cwaniaczek, to co mówiono nieważne, tylko papier. 4 lata mieszkańcy domagali się tego czy owego, cztery lata udawał, że tego nie słyszy, a teraz okazuje się, że to jego osobiste pomysły, do których ma prawa autorskie ŻENADA panie Dębski ŻENADA. Teraz wierzę, że i pomysly Natalii sobie pan przypisał.

19:56, 16.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WerciaWercia

0 0

Pomysły Natalii ? Weźcie już skończcie z ta dziewucha. Powiedziała ze widziała schody w Ameryce i przypisuje sobie prawa autorskie . Śmiech na sali

20:18, 16.10.2018

petpet

0 0

masz problem to idz do Pana Boga nie licz na urzedasów oni i tak ci nie pomoga szybciej cie za kopia niż pomoga

20:02, 16.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Widzę ze sztab Moniki mocno pracuj ja juz idę spac pogadamy jutro dajcie spokuj w poniedziałek będziemy znowu przyjaciółmi

20:09, 16.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HeheheheHehehehe

0 0

Dębski nie wie co to jest budżet obywatelski. Chłopie doucz się.

20:10, 16.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Musze to jeszcze skomentować budżet obywatelski to uklad przydupasow z urzedasami

20:32, 16.10.2018

KatrinaKatrina

0 0

Najśmieszniejsze jest to ze Monika z cała familia pisze komentarze pod różnymi nickami i myślą ze ma duże poparcie i ma szanse wygrać wybory XD zejdź na ziemie kobieto. Ludzie którzy cię znają wiedza jakie z ciebie ziółko a tych co przekupiłas paczkami czy kiełbasa mogą sobie głosować . I przestań pisać bez przerwy o układach bo już się to staje nudne. W szkole w lisewie ta rodzina pracuje już od kilkunastu lat a od kiedy Przemek jest burmistrzem ? Wszędzie widzisz układy a to ze burmistrz oddał rekordowa ilość dróg i jak zmienił nasze miasto - tego już nie widzisz . Nie mieliśmy lepszego burmistrza i mieć nie będziemy , napewno nie w tych wyborach .

20:14, 16.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PostronnyPostronny

0 0

Najlepszy burmistrz nie próbuje wywalać ludzi z mieszkań, ja nie jestem Moniką, nawet jej nie znam, ale wiem co zrobił burmistrz i to nie z tej dobrej strony

20:40, 16.10.2018

RealistaRealista

0 0

Nie. Najsmieszniejsze jest to, ze widzisz tylko czubek swojego nosa. Wystarczy troche wysilku, by zobaczyc jak w ciagu ostatnich 4 lat rozwinely sie oscienne gminy. P. Burmistrz przeprowadza tylko kosmetyke, by móc się chwalic i gdzie przyjmować innych prominentow. Co robi dla "zwyklwgo czlowieka"? Chwali się kinem, bylo otwarcie z pompą. A czy był jego odbiór? Gdzie wc, własne projektory. Śmiechu warte. Targowisko - podobnie. Pyzdrzanin - stan umysłu. :)

20:54, 16.10.2018

AntyPOAntyPO

0 0

Wystarczy wymienić przewodniczącą I burmistrza i już beton pęknie.

05:31, 17.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

stary komuchstary komuch

0 0

Przykładowo na Pyrzyka albo Podleskiego:) i jedziemy dalej z bałaganem:)

05:45, 17.10.2018

mieszkaniec.mieszkaniec.

0 0

Panie Burmistrzu! Proszę powiedzieć czy należy lub należał Pan do jakiejkolwiek partii politycznej? Mieszkańcy mają prawo wiedzieć jakie ma Pan poglądy polityczne! Proszę o odpowiedź.

06:42, 17.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarekMarekMarekMarekMarek

0 0

Zobaczcie Pyzdrzanie jaki poziom prezentują ludzie Dębskiego, wymyślanie kłamstw o życiu prywatnym kontrkandydatki, szarpanie jej dziecka i innych członków rodziny. To nie jest panie Dębski pańska sprawa z kim mieszka dziecko pani Moniki, za to sprawą wszystkich pyzdrzan jest to, że pana żona dostała robotę w gminnej bibliotece. O klanie z Lisewa nie mówiąc.

06:50, 17.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kokokoko

0 0

dosyc juz siedzenia na tych stołkach,czas na zmiane i wymiane fotelów

06:54, 17.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Polityka to wstretna robota wszystkie brudy ci wywleka na wierzch

09:06, 17.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DankaDanka

0 0

Niestety, ale jak usłyszałam ostatnio jak się raz w to wejdzie to trudno wyjść

09:57, 17.10.2018

lol2lol2

0 0

http://bip.poznan.pl/bip/rejestr-umow/dps-dn-2201-10-2016,2546,0/
http://bip.poznan.pl/bip/rejestr-umow/dps-dn-2201-12-2016,2548,0/
http://bip.poznan.pl/bip/rejestr-umow/dps-dn-3702-01-2016,3530,0/
http://bip.poznan.pl/bip/rejestr-umow/dps-dn-3702-01a-2016,3529,0/
pan W otrzymuje 4 zlecenia
po utworzeniu CUW kierownicy dps stracą kontrole nad finansami, zleceniami
w 2016r. Monia kupiła samochod, wyremontowała dom

09:50, 17.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ciekawy ?Ciekawy ?

0 0

Czy to prawda ze wczoraj MM miała wypadek samochodowy i skasowała swoje bardzo drogie auto?

09:56, 17.10.2018

SąsiadSąsiad

0 0

A ja jestem ciekawy na jakich zasadach finansowania kampanii bazuje komitet Pani Mnich ? Już chyba dawno przekroczyła swoje limity? Ciekawe co na to komisarz wyborczy ? Reklamy w gazetach po kilka stron , banery, audycje radiowe i tzw . Kiełbasa wyborcza na wsią h i w restauracji ? Chyba trzeba się tym zainteresować ? Czy myśli ze za pieniądze można kupić głosy ?

09:52, 17.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZorientowanyZorientowany

0 0

Jak MM chce walczyć z powiązaniami rodzinnymi i układami skoro sama to robi? Jej partner życiowy już teraz wykonuje prace budowlane w Jej obecnym miejscu pracy w Poznaniu a co będzie z pracami budowlanymi w gminie Pyzdry? A Pani Wicher tez się chwali ze po wyborach zaczyna prace w gminie ?

15:41, 17.10.2018

AlalalaAlalala

0 0

Jestem ciekawy jak się Monika wytłumaczysz z tych linków. Znów napiszesz , że się ktoś czepia groszy ? Straszysz tu kogoś prokuratorem, obyś na siebie bata nie ukręciła przy tej okazji. Nie miej ludzi za głupków, większość potrafi logicznie myśleć i Twoje bajeczki o planowanym ślubie nie bierze poważnie. Gdybyś to chciała zrobić, zrobiła byś to zanim zgłosiłaś swoją kandydaturę. Na ślub cywilny nie czeka się miesiącami, wystarczy miesiąc i jeden dzień. Ale jak się namyślisz, to ja będę twoim świadkiem :)))

14:42, 17.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SprawiedliwySprawiedliwy

0 0

http://bip.poznan.pl/bip/rejestr-umow/?ru_jednostka_in=1130
No proszę w Domu Pomocy Społecznej Poznaniu w której jest dyrektorem Pani Mnich Pan winter miał 4 zlecenia na roboty budowlano-remontowe za bardzo duże kwoty, jedna na pół milon złotych . Informac jest zamieszczona na stronach urzędu w Poznaniu . W linku szczegóły . Czy to jest przypadek ?

16:03, 17.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WaldekWaldek

0 0

to już widze jakie w Pyzdrach byłby przekręty gdyby wygrała mnich

19:17, 17.10.2018

JłdbwJłdbw

0 0

Dobrze, że niedziela już blisko....

