Takie rozwiązanie podyktowane zostało sytuacją epidemiologiczną i zostało przyjęte czasowo, do 31 marca przyszłego roku. Zmianie uległy tylko godziny obsługi klientów w poniedziałki. W pozostałe, robocze dni tygodnia ZUS obsługuje klientów bez zmian, w godzinach od 8.00 do 15.00.
Na wizytę w ZUS, najlepiej umówić się wcześniej, wówczas unikniemy ewentualnego czekania w kolejce. Można to zrobić elektronicznie, przez PUE ZUS albo telefonicznie. Klienci z powiatu wrzesińskiego przypisani do II Oddziału ZUS w Poznaniu mogą się umawiać pod nr 61 874 53 58.
Klienci mają też możliwość odbycia e-wizyty w ZUS, czyli wideorozmowy z pracownikiem zakładu na wybrany przez siebie temat. Na e-wizytę należy umówić się przez stronę internetową ZUS. Do dyspozycji klientów pozostaje też Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS pod numerem telefonu: 22 560 16 00, czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 18:00.
ZUS przypomina też o możliwości kontaktowania się z zakładem poprzez PUE ZUS. Wystarczy założyć profil na PUE, następnie go potwierdzić, by móc np. składać dokumenty bez konieczności wychodzenia z domu.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz