Zamknij
REKLAMA

Główny księgowy

Nr oferty: StPr/21/0231Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kaliska 1, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Zakres obowiązków: OSOBA NA TYM STANOWISKU: prowadzi rachunkowość Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, opracowuje plany finansowe, harmonogramy realizacji dochodów i wydatków oraz przygotowuje dokumentację z zakresu budżetu, dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym , sporządza sprawozdania finansowe, budżetowe i inne określone w odrębnych przespisach, monitoruje i egzekwuje realizację dochodów budżetowych, obsługuje systemy i programy komputerowe w zakresie spraw finansowo - księgowych ---------------------------- https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/wrzesnia/glowny-ksiegowy,76093,v7 https://www.piwetwrzesnia.pl/iiw/oferty-pracy/4393,Powiatowy-Lekarz-Weterynarii-we-Wrzesni-poszukuje-kandydatowkandydatek-na-stanow.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 22.03.2021
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne) Wykształcenie: średnie Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego winna spełniać jeden z poniższych warunków: 1) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, 2) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, 3) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, 4) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów Doświadczenie zawodowe 1) co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości w przypadku ukończenia ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych, 2) co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości w przypadku ukończenia średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej bardzo dobra umiejetność obsługi komputera (pakiet MS Office), znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, służby cywilnej oraz zamówień publicznych rzetelność odpowiedzialność umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i umiejętność dobrej orgaznizacji pracy, Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe) Doświadczenie zawodowe doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej, umiejętność obsługi specjalistycznych programów finansowo - księgowych (bankowość elektroniczna NBP, Płatnik, Trezor, R2PŁatnik)
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Kaliska 1, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
    Osoba do kontaktu: Magdalena Motyl
    Numer telefonu: 61 4361938
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Oświadczenie o posi
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
    wyrób i wypiek produktów cukierniczych
    StPr/21/0321
    data rozpoczęcia pracy od 20.04.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    pomoc przy wyrobie produktów piekarniczych
    StPr/21/0322
    data rozpoczęcia pracy od 20.04.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    - prowadzenie rekrutacji pracowników - koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników - prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej pracowników
    StPr/21/0314
    data rozpoczęcia pracy od 03.05.2021
    wynagrodzenie od od 18,3 PLN

    - prowadzenie rekrutacji pracowników - koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników - prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej pracowników
    StPr/21/0315
    data rozpoczęcia pracy od 03.05.2021
    wynagrodzenie od od 18,3 PLN

    przygotowywanie umów oraz innych dokumentów firmowych, przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
    StPr/21/0316
    data rozpoczęcia pracy od 26.04.2021
    wynagrodzenie od od 18,3 PLN

    MASZYNOWE CZYSZCZENIE POWIERZCHNI, GOSPODARKA ODPADAMI
    StPr/21/0307
    data rozpoczęcia pracy od 01.05.2021
    wynagrodzenie od od 3 300 PLN

    sortowanie - puszek aluminiowych
    StPr/21/0311
    data rozpoczęcia pracy od 16.04.2021
    wynagrodzenie od od 20 PLN

    -dozór powierzonego mienia, -rejestr zdarzeń, obchody i obserwacja terenu -prowadzenie ewidencji ruchu pieszych oraz pojazdów
    StPr/21/0301
    data rozpoczęcia pracy od 14.04.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    Miejsce wykonywania pracy zgodne z miejscem zlecenia otrzymanym przez pracodawcę. Rozładunek i załadunek materiałów, montaż blachy trapezowej, montaż konstrukcji stalowej.
    StPr/21/0291
    data rozpoczęcia pracy od 26.04.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    Poszukujemy osoby, która: - jest absolwentem studiów technicznych – kierunek budownictwo, bądź jest w trakcie ich realizacji, - będzie uczestniczyć w spotkaniach z Inwestorami i podwykonawcami, ustalając warunki współpracy, - posiada wiedzę na temat kalkulacji kosztów robót budowlanych, - będzie zajmować się przygotowywaniem dokumentacji projektowej oraz nadzorowaniem budżetu budowy, - będzie uczestniczyć w organizowaniu i nadzorowaniu przebiegu procesów inwestycyjnych, - jest komunikatywna, dokładna, sumienna i potrafi dobrze zorganizować swój czas pracy, - posiada czynne prawo jazdy kat. B, - zna i sprawnie porusza się w środowisku CAD i MS Office, - mile widziana znajomość języka angielskiego.
    StPr/21/0292
    data rozpoczęcia pracy od 09.04.2021
    wynagrodzenie od od 4 000 PLN