16:19, 17.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JłdbwJłdbw

0 0

Zastanawia mnie fakt dlaczego tak dużo komentarzy anty Pani Monice jest w godzinach urzędowania naszego magistratu, hmm... strona zablokowana ? No tak, tylko, że dziś internet każdy ma w kieszeni, mam wielką nadzieję, że już od poniedziałku nastąpi tam wielkie pakowanie, powodzenia Pani Moniko

16:26, 17.10.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

0 0

Nie rozumiem tego zupełnie. Urzędnik nie ma prawa mieć poglądów? To, że akurat mu zależy na utrzymaniu status quo, no to nie ma się co dziwić. Każdy ma poglądy, które wynikają z jakiś powodów. Pracując przy komputerze kodeks pracy przewiduje bodaj 5 min. przerwy. Może sobie w tym czasie pisać komentarze...

16:42, 17.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Patrzac na godziny wpisow to najwiecej jest po 15 godzinie troche sie mylisz

17:46, 17.10.2018

RitaRita

0 0

Pani Mnich niech lepiej już się pakuję do któregoś ze swoich mieszkań w PO i tam gwiazdorzy.

19:11, 17.10.2018

wyborca alwyborca al

0 0

Czepiacie się Pani Moniki ,obrzucacie błotem i wchodzicie z buciorami w jej życie prywatne.Bardzo nieładnie i wstyd.A może tak ktoś zainteresuje się rozliczeniem niedawno oddanej tak hucznie inwestycji w Pietrzykowie - Budowa boiska sportowego.Pragnę poinformować ,że na obiekt o znacznej wartości finansowej pan burmistrz nie rozpisał przetargu.Roboty realizowało kilka firm ,co w ewidentny sposób złamana została ustawa o zamówieniach publicznych.Czy tak powinien postępować burmistrz wydając publiczne pieniądze ? W gminie tego nikt nie rozliczy , bo przecież zainteresowana pani Sosnowska jest przewodniczącą komisji rewizyjnej..Tak więc oprócz złamania prawa do którego dopuścił się Dębski przy tak realizowanej inwestycji koszty na pewno są dużo wyższe , które obciążyły budżet gminy.Dodać należy ,że realizacja inwestycji odbyła się bez wsparcia finansowego zewnętrznego.Czy to są normalne praktyki pod rządami tego pseudo gospodarza ?

16:38, 17.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

lol2lol2

0 0

Monia, ale inwestycja w Pietrzykowie to inwestycja stowarzyszenia a nie gminy czy burmistrza weź się doucz jak ty chcesz zarządzać gminą jak nie masz zielonego pojęcia o podstawach jedyne na czym się znasz to zamówienia publiczne bo tym się zajmujesz - jak widać z linków, trochę mało jak na przyszłego włodarza, ciekawe masz informacje jeśli chodzi o pietrzykow-czyzby kuzynka W -zaprzyjaźniona prezes stowarzyszenia z wszemborza zdradzila prezes z pietrzykowa

17:55, 17.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Uroki polityki

18:08, 17.10.2018

??????

0 0

Też słyszałem o tym wypadku Pani Mnich że w jakąś koparkę wjechała samochodem ? Szkoda takiego wypasionego auta ? Kogo była ta koparka ?

