[WOŚP] Orkiestra, która gra w rytmie naszych serc czyli finał we Wrześni
Wrzesiński sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy podlicza zebrane pieniądze. Wiadomo już, że mamy 97 153,70 zł !
WOŚP we Wrześni rozpoczął się już w sobotę wieczorem od startu 24-godzinnej Sztafety po Światełko do Nieba.
W niedzielny ranek 150 wolontariuszy wrzesińskiego sztabu ruszyło w teren. Warto wspomnieć, że tak jak w latach ubiegłych Września kwestuje wraz z Kołaczkowem. Pieniądze zebrana na ulicach dwóch miast będą podliczane wspólnie.
Młodzieży zbierającej pieniądze do puszek niestraszne były mżawka i chłód. Z uśmiechami na twarzach mówili, że kwestuje się dobrze, a ludzie są hojni.
- Byłyśmy we wrzesińskim szpitalu. Pacjenci przyjęli nas bardzo miło i chętnie wrzucali datki do puszek - relacjonowały dziewczyny, które spotkałyśmy przy kościele pw. św. Jadwigi.
W WOK-u od 14.00 do 20.00 odbywały się licytacje, które prowadził niezawodny Piotr „Trąba” Kasprzyk z klubu motocyklowego Born To Ride. Wśród gadżetów były koszulki, bony na usługi, obrazy i książki.
Chętnych do udziału w aukcjach nie brakowało. Walka była chwilami ostra. Wśród najdroższych gadżetów znalazła się m.in. mała, czerwona stylowa lodówka, która poszła za 1050 zł. Koszulkę z logo WOŚP wylicytowano za 400 zł.
Między licytacjami na scenie występowali młodzi tancerze, wokaliści i karatecy. W holu odbywała się loteria fantowa i kiermasz. Na stoiskach przygotowanych przez przedszkola oraz stowarzyszenie Amazonek można było kupić dekoracje i ręcznie robioną biżuterię. Były też pyszne pierniczki.
W tym roku do akcji włączyły się wrzesińskie salony fryzjerskie i kosmetyczne. W sali lustrzanej na piętrze stworzono studio urody, w którym układane były fryzury i brody. Panie mogły skorzystać z usług manikiurzystki i wizażystki. Opłaty