Zamknij

Inicjatywa Mieszkańców rzuca wyzwanie Karolowi Balickiemu

20:00, 17.09.2018
Skomentuj

Znamy pełne listy wyborcze dwóch komitetów wyborczych z gminy Nekla.

Dzisiaj swoich kandydatów na radnych ujawnił KWW Inicjatywa Mieszkańców. Pełnomocnikiem komitetu jest Małgorzata Mirecka, która w ostatnich miesiącach wielokrotnie aktywnie uczestniczyła w komisjach i sesjach rady miejskiej.

Komitet wyborczy wystawi kandydatów w 11 okręgach wyborczych.

Okręg 2 (Barczyzna, Nekielka) - Violetta Margasińska

Okręg 3 (Opatówko, Podstolice) - Milena Bednarek

Okręg 5 (Chwałszyce, Mała Górka, Racławki) - Rafał Mieloch

Okręg 6 (Gierłatowo, Nekla - ulice: Rynek, Wrzesińska, Sportowa, Zawodzie) - Jan Tokłowicz

Okręg 7 (Nekla - ulice: Gnieźnieńska, Lawendowa, Leśna, Lipowa, Ogrodowa, Polna, Powstańców Wielkopolskich, Poznańska, Przyleśna, Rajmundowo) - Paweł Tokłowicz

Okręg 9 (Nekla - ulice: część ulicy Dworcowej, numery nieparzyste od nr 17 do 19B oraz od nr 21-56), Irysowa, Jastrzębia, Kaczeńcowa, Konwaliowa, Krucza, Malwowa, Nad Maskawą, Orla, Różana, Sokolnicza, Sowia, Starczanowska, Żurawia) - Małgorzata Mirecka

Okręg 10 (Nekla - ulice: Kosińskiego, Norwida, Linke, Konopnickiej, Reja, Orzeszkowej, Parkowa, Słowackiego, Beutlera, Nałkowskiej) - Marta Szalaty

Okręg 11 (Nekla - ulice: część ulicy Chopina, od nr 1-34 oraz numery parzyste 36-48), część ulicy Długiej, numery nieparzyste od 9-33 oraz parzyste od 26-66, Kasprzaka, Szczepańskiego, Mickiewicza) - Łukasz Chojnacki

Okręg 13 (Nekla - ulice: Prusa, część ulicy Chopina, numery nieparzyste od 35-43A oraz parzyste od 50-64, część ulicy Długiej, numery nieparzyste od 1-7 oraz parzyste od 2-24, Reymonta, Sienkiewicza, Sikorskiego od nr 33-44, Słoneczna, Staszica) - Leokadia Sip

Okręg 14 (Gąsiorowo, Kokoszki, Stępocin) - Stanisław Nowak

Okręg 15 (Targowa Górka i Mystki) - Grzegorz Apanasik

Logo KWW Inicjatywa Mieszkańców
Inicjatywa Mieszkańców to grupa osób, która dostrzega potrzebę zmian w kierunkach rozwoju Gminy Nekla oraz konieczność korekty sposobu jej zarządzania. Grupa zainicjowała powstanie komitetu wyborczego po to, aby mieć realny wpływ na naszą najbliższą i dalszą przyszłość - czytamy na facebookowym profilu Komitetu Wyborczego Wyborców Inicjatywa Mieszkańców

Dwa tygodnie temu poznaliśmy kandydatów do rady gminy z KWW Karola Balickiego. Na liście wyborczej obecnego włodarza znalazło się 13 nazwisk.

Trzynaście osób znajduje się na listach KWW Karola Balickiego

Plakaty wyborcze z KWW Karola Balickiego widoczne są już w wielu miejscach na terenie gminy. Dodatkowo prowadzona jest już też kampania na facebooku - Karol Balicki kandydat. W przygotowaniu jest też strona internetowa www.karolbalicki.pl.

KWW Karola Balickiego wystawiło kandydatów w dwóch okręgach, w których swoich reprezentantów nie ma KWW Inicjatywa Mieszkańców.

Okręg nr 1 (Starczanowo i Stroszki) - Sławomir Świdurski

Okręg nr 4 (Zasutowo) - Wojciech Prałat

Oba komitety nie wystawiły natomiast kandydatów w okręgach 8 i 12. 

Według naszych nieoficjalnych informacji z okręgu 8 (Nekla - ulice: Akacjowa, Boczna, Czereśniowa, część ulicy Dworcowej, od nr 1 do 16 oraz 18 i 20, Walkowiaka, Grudzielskiego, Nowaka, Jaśminowa, Jodłowa, Krótka, Leszczynowa, Łąkowa, Mała, Modrzewiowa, Nowa, Sosnowa, Hadady, Piotrowskiego, Wierzbowa, Wiosny Ludów, Wiśniowa) wystartuje Dariusz Raźny z KWW Razem dla Gminy.

Kandydatem z okręgu 12 (Nekla - ulice: Dąbrowskiego, część ulicy Długiej, numery nieparzyste od 35-67 oraz parzyste od 68-100, Sikorskiego od nr 31C) ma być Gerard Grzeszczyk, również z KWW Razem dla Gminy.

KWW Nasza Gmina Nekla wystawi trzech kandydatów: Agnieszkę Warczyńską (okręg nr 4), Ewę Kachniarz (okręg nr 5) i Iwonę Baczkowską (okręg nr 6). Z własnego komitetu wystartuje też Eugeniusz Kiczka (okręg nr 10).

Obecnie jedynym znanym kandydatem na burmistrza jest obecny włodarz - Karol Balicki, który wystartuje oczywiście z własnego komitetu. Hasłem tej kampanii jest "Wiedza, doświadczenie, skuteczność". Zastąpiło ono slogan sprzed czterech lat - "Nie zwalniajmy tempa".

Plakat wyborczy obecnego włodarza - Karola Balickiego

Nieoficjalnie mówi się o tym, że swojego kandydata wystawi też KWW Inicjatywa Mieszkańców. Konkretnych informacji jednak brakuje. Przypomnijmy, że termin zgłaszania kandydatów na burmistrza mija w przyszłą środę, 26 września.

AKTUALIZACJA

Przewodnicząca Miejskiej Komisji Wyborczej w Nekli, Dorota Tobółka, poinformowała o zgłoszeniu jednej listy kandydatów w okręgach: 1, 8 i 12. Do poniedziałku 24 września komitety wyborcze mogą jeszcze zgłaszać nazwiska dodatkowych kandydatów w tych okręgach.

Na kandydata jakiego komitetu zagłosujesz w wyborach samorządowych?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
KWW Eugeniusz Kiczka 1%
KWW Inicjatywa Mieszkańców 47%
KWW Karola Balickiego 41%
KWW Nasza Gmina Nekla 2%
KWW Razem Dla Gminy 1%
Jeszcze nie wiem 8%

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(38)

nohejnohej

0 0

Pani Leokadia Sip nawet nie startuje ze swojego okręgu. NSK słabo się postarało ...

22:24, 17.09.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

nohejnohej

0 0

Poza tym na łamach Wiadomości Wrzesińskich pisano, że Czysta Nekla odcina się od działalności KWW Inicjatywa Mieszkańców. Główne zdjęcie daje dużo do myślenia... Czy tak jak w przypadku KWW poprzedniego kontrkandydata na burmistrza w 2014, kandydaci na radnych zostaną osobiście przedstawieni mieszkańcom danego okręgu w którym startują?

22:32, 17.09.2018

I jeszczeI jeszcze

0 0

dali ją do takiego, w którym ma nikłe szanse

18:12, 22.09.2018

jasnejasne

0 0

Doskonałe zdjęcie. Bo inicjatywa mieszkańców to inicjatywa Czystej Nekli i NSK plus ci co zawsze chcieli.

05:25, 18.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

I toI to

0 0

jest najlepsze podsumowanie tej części artykułu. Lepiej tego ująć nie można.

18:16, 22.09.2018

Konto usunięteKonto usunięte

0 0

Dobór zdjęcia 10/10 – brawo dla fotoedytora! :) O programie wypowiedzieć się nie bardzo da, bo poza cytatem o demokracji na fb nic jeszcze nie ma. Natomiast, nie wiem, czy taka była intencja, ale ten logotyp, to hmmm... Najazd zielonych na Neklę? Kolory, które się ewidentnie gryzą, te strzałki wyglądają niczym wyciągnięte z makiety wojskowej. No nie kojarzy mi się to zbyt przyjaźnie...

06:33, 18.09.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ot i cała taOt i cała ta

0 0

bezstronność i przywracanie równowagi się objawia. A może wysilisz się na krótką i zjadliwą recenzję plakatów KWW KB?