16:55, 17.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JłdbwJłdbw

0 0

Czytając komentarze trudno odnieść się do wszystkiego od razu a czasem po prostu ręce opadają, sprawy prywatne mnie nie interesują w ogóle i tylko "ludzie" wywlekają je w komentarzach i Pan Burmistrz w pierwszym wywiadzie po ogłoszeniu nazwiska kontr kandydatki, i mnie osobiście nie podoba sie to, że użył argumentu pomocy przez "paczki", że wywołał związek Pani Moniki... tylko nasuwa się druga rzecz, "piszecie" Panie Burmistrzu o przetargach, które wygrywała firma Pana Wintra w miejscu pracy Pani Moniki, dobrze a co z taegowiskiem ? Wygrał przetarg, nie sądzę żeby gmina zatrudniła przedsiębiorcę znikąd, no bo doczepic nie ma się do czego jeśli chodzi o wykonanie prawda ? No ale tyle dał Pan zarobić ? Nie... chciał Pan solidnego, wykonawcy, który roboty nie spieprzy i każdy by tak zrobił, tylko jaki ma sens wytykanie wygranych przetargów ? To jakby porównać to, że żona Pana burmistrza pracuje w szkole, jednostce podległej, to jakby porownać SSP w Lisewie, czyż nie to samo ? Najbardziej chodzi mi o to, że czlowiek nawet nie świadomie potrzebuje zmian, nie może tkwić w maraźmie, nie zgodzę sie z argumentem, że Pan Burmistrz sprawuje pierwszą kadencję, sprawuje pierwszą... owszem ale jako wykonawca, wcześniej ( 8 lat jeśli się nie mylę ) on podlegał dokładnie tej samej władzy i ukladom, które mamy teraz.... zmieniła się tylko hierarchia, nie OSOBY, o to w tym właśnie chodzi, to jest wszystko przesiąkniete starymi czasami, starymi nawykami, do szpiku kości, potrzebna jest nowa osoba z zewnątrz, Pan z całym szacunkiem mimo młodego wieku jest "zatruty" starą władzą.... na zmiane dostał Pan szansę 4 lata temu, ale okazała się ona tylko zmianą kosmetyczną, zamianą miejsc, a nie tylko człowiek, który się nie zmienia ale również ludzie, którzy nie odczują zmiany, którzy tego nie dostrzegą, którzy tego nie widzą, stoją w miejscu... na szczęście zaczynają dostrzegać " brak zmian " , w niedzielę okaże się jak bardzo... kończąc ten marny "opłacany" jak wcześniej pisano już wywód, nie gwarantuje Pan zmian o których pisałem, jestem przekonany, że Pani Monika jako osoba z zewnątrz, nie będąc laikiem w dziedzinie, administracji socjologii, ale przedewszystkim jako normalna osoba, nie "zepsuta" układami w jakie Pan już dawno, dawno wszedł i strach nie pozwolił z nich wybrnąć, te zmiany nam da...

17:04, 17.10.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Ale sie rozpisales a co bedzie jak Pani Monika przegra Pyzdry nie lubią dużych zmian moze być rozczarowanie

17:52, 17.10.2018

kLSkLS

0 0

Jak widać, na pewno jest jednak laikiem w dziedzinie poprawnej polszczyzny:)

18:34, 17.10.2018

0 0

Znów komentarz na zamówienie. Pisałem wcześniej że nawet bez błędów i teraz jest tak samo. I nie pisz na odwrót.

19:15, 17.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Moze gdyby miala innych ludzi w swoim komitecie to mozna by było zaryzykowac zmiany ale nie z tą ekipą

18:06, 17.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

lol2lol2

0 0

może gdyby ta ekipa miała innego kandydata na burmistrza można by było zaryzykować zmiany ale nie z tym kandydatem

18:22, 17.10.2018

hmmmhmmm

0 0

A co ci w tej ekipie się nie podoba, to że mają własne zdanie, że nie będzie jak teraz bez większej dyskusji 15 za, zero przeciw?

19:57, 17.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Moniko zle zrobilas startujac na burmistrz najpierw powinnas wejsc do rady wykazac sie umiejetnosciami pokazać co potrafisz i wtedy startowac a tak to my nie wiemy co ty mozesz samo organizowanie pomocy w postaci paczek to za mało

19:52, 17.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MirekMirek

0 0

#2zł.wpadło...

19:58, 17.10.2018

OmptedaOmpteda

0 0

Promocja własnej osoby level max fakt. Najlepszy przykład obchody rocznicy bitwy pod Pyzdrami. Zaprosić dziadka generała i łódką po Warcie obwozić, a dla gawiedzi stanie na słońcu dwie godziny. Monika pewnie nie będzie lepsza. O ile nie jest botem stworzonym tylko po to, żeby Przemek miał z kim wygrać.

20:50, 17.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mudomudo

0 0

dosc tych pierdół czas szykowac sie na wybory i niech kazdy głosuje zgodnie ze swoim sumieniem

09:29, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Co to za smsy mnichowa wysyla ze żywność będzie rozdawac za glosy wyszlo szydlo z worka budżetu obywatelski dla wybranych projektów za poparcie tez bedzi pewnie tak rozpatrywany wykorzystywanie stanowiska do uzyskania poparcia wstyd kobieto co ty prezentujesz

15:05, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StrazakStrazak

0 0

No i mamy prawdziwe oblicze z programem wyborczym to tez byla pewnie pomyłka tak jakos wyszlo przpraszam wstyd

15:09, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KryskaKryska

0 0

A tak piękni mówiła A to pomyłka.szoda .za to w radio powiedzieli prawdę żywności nie będzie dla mnich bo chciała kupić głosy A to jest niedopuszczalne. Wstydź się kobieto pomyłko

15:17, 18.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

drsdrs

0 0

cha cha cha i co teraz? Biedni wyborcy P.Mnich już paczuszek nie dostaną :( Ale bieda się porobiła :D

16:54, 18.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Jakoś sztabowcy dziwni zamilkli to samo pewnie obiecywali powinni zwolnić z pracy taka osobę

15:20, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A)A)

0 0

Przyszły też sms że to pomyłka .Robicie z igly widly .Kazdy głosuje jak chcę a pani M nie będzie stała i sprawdzała glosy ,czy wydać osobnikowi paczkę czy nie

15:29, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LolLol

0 0

Kłamczucha i jaka bezczelna. Pomyłka

15:34, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JłdbwJłdbw

0 0

Z smsa nie wynika, że dary będą w zamian za poparcie, sms jest opublikowany, jest mi tylko szkoda tej osoby, która z tych paczek korzysta a teraz kopie dołek, tylko trzeba pamiętać jedno, ten kto je kopie bardzo często w nie wpada....

15:37, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlalalaAlalala

0 0


Takie obietnice składa kandydatka na burmistrza Pyzdr Monika Mnich. W SMS-ach przesyłanych do mieszkańców, którzy korzystali z koordynowanych przez nią programów pomocowych, czytamy: „Proszę o Państwa głos. Żywność będzie na 100% po wyborach. Dziękuję Monika Mnich”.

15:47, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Cicho bo sztab sie tłumaczy dolki to wy kopaliscie tylko ziemia sie osunela bo sucho i was przysypalo

15:49, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KryskaKryska

0 0

Dla mnichowej nie będzie żywności mówiły osoby z banku żywności. Nie może to być wykorzystywane politycznie.

15:50, 18.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PawełekPawełek

0 0

Też tak myślę ze nie będzie już paczek . Pozamiatane

17:16, 18.10.2018

JłdbwJłdbw

0 0

Sztab nie zamilkł, magistrat wrócił z pracy do domu.... i gdzie z tego smsa wynika, że w zamian za głos oddany na Panią Monikę będzie żywność ? Sms faktycznie niezręczny ale dla zwykłych ludzi tak jak dla mnie zrozumiały, a może osoba, która doniosła, tak naprawdę nie wiadomo na co ? Na siebie ? że otrzymuje żywność, którą ze smakiem zjadła, Zajmie stanowisko ? Bez obaw, kolejną paczkę też dostanie... ale tak poważnie podłość ludzka nie zna granic

15:59, 18.10.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

StrazakStrazak

0 0

Magistrat ponoć pisze w pracy gubicie sie w tym wszystkim

16:21, 18.10.2018

drsdrs

0 0

Te paczki to zwykłe odpady unijne a ludzie pędzą po nie ,dziękują i kłaniają się w pas w podzięce za makarony i dżemy-znajoma moja też dostała jedną z tych paczek i całą siatę przyniosła dla moich psów mówiąc,że tego się nie da jeść. I miała rację-nawet moje psy tego jeść nie chciały :(

16:48, 18.10.2018

PyzdrolPyzdrol

0 0

Wejdz na stronę radia wrzesnia to zobaczysz tego smsa

16:10, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StrazakStrazak

0 0

Tlumaczenie jak pójdę ulica i kopne kogos a potem powiem przpraszam to pomylka to tez bedzie ok

16:13, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JłdbwJłdbw

0 0

Treść smsa należy przeczytać ze zrozumieniem, dla mnie nie ma tam żadnego namawiania, jest prośba i jest informacja dla osób zainteresowanych, Pani Monika przeprosiła za niezręczne sformułowanie i tyle.... widać elektorat Pana Burmistrza jest w stanie kopać ludzi na ulicy.... teraz Panie "Strazak" widzi Pan jak można zinterpretować czyjąś wypowiedź ? Powtarzam po raz kolejny kto ma rozum ten wie jak go użyć, nie chodzi tutaj o obrażanie ale czepiacie się kobiety, która naprawdę pomaga i chce pomagać dalej, a prawda jest taka, że od na dupie siedzenia nic się nie zmienia, tylko w tak małej społeczności jeśli wychylisz się przed szereg to tylko głową, czytaj twarzą, ba każdy Cię zna ale wtedy jak najwięcej tych "dobrych" już ostrzy gilotyne... tylko trzeba pamiętać, że gilotyna to dwie części i przygotowując dolną część, górna, w każdej chwili....

16:34, 18.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

StrazakStrazak

0 0

To jest porównanie czytaj tekst ze zrozumieniem pomagac komus bezinteresownie to szacunek ale pomagac zeby dostać się do wladzy to ochdztwo czrny kolor to czarny a nie ciemno szary wiec sie odczep

17:00, 18.10.2018

OlekOlek

0 0

Ciekawe dlaczego radio Września odmówiło druku reportażu jak to n
burmistrz podbiera pomysly.A smakuje rozdmuchalo taka bzdurę.Brak obiektywizmu?

16:44, 18.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kkkkkk

0 0

A bo tam dziennikarz pyzderski Szterner pracuje i jest zapewne w komitecie incognito pewnie jako ochraniacz Dębskiego i jego świty. Słyszałem jak zrobił wywiad np z Kłossowską, tylko ach,ech zero konkretnych pytań pod ustawkę.
Widać, że lubi rozpętać piekiełko na kandydatkę, może chce posadkę dla swojej żony. Pamiętacie jak z Pietrzykowa ją wyrzucili, biegał jak opętany i wypisywał głupoty i na głupka wyszedł a teraz liże du... Dębskiemu. Tyle jest nieścisłości w gminie i zero pisania przez p. dziennikarza. O czymś to świadczy.

18:54, 18.10.2018

działkowiecdziałkowiec

0 0

Panie Burmistrzu pisze w imieniu działkowców, w zamian za grunt pod myjnie obiecał nam Pan na piśmie ładne ogrodzenie ,osłone przed chemia , na dzie dzisiejszy jest osłona troche póżno, no ale jest, ale jeszcze brama nie została wstawiona ,kazdy sobie wjezdza kiedy chce ,wiec nasze pytanie kiedy sie Pan zobowiązuje wstawic nam tą brame

16:49, 18.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

drsdrs

0 0

O masz ci los-biedni działkowcy-nie stać was na bramę ?

