Od kilku dni odbiorcy sieci światłowodowej byli pozbawieni dostępu do internetu. Komentarze na temat działania sieci oraz trudności z dodzwonieniem się do infolinii zostały przekazane do rzecznika prasowego. Dziś (22 sierpnia) otrzymaliśmy odpowiedź.
Problemy z działaniem sieci światłowodowej INEA były w Witkowie i Kołaczkowie. Od 13 sierpnia mieliśmy problemy z dostępnością naszych usług w Witkowie. Sytuacja ta została rozwiązana wczoraj. Przyczyną wydłużonego czasu reakcji było oczekiwanie na dostawę sprzętów, które wymagały wymiany, aby przywrócić prawidłowe funkcjonowanie sieci. Jeśli chodzi o Kołaczkowo, to tutaj od 18 sierpnia działanie naszych usług było zakłócone, ale udało się unormować tę sytuację wczoraj. Wynikała ona z uszkodzenia infrastruktury światłowodowej. Jest to dość standardowa usterka, która ma charakter niezależny od nas. Usunięcie jej bywa jednak czasochłonne ze względu na konieczność zlokalizowania miejsca. Jeśli chodzi o pozostałe miejscowości Słupcę oraz Wrześnię to z naszych informacji wynika, że usługi działają tam prawidłowo - tłumaczy Karolina Pawlik, rzecznik prasowy INEI.
Wszystkich klientów z Kołaczkowa i Witkowa, którzy w ostatnich dniach mieli problemy z korzystaniem z naszych usług przepraszamy. W ramach rekompensaty ich rachunek za wrzesień zostanie przez nas umniejszony o połowę - zapewnia rzecznik. I dodaje - Co do naszej infolinii, to zdarzają się niestety w ciągu dnia takie momenty, kiedy czas oczekiwania na połączenie jest wydłużony (dotyczy to zwłaszcza godzin popołudniowych). Dlatego też zapraszamy do kontaktu z nami za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej, gdzie jesteśmy do dyspozycji 24/7.
Uyyu16:38, 22.08.2019
Szczury bardzo lubią swiatlowody,to mogło być przyczyną, albo koparkowy
User17:39, 22.08.2019
Mieliście Neostrady po 1mb raz w tygodniu awarię i żyło się... A teraz wielkie halo robicie... Ludzie nie dajcie się zwariować bez internetu idzie żyć!!!
Ktoś17:55, 22.08.2019
Miałem Fiata 126p, telewizor czarno-biały, nie miałem telefonu itd. Też szło żyć.
Anzeln Bohatyrowicz22:22, 22.08.2019
Pewnie, że idzie. Ale chcesz płacić za coś czego nie masz? Jak taki hojny jesteś to ci podam numer konta.
//////18:08, 22.08.2019
Ja mam 4 usługi w Orange wcześniej w TPSA od 1991 r i tylko 2 awarie w tym 1 z mojej winy.
Inny18:55, 22.08.2019
Dzięki WW o połowę mniejszy abonament. Za tylko 5 dni. Gratuluję
?19:50, 22.08.2019
a bryła roku??
Kołaczkowianin03:54, 23.08.2019
Ciekawe jak teoretyczne słowa pani rzecznik prasowej o obniżeniu rachunku będą się miały do praktyki. Pożyjemy, zobaczymy. A zastanawiam się dlatego, że moja reklamacja zgłoszona 19.08 przez „moja-inea” została rozpatrzona NEGATYWNIE. Pozostaje podziękować czytelnikowi, który zgłosił problem do WW i Tobie panie Sławomirze za podjęcie tematu. Dzięki!
Waket15:49, 23.08.2019
Najpierw INEA (udając inną firmę) za gruba kasę z UE buduje WSS który w założeniu ma służyć rozwojowi małych operatorów, następnie dowala absurdalny cennik po 65 zł za 100/100, po czym INEA dzielnie wchodzi z własną ofertą 60 zł za 300/100 elegancko kosząc wszystkich lokalnych małych operatorów. Wał dekady z UKE w tle!
Waket15:51, 23.08.2019
Literówka: INEA od operatorów życzy sobie oczywiście 650 zł za 100/100
mieszkaniec gminy Py19:29, 23.08.2019
Sorki nie rozumiem, co masz na myśli... Ja rok temu podpisywałem umowę 100 Mb/s na 10Mb/s w cenie 49,90 zł. Kiedy usługa została uruchomiona otrzymałem informację o zmianie prędkości wysyłania i mam 100Mb/s na 100Mb/s, czyli łącze symetryczne w tej samej cenie i płace cały czas 49,90 zł na miesiąc.
7 1
Dobrze, że chociaż się przyznali do awarii.