11:10, 18.09.2018

popo

0 0

Natomiast znak komitetu burmistrza Balickiego jest trafiony. On sam, cóż dodać, rzeczywiście wspaniale wygląda otoczony wianuszkiem zwolenników. Tylko krawat pogrzebowy trochę, ale to nic, jasność z oblicza bije. Przyjazna bardzo, no może jednak nie dla wszystkich :-). A strzałki, przecież to cytaty z herbu Nekli. On wojskowy jest? Ten herb?

11:53, 18.09.2018

CzyżbyCzyżby

0 0

miejsca nr 8 i 12 czekały na radnych popierających dotychczas burmistrza ? Po co Panowie ten wysiłek z udającymi odrębność komitetami wyborczymi ? Chyba, że chodzi o zmylenie niezorientowanych wyborców.

07:05, 18.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nohejnohej

0 0

Nr 8 i nr 12? Wydaje mi się, że tam startują członkowie Klubu Radnych Niezależnych , więc jakie poparcie burmistrza, jakie udawanie z odrębnymi komitetami?? A może KWW Inicjatywa Stowarzyszeń nie wystawiła tam kandydatów bo ich ludzie startują z udawanych odrębnych komitetów?

10:09, 18.09.2018

MahatmaMahatma

0 0

Po to mamy demokrację, żeby wszyscy mogli startować... Ciekawostka, że nagle starsza pani na emeryturze tak bardzo się zaczyna udzielać. Gdzie była do tej pory? Jak na mnie to lista prezentuje skład... węgla i papy. Obecny burmistrz wciągnie ich lewą dziurką od nosa. No ale niech ma jakiś przeciwników, bo jak ktoś patrzy na ręce to jest większa motywacja do działania. Loga nie ma się chyba co czepiać, jest w nim Nekla, jest w nim zawarta Nekla, jakaś zieleninka... Tylko, żeby się nie okazało, że to kolejne oszołomy blokujące inwestycje przez jakieś żabki czy inne żuczki...

07:16, 18.09.2018
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

0 0

Poczekajmy aż pojawi się konkurencja na fotel burmistrza. To dopiero będzie prawdziwa kampania :) Ciekawe jaka będzie retoryka, bo samo negowanie to chyba trochę za mało. Czy się komuś podoba czy nie, to jednak przez 8 lat Balicki jednak trochę tych dokonań nazbierał i ma się czym pochwalić. Czy ludzie będą skłonni ryzykować kogoś zupełnie nowego w obecnej sytuacji? Po co? No chyba przeciwnicy Balickiego nie maja złudzeń? No chyba, że odpalą jakąś Neklagate...

08:06, 18.09.2018

EMERYTEMERYT

0 0

Żyję długo w Nekli.Pamiętam czasy systemu monopartyjnego w Polsce. A przed wyborami listę FRONTU JEDNOŚCI NARODU. Sam jestem rzecz jasna emerytem.
Zdanie " starsza pani na emeryturze"...
Gwoli sprawiedliwości. Ile lat ma pełnomocnik burmistrza z Gąsiorowa i cała grupa wsparcia z byłego ZSL-u. Ich historie to aktywnwe czasy taty obecnego burmistrza. A panie emerytki z Zarządu Samorządnego Powiatu - głównej siła pana Starosty ? Pani Prezes Samorzadnego Powiatu dawno temu hucznie obchodziła 70 tkę . Członek Zarządu Samorządnego Powiatu to prezes Trzeciego Wieku. Ile lat mają nekielscy radni powiatowi Pan Borkowski i Pan Balcerzak ? Ile lat mają panowie radni z Nekli np.pan Bandosz, pan Prałat, pan Kuszak emeryt ?
A zasłużony i nadal aktywny działacz pan Stefaniak ? I wielu wielu innych działających w stowarzyszeniach nekielskich np.OSP,pszczelarze,diabetycy i inni. Im też odmówisz prawa do do działalności publicznej ? Jestem OBURZONY dyskryminacją z uwagi na wiek. To co ? Ludzie w pewnym wieku mają być zamknięci w swoich domach i siedzieć cicho z zakneblowanymi ustami ? Czy tylko niektórzy mogą się się odzywać i działać. Moim zdaniem KAŻDY. Bez względu na wiek i swoją przeszłość. A ty Mahatma ile masz lat ? I jakie masz osiągnięcia ? Bo można być młodym wiekiem lecz starym duchem. Radzę Ci zbierz młodych i zacznij działać.