16:56, 18.10.2018

PrawdaPrawda

0 0

https://radio-wrzesnia.pl/zywnosc-w-zamian-za-poparcie-w-wyborach/amp/

16:53, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kokokoko

0 0

Do roboty darmozjady a nie patrzycie na darmowe paczki żywnosciowe

17:01, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kasia mKasia m

0 0

Po takiej akcji bank żywności pewnie zerwie umowę i nie będzie żadnych paczek z żywnością

17:11, 18.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kkkkkk

0 0

O pani z caritasu MOPS-u się rozpisała a co może przejdziemy do ciebie do MoPS-u
i tak nas namawiacie urzędniczki od siedmiu boleści, żebyśmy brali z caritasu, bo nie na ręke wam, że MM was wyprzedza w ilości dostarczonych paczek. Bank żywności ma w nosie wybory i was urzędasów, bo do ludzi to nie macie podejścia a kierowniczka to bardzo drętwa. Nie lubię tam chodzić, czuć drwinę z prostego człowieka na kilometr. Byłoby więcej potrzebujących ale ludzie się wstydzą tan chodzić.

19:15, 18.10.2018

działkowiecdziałkowiec

0 0

My nie chcemy stare


My nie chcemy nowej bramy od Burmistrza prosimy o zamontowanie naszej starej która została zdemontowana

17:12, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Smsy o paczkach tylko ją pogrążyły. Rzeczywiście pani Monika nadaje się tylko do paczek.

17:24, 18.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LechLech

0 0

Lans za żywność z UE. Wielka uzdrowicielka Pyzdr. Burmistrz jest młody i może jeszcze być. Zmieńcie niektórych radnych

18:55, 18.10.2018

działkowiecdziałkowiec

0 0

prosimy o zamontowanie naszej starej bramy

17:47, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciekawzciekawz

0 0

A gdzie ona jest?

17:56, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

działkowiecdziałkowiec

0 0

wedza ci co ja zmontowali

18:03, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komkom

0 0

Pewnie poszła na przelew

18:07, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

działkowiecdziałkowiec

0 0

Nie bylismy przeciwni zeby postała myjna,niech bedzie,była potrzebna ale ona powstała i działa a zero podziekowania

18:26, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

działkowiecdziałkowiec

0 0

oddaliśmy grunt w zamian za obietnice które złożył nam Burmistrz ,miało byc nowe ogrodzenie bo beton szkodzi wizreunkowi miasta Pyzdr i co zostało z tych obietnic nadal jest beton tylko obsadzony roslinami ,ktore nie wiadomo czy przezyły ta susze,bramy nie ma i nie wiadomo czy bedzie tyle mamy z tej myjni

18:53, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZainteresowanaZainteresowana

0 0

Jak można się przepisać aby dostać paczke żywnościową nie od MM tylko z Caritasu bo coś czuje ze już nic z tego nie będzie a ja liczyłam na to tak jak inni bo zima za pasem

18:56, 18.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

goggog

0 0

z Caritasu jeszcze gorzej, ale też niestety po wyborach, więc nie warto się przepisywać.

19:02, 18.10.2018

działkowecdziałkowec

0 0

do wiadomosci dla wszystkich ,na dzien dzisiejszy za grunt działkowcy otrzymali 30 roslinek bluszczu

19:17, 18.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Moze o 30 za dużo

19:43, 18.10.2018

Dzięń świraDzięń świra

0 0

Czy jest ktoś normalny i uczciwy w tej gminie, jeśli tak to z pewnością uchodzi za złodzieja i świra:)

22:07, 18.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

działkowiecdziałkowiec

0 0

Hej pyzdrol zgodzilismy oddac grunt zeby twoje auto miało gdzie dupe myc podziekował bys nam za to a nie bzdury piszesz

06:40, 19.10.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PyzdrolPyzdrol

0 0

Jeżdżę rowerem

08:12, 19.10.2018

JłdbwJłdbw

0 0

Niestety blokują mnie pod kolejnymi artykułami, za chwilę pewnie tutaj zostanę zablokowany, nie chcę zmieniać nicków, meili, IP, tylko pytam dlaczego ? Zadaje pytania w prost do redakcji, do redaktorów, zero odpowiedzi... ale... ludzie widzą, a kolesiostwo to boli, cóż, do zobaczenia w niedzielę, przy urnie

19:18, 19.10.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%