W Słupcy rejestracja auta tylko po rezerwacji. We Wrześni powinno być podobnie?

Rejestracja samochodu w czasie pandemii koronawirusa to nie łatwa sprawa. Przekonał się o tym każdy, kto w ostatnim czasie odwiedził Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrześni.

samorząd 19:36 10-08-20204 3

Klienci wydziału komunikacji mogą oczywiście załatwiać wszystkie swoje sprawy, ale wymaga to od nich dużej cierpliwości. Wszystko przez to, że do urzędu wpuszczana jest tylko określona liczba osób. Z tego powodu dzień w dzień przed wejściem do urzędu tworzy się kolejka, a co gorsze mieszkańcy muszą w niej stać nawet w trakcie afrykańskich upałów.

– W zeszłym tygodniu stałem blisko półtorej godziny w kolejce, aby zarejestrować auto. Poza tym urzędnicy troszczą się o swoje bezpieczeństwo, a to co się dzieje na zewnątrz budynku niewiele ich obchodzi. Wskazanego dystansu nie przestrzega właściwie nikt – mówi nam mieszkaniec Wrześni.

Nie brakuje jednak miejsc, gdzie władze wychodzą naprzeciw mieszkańcom. W Słupcy na przykład w związku z pandemią COVID-19 oraz panującymi warunkami atmosferycznymi postanowiono, że obsługa interesantów w wydziale komunikacji odbywać się będzie tylko po wcześniejszej rejestracji telefonicznej. Słowem: klient zostanie umówiony na konkretną godzinę.

– Chcemy uniknąć przypadków omdlenia czy zasłabnięcia ludzi, którzy zmuszeni są czekać w długiej kolejce przed wejściem do budynku – wyjaśnia starosta słupecki Jacek Bartkowiak (na zdjęciu z lewej).

Fot. www.powiat-slupca.pl

Ankieta

Czy obsługa klientów wrzesińskiego wydziału komunikacji powinna być poprzedzona wcześniejszą rezerwacją telefoniczną?

Ankieta

Jak oceniasz pracę wrzesińskiego wydziału komunikacji?

Thumb 64861016 2494978670553670 5517157221407916032 o

Łukasz Różański

19:36 10-08-2020