09:26, 18.09.2018

popo

0 0

A Mahatma czy wiesz kto to był Mahatma?, znany Mahatma, znany i aktywny do starości. To co to za ograniczenie - wiek. Tamten Mahatma miał szacunek i tolerancję do i dla każdego. Niestety, jesteś jego przeciwieństwem.

10:46, 18.09.2018

BoBo

0 0

jak ktoś ma pracę kilometry stąd w mieście, to się nie zastanawia, że ktoś dostanie ją w jednym tych zakładów. U niektórych przewodnia, to ja wracam do domku, wokół którego ma biegać dzika zwierzyna, najlepiej po jakimś rezerwacie, żeby można była na fejsa kupy wilka wstawiać.

17:48, 22.09.2018

No toNo to

0 0

znowu nekielska mentalność dochodzi do głosu. W Nekli są tacy, którym wolno startować w wyborach oraz tacy, którym nie wolno. Brawo Nekla. Brawo retoryka jedynie słusznie rządzących. Klanowość ponad samorządnością. Jeżeli ktoś tylko spróbuje to zjawisko zmienić to już ruszają "czołgi" i "walce drogowe".

10:14, 18.09.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

0 0

Po czym wnosisz?

10:20, 18.09.2018

AniaaaAniaaa

0 0

Jak się mało na forach udzielam, tak teraz muszę odpowiedzieć. Mieszkam w Nekli od urodzenia. Czy ten komentarz ma służyć obrażeniu tych osób, które popierają KWWKB i zarzuceniu im braku zdolności samodzielnego myślenia? A nie przyszło do głowy, że może po prostu ludziom odpowiada, to jak zarządzana jest gmina, ile się w niej zmienia? Tak boli, że kogoś ponownie wybrali i, mam nadzieję, ponownie wybiorą? Zachęcam do autorefleksji i poszukania innych przyczyn porażki aniżeli "nekielska mentalność". Pozdrawiam i życzę owocnych rozważań.

13:18, 24.09.2018

Do EMERYTADo EMERYTA

0 0

Zgadzam się. Co ma wiek do działania. Znam wielu wartościowych , skromnych i mądrych życiowo ludzi starszych i po 80- tce. Są oczytani, zwiedzają świat i widzą nowe trendy. Też jestem emerytem. Też pamiętam stare "dobre" czasy w Nekli za czasów "jedynej słusznej linii". I ani wtedy ani po 1990 roku nie widziałem dla siebie miejsca w tym nekielskim "salonie". Z całym szacunkiem dla Pana Burmistrza i jego politycznego środowiska. Jest młody ale wszedł w " stare znoszone buty". Niech się nie obrazi ale nawet zdjęcie to jak Komitet Centralny z pierwszym sekretarzem.... Moi wnukowie i reszta młodych z rodziny i moich znajomych opierają swoje życie kulturalne i towarzyskie głównie na Poznaniu. Ale ja tkwię tu i będę bacznie obserwował. Może wreszcie w Nekli jakiś przełom ? I w młodych i w tych 60+

10:52, 18.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PROSTE PYTANIEPROSTE PYTANIE

0 0

dlaczego komitet Karola Balickiego nie wystawił kandydatów we wszystkich 15 okręgach ? A jedynie w 13. Oczekuję na najciekawsze odpowiedzi.

13:14, 18.09.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

0 0

A co jest do wygrania?

13:21, 18.09.2018

A jednakA jednak

0 0

Wszyscy są ze wszystkimi w zmowie. A Inicjatywa Mieszkańców to taka dorabiana opozycja. Na pokaz. Jak w Rosji.

14:10, 18.09.2018

Małgorzata MireckaMałgorzata Mirecka

0 0

Do Mahatmy.
Proszę rozwinąć swoją myśl : " lista prezentuje skład węgla i papy".
Co Pan/Pani miał na myśli.

13:59, 18.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AleAle

0 0

Opozycja ma mój głos. Za sam akt odwagi wystawienia się na publiczną nagonkę. Bo w Nekli - tym zbalicyzowanym grajdołku z przestraszonymi ludźmi - trzeba mieć charakter, aby wstąpić w szranki wyborcze. Krytykowanie komitetu za sam fakt powstania, a kandydatów za korzystanie z przysługuących im praw to już muliste dno do jakiego sprowadzono samorządność w tej gminie.

14:54, 18.09.2018
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

No to weźNo to weź

0 0

Zmień to. Głosuj. Kandyduj. Zrób coś. A nie becz jak baba.

15:41, 18.09.2018

0 0

To jest jakaś miejska legenda z tymi zastraszeniami? O jakich przestraszonych ludziach piszesz? Może coś więcej? Już któryś raz czytam tutaj na ten temat...

16:10, 18.09.2018

////////////

0 0

Masz charakter ? Twierdzisz grajdołko? Poniżasz innych to jest ok?Dziwna jest twoja odwaga? to trzeba mieć charakter aby tak komentować.

16:36, 18.09.2018

JakJak

0 0

się komuś w tym grajdołku nie podoba, to można zacząć działać w Poznaniu. W mieście nie poszło, to się w miasteczku próbuje zaistnieć.... Jako rodowity mieszkaniec wypraszam sobie takie sformułowania... Taki macie szacunek do własnego miejsca zamieszkania? No to macie już dzisiaj odpowiedź, dlaczego 21 października burmistrz się nie zmieni!

17:42, 22.09.2018

NoNo

0 0

i tak nisko upadli, że się do tego jak nazywasz "grajdołu" pchają? "podziwiam", że im honor na pozwolił. No ale jak się nie ma na co zrzucić winy za porażkę, to się powie, że "ciemny lud" nie zrozumiał. Tak, tak znamy tę retorykę... A już mnie śmieszy, że ktoś mieszkający w Nekli może stwierdzić, że Balicki ma zdolność zastraszania... i jeszcze wierzy, że ktoś te bajki łyknie...

13:08, 24.09.2018

No hej nohejNo hej nohej

0 0

wiesz może jak się udał niedzielny piknik Małeckiego,Kozielskiiego i urzędników Balickiego ? Gdzie można znaleźć jakieś info i zdjęcia ? Podeślij znowu jakiś link bo nie mogę znaleźć. Było fajnie ? Było Eko ?
No hej.

21:43, 18.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nohejnohej

0 0

A Pan/Pani nie był? Przecież ekologia jest waszą mocną stroną :) Musiało być super skoro nie ma na wrzesnia.info żadnej wzmianki o tej imprezie DLA DZIECI - nie dla urzędników. Tak samo nie widać informacji o przetargu na remont dachu. Oj nie po myśli idzie chyba to.

22:40, 18.09.2018

AleAle

0 0

Do REX, do nohej. Do jakiej jeszcze wredności posuniecie się, aby zabezpieczyć funkcjonowanie obecnego układu? To już nie wystarczą anonimowe telefony na policję? Nie wystarczy ciągłe atakowanie ludzi, którzy obserwują, analizują i komentują pracę obecnej władzy? Jeszcze trzeba "zmiękczać" kandydatów opozycyjnych komitetów przed wyborami? Aż tak boicie się porażki? WSTYD. Mam tylko nadzieję, że pełnomocnicy wyborczy odetną się od waszej retoryki.

06:11, 20.09.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

0 0

Tu akurat się zgadzam – różnijmy się, dyskutujmy, wytykajmy błędy, ale prywatne sprawy niech zostaną tam gdzie ich miejsce.

06:19, 20.09.2018

////////////

0 0

Pamiętaj że policja i inne służby wiedzą jakie nr dzwonią .Więc nie są one anonimowe.Ty twierdzisz tak a inny odwrotnie.To ty więcej uprawiasz partyzantkę.Sam z siebie soki wyciskasz .O porażce wspominasz? Wstyd piszesz to dopiero przed nami . W jakim komitecie się udzielasz ?Bo moim zdaniem twoja krytyka jest nieuzasadniona.

20:04, 20.09.2018

Jakiej porażki?Jakiej porażki?

0 0

To Wy przestańcie opowiadać jakie to z Was ofiary, których nikt nie rozumie. Bo to już nawet przestaje być śmieszne. A tak w ogóle, to nie ma co bać się porażki w starciu z programem "wszystko na nie". Tak się składa, że jako mieszkaniec obserwuję nie tylko burmistrza i radę, ale i właśnie tzw. opozycję - wiecznie obrażoną, niby taką pokrzywdzoną - zdecydowanie głos za Balickim i teraz i w następnych wyborach.

17:32, 22.09.2018

Moim zdaniemMoim zdaniem

0 0

Taka konkurencja to żadne wyzwanie. Przy takich kandydaturach opozycji Balicki ma wygraną w kieszeni.

15:30, 22.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZdecydowanieZdecydowanie

0 0

Czekałem z ciekawością, kto to się objawi (z ciekawością, ale nie z nadzieją, żeby było jasne). Rozczarowany...nie będzie na co popatrzeć, a słuchać, że wszystko źle, to mi się już nie chce, serio.

18:02, 22.09.2018

PrzecieżPrzecież

0 0

Cześć osób z tej listy to Ci, którzy poprzednio nie weszli z komitetu Grychowskiego. Czyli jeden styl - byle z kim, byle przeciwko Balickiemu hahahaha

15:34, 22.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A coA co

0 0

Cię dziwi... teraz razem będą wiecznie narzekać

17:58, 22.09.2018

HahahahaHahahaha

0 0

Wyzwanie? Dzięki, zrobiliście mi dzień....

16:23, 22.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A możeA może

0 0

w szeregach IM tak ciężko jednak znaleźć sensowną kandydaturę. Tyle czasu milczą, jakby w ich wąskim gronie toczyły się negocjacje typu "ej, no zgódź się, bo nie mamy nikogo". Kalendarz kalendarzem, ale jakby był pewniak, to już by się o nim mówiło. "Fajerwerków" odpalonych w ostatniej chwili nie kupuję.

17:25, 22.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SylwesterSylwester

0 0

Bo to pewnie taki fajerwerk, co to leci w górę i... nic... miał wystrzelić a coś nie poszło

17:59, 22.09.2018

W sumieW sumie

0 0

to logo IM, czy co to tam jest, idealnie pasuje na logo nadleśnictwa...nie ten konkurs

18:03, 22.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PaniePanie

0 0

Jerzy w co się wgrejdałeś?

18:10, 22.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JOJO

0 0

jak się zorientował, to sam nie wystartował hehe

18:13, 22.09.2018

PodobnoPodobno

0 0

Podobno IM chce zaproponować debatę i wysłać wszystkim komitetom zaproszenia. Jest to ciekawe pod względem reprezentacji - kto ma przyjść? Kandydaci na burmistrzów? No to będzie dwóch. Na radnych? Dwa komitety mają mega reprezentacje w porównaniu z innymi. Burmistrz kontra kandydat na radnego? Inne kompetencje, inne możliwości... No i ciekawe kto miałby to poprowadzić? Po sprawiedliwości muszą chyba co najmniej trzy osoby, bo będzie, że prowadzący stronniczy. No ciekawe jaką formułę zaproponują...

19:24, 22.09.2018
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

HahahahaHahahaha

0 0

Już to słyszę: "przez osiem ostatnich lat..." hahahaha

20:10, 22.09.2018

OniOni

0 0

się między sobą do ostatniej chwili dogadują kto ma być kandydatem na burmistrza, to już dużo o IM mówi. Jeśli pogłoski o możliwych kandydatach są prawdziwe, to raczej pójdą message przekazać, a nie debatować

13:36, 23.09.2018

Lipny pomysłLipny pomysł

0 0

IM do wypunktowania w 2-3 minuty, wyjdą z ringu jak Gołota

15:26, 23.09.2018

zapachniałozapachniało

0 0

Wilkowyjami, może Witebski na kanał wpuści hehheheh, wyjdzie jak z tą debatą z wyborów prezydenckich - staną w kółku jak w teleturnieju chyba.

15:35, 23.09.2018

0 0

No chyba nie podobno tylko na pewno. Na ich FB jest oficjalny dokument w tej sprawie. Niestety nie dojdzie do żadnej debaty...

17:36, 23.09.2018

CiekawaCiekawa

0 0

2 pewniaki z IM mają miejsca w radzie. Paweł Tokłowicz i Małgorzata Mirecka.

19:43, 22.09.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HmmHmm

0 0

Przy takim ustawieniu Tokłowicz jeszcze tak, ale Mireckiej będzie trudno

19:56, 22.09.2018

A jakiA jaki

0 0

z Tokłowicza pewniak? Przecież on już dawno przygasł i znany jest głównie z niechęci do burmistrza. No chyba, że przejdzie z przyzwyczajenia...

20:05, 22.09.2018

££

0 0

Karol Balicki jest w porządku. Po co go zmieniać?

21:12, 22.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JejkuJejku

0 0

takie prawa demokracji, że startować może każdy i ktoś przegrać musi. Jak dla mnie Balicki ponownie wygra, a co się będę martwić, że IM trochę się pokaże. Jak się wchodzi na polityczną ścieżkę, to się trzeba z tym liczyć. Nawet jakby tu Biedronia w teczce przywieźli, to nie wygrają.

13:30, 23.09.2018

No proszę IMNo proszę IM

0 0

Miało niby przyjść nowe a tu sporo odgrzewanych kotletów, których poprzednio mieszkańcy nie kupili. Słabo, słabo, słabiutko...

