Zamknij

Kody bonusowe – komu się opłaca

11:50, 10.04.2019
Skomentuj

Kody rabatowe to coraz popularniejsza metoda oszczędzania na codziennych zakupach towarów i usług. Są dostępne w Internecie, w gazetkach reklamowych, czasami przy kasach w sklepach, procedura ich użycia jest banalnie prosta, a co najważniejsze – za każdym razem przynoszą klientom wymierne korzyści!

Za początek ery kodów promocyjnych w naszym kraju przyjmuje się 2010 rok, kiedy to powstał pierwszy start-up, prowadzący stronę internetową, na której znaleźć można było atrakcyjne rabaty do sklepów internetowych. Jak się okazało, przybyła do Polski z Zachodu moda trafiła na podatny grunt, a firm, które chciały w ten sposób zdobywać klientów, przybywało – obecnie kody promocyjne mamy więc na przysłowiowe wyciągnięcie ręki. Można dzięki nim kupić taniej żywność, ubrania, obuwie i kosmetyki, bilety do kina czy samolotowe, ubezpieczenie auta, a nawet zyskać coś ekstra do karty kredytowej. Bardzo proste jest również samo korzystanie z kodów bonusowych. – Podczas zakupów po prostu podajemy specjalny kod, zazwyczaj jednorazowego użytku, i już mamy taniej. O 15%, 20 czy 30. Zdobycie kodu to z kolei kilka kliknięć na specjalnej stronie internetowej. Bez rejestrowania się, bez wysyłania smsów, bez płacenia. Wchodzisz, wybierasz interesującą cię promocję, pokazuje się kod. Kopiujesz ze strony, wklejasz w sklepie internetowym. I już – pisał Wojciech Maroszek z redakcji „Forbesa” w swoim artykule dotyczącym fenomenu kodów promocyjnych nad Wisłą.

Dla kogo kody bonusowe? Dla każdego!

Kody promocyjne przeznaczone są absolutnie dla każdego, kto chce oszczędzać na codziennych zakupach i – co ważne – są one naprawdę bezpieczną formą promocji.

Doskonałym przykładem na to, że kody promocyjne opłacają się wszystkim są zakłady bukmacherskie, będące jedną z najpopularniejszych gier hazardowych wśród Polaków. Chciałoby się zapytać – czego może dotyczyć kod promocyjny u bukmachera? Otóż operatorzy zakładów wzajemnych oferują swoim graczom tzw. kody bonusowe – korzystanie z nich wygląda tak samo jak z innych kodów, ale zyskiem dla gracza nie jest rabat czy darmowa dostawa, ale dodatkowe pieniądze na granie. W zależności od rodzaju promocji, kod bonusowy może być skierowany do nowych klientów, którzy dopiero otwierają konto u danego legalnego bukmachera (mamy wówczas do czynienia z tzw. podwyższonym bonusem na start - z kodem jego warunki są dla gracza korzystniejsze niż bez kodu bonusowego) oraz graczy stałych (oni korzystając z kodu mogą zyskać np. bonusy od depozytu czy darmowe zakłady). W ten sposób zyskują wszyscy, tu podpowiedź jak odebrać taki bonus z kodem: www.legalsport.pl/bonusy-bukmacherskie/jak-odebrac-bonus-w-fortunie/

Oczywiście również w przypadku kodów promocyjnych w sklepach internetowych trzeba zachować rozsądek. Możliwa jest obniżka ceny o 5, 10, 20 czy nawet 30%. Jeśli firma oferuje 75% rabatu niewykluczone, że przed promocją podwyższyła promocję, by później – przy pomocy rzekomego rabatu – i tak uzyskać oczekiwaną cenę (tu więcej info www.picodi.com/pl/). Takie sytuacje na szczęście są rzadkością. Firmy, które decydują się udostępnianie kodów rabatowych mają świadomość, że muszą od samego początku postępować z klientem bardzo uczciwie, gdyż inaczej wiele stracą. Informacje o pseudo-promocjach w dobie Internetu rozchodzą się błyskawicznie i mogą spowodować ogromny kryzys wizerunkowy nieuczciwego sprzedawcy.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

xyzxyz

0 0

"Jeśli firma oferuje 75% rabatu niewykluczone, że przed promocją podwyższyła promocję,..." - Że co?

16:21, 10.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%