11:33, 23.09.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Masz jeszcze czas do jutra. Są okregi do uzupełnienia.Skoro tak słabiutko to napewno reprezentujesz wyższy poziom. Zgłoś się! Wystartuj! Bądź odważny! Pokaż co Ty potrafisz!

11:43, 23.09.2018

NajwyżejNajwyżej

0 0

znowu przegrają, nie nasze zmartwienie

13:14, 23.09.2018

BoBo

0 0

słyszałem, że trudno im było uzyskać jakąkolwiek nową dobrą kandydaturę, to wzięli tych, co byli chętni

13:44, 23.09.2018

HelloHello

0 0

A gdzie Pani Mamzer, gdzie Pani W. Kaczmarek, gdzie Pan Osypiuk????????? hahahaha

13:13, 23.09.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Słabo kombinujeszSłabo kombinujesz

0 0

Radni IM w zamyśle będą robić swoje a inni przyjdą jako zatroskani mieszkańcy, ponarzekają i "niby" wzmocnią wydźwięk i "racjonalność" propozycji radnych IM...Proste?

13:23, 23.09.2018

0 0

Po cichu liczyłem, że pani Prezes wystartuje na najwyższy urząd w Nekli, no ale to było tak bardzo po cichu. Tego, że będzie kandydowała razem z całą CN do rady byłem praktycznie pewien...

17:34, 23.09.2018

Połowa IMPołowa IM

0 0

to raczej zwiastun letargu w gminie, braku werwy i braku kreatywności

13:21, 23.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

So trueSo true

0 0

wypalone race

13:26, 23.09.2018

CzytelnikCzytelnik

0 0

jak to prawda co w pt było w RW, że IM przymierza Gumperta na kandydata na burmistrza, to ja galopem polecę na Balickiego zagłosować!

13:38, 23.09.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

nohejnohej

0 0

jak Gumpert to ten Pan, co myślę, to jak miałem wybory w nosie, tak teraz też pójdę KB poprzeć

13:45, 23.09.2018

TaaTaa

0 0

A jak wystawią Osypiuka to będzie lepiej? Będą dwa śpiewy na zmianę - goście z Australii i pałac

08:04, 24.09.2018

BabulinaBabulina

0 0

Coście się tak zawzięli na tych z IM? Niech kandydują. Ich prawo. Jutro zgłoszą jeszcze 4 radnych. I może to będą fajerwerki, na które tak czekacie.

14:09, 23.09.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

0 0

Nie żebym tak specjalnie czekał, bo mam swojego faworyta z komitetu KB. Tylko w IM zapowiadali taki wystrzał wzorców cnót wszelkich, że się rozczarowałem tym, co zobaczyłem.

15:09, 23.09.2018

0 0

No niech kandydują. Z tego co czytam, to nikt nie napisał, że mają nie kandydować! Jedynie spekulujemy sobie co do ich szans. Dodatkowo, skoro twierdzi się, że jest tak źle na każdym praktycznie polu, i startuje się, żeby to zmieniać, to sądziłem, że będą sypać pomysłami jak z rękawa, a tu jeszcze nic...

17:31, 23.09.2018

////////////

0 0

Ja wiem że kierunek do tej pory jest właściwy i go popieram.A fajerwerki to nic pewnego.

14:23, 23.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dorota///Dorota///

0 0

KB wygra, spoko. Nie ma obaw, Nekla nie zawiodła poprzednie dwa razy i tym razem nie zawiedzie ;-)

15:41, 23.09.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

//////Do//////Do

0 0

Doroty dobrze że jesteś.

16:51, 23.09.2018

MagdalennaMagdalenna

0 0

Bo wbrew temu, co się niektórym wydaje mieszkańcy potrafią samodzielnie ocenić, co zostało zrobione. Z tego też względu popieram KB

09:33, 24.09.2018

PlastykaPlastyka

0 0

nie żebym tam chciała być jakoś bardzo złośliwa, ale to logo IM to trochę przypomina plan nalotu.

16:04, 23.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

0 0

Było!

17:24, 23.09.2018

jasnejasne

0 0

ano tak mieli być wszyscy przeciwko KWWKB że trzeba się posiłkować tymi co szli z poprzednim burmistrzem lub już kiedyś byli lub chcieli byc. Czy balon już...

18:41, 23.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PlastykaPlastyka

0 0

A potem się dziwią, że ludzie z tych kandydatów śmieszkują...

19:07, 23.09.2018

////////////

0 0

To socjotechnika z udziałem socjologa i historyka .

19:10, 23.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A tak naprawdęA tak naprawdę

0 0

Wystawić to powinni Panią Prezes... Takiego ładnego burmistrza byśmy mieli.

08:31, 24.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PlastykaPlastyka

0 0

Ona pewnie kazała by o sobie mówić burmistrzyni hehehe

09:03, 24.09.2018

////////////

0 0

A tak naprawdę to ty masz upodobania?

08:46, 24.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

////////////

0 0

To ta biała strzała a zielone zewnętrzne.

09:01, 24.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdziwionaZdziwiona

0 0

Żeby tak zawzięcie narzekać na władze, a jak przyjdzie co do czego to się miotają z własnym kandydatem. Przecież to tragikomedia i oni mają być wyzwaniem? Przeszacowana oferta.

10:42, 24.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

0 0

No właśnie to będzie chyba odnotowane w kronikach jako największe zdziwienie i rozczarowanie wyborów samorządowych w Nekli A.D. 2018 r. Tyle lat narzekania, a jak wreszcie mogą mieć realne szanse, żeby coś zmienić, to propozycji brak... Ktoś mi tu odpowiedział (raczej odebrałem to w formie zarzutu), że burmistrz zbierał na kampanię przez 4 lata. To tylko dobrze o nim świadczy. Ile czasu słyszymy narzekania i nie dość, że nie ma kasy, to nawet żadnych propozycji. Dziwne!

10:56, 24.09.2018

Krzysztof KrzyśKrzysztof Krzyś

0 0

Ja tam stawiam na sprawdzony zespół :-)

12:46, 24.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czysta czy brudnaczysta czy brudna

0 0

JEST I PRZEDWYBORCZA GORĄCZKA. Czysta Nekla popiera KWWIM. Pan redaktor coś się nie sprawdził. Wysyłają mail zachęcający do głosowania na "opozycyjnych radnych" oraz wystawieniu kontrkandydata. A co bulwersujące jest moim zdaniem to zakończenie "Teraz możemy wspólnie zadbać o to, by Gmina Nekla była zarządzana demokratycznie i z poszanowaniem woli mieszkańców!" Proszę o wykazanie sytuacji w których Gmina Nekla NIE BYŁA zarządzana demokratycznie i nie rzucanie tematami tylko DOKŁADNE wykazanie faktu, nie domysłów. Czy to potwierdzenie startu wspomnianego wcześniej w komentarzach kandydata z CN??

18:12, 24.09.2018
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

mm

0 0

Chętnie zapoznam się z treścią takiego maila. Można go podesłać na maila: [email protected]. Co do kandydata na burmistrza - to tak jak pisałem w "WW", są rozważane dwie kandydatury. Nie ma jeszcze oficjalnej decyzji w tej sprawie. Wszystko będzie jasne w czwartek, a może nawet trochę wcześniej.

18:25, 24.09.2018

Od dawnaOd dawna

0 0

Od dawna mówię, że oni to powinni prowadzić wykłady z cyklu "jak strzelić sobie w stopę"

19:14, 24.09.2018

0 0

No nie wiesz jak to jest? Demokracja jest tylko wtedy, kiedy decyzje są podejmowane po naszej myśli. Jeżeli jest inaczej, to wtedy jest dyktatura i autorytaryzm.

19:18, 24.09.2018

czystaNEKLAczystaNEKLA

0 0

Bulwersujące, być może, zakończenie jest dla tych którzy nie czytali całości. Może warto przeczytać raz jeszcze. Tam są przykłady braku poszanowania demokratycznych reguł. Oczywiście mając przewagę w radzie można przegłosować wszystko, tyle tylko, że to są pozory demokratycznego ładu. Suwerena warto słuchać. Piękne zdanie o społeczeństwie obywatelskim przeczytaliśmy w programie wyborczym Pana Burmistrza. Papier, internet, przyjmie wszystko ale dużo lepiej te zdania zamieniać na czyny. Pozdrawiamy.

19:27, 24.09.2018

Czy zgłosiliCzy zgłosili

0 0

Się kandydaci na radnych w tych 3 okręgach? Ktoś, coś wie?

08:30, 25.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WiadomoWiadomo

0 0

że w 1 okręgu był tylko jeden kandydat.

10:05, 25.09.2018


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu wrzesnia.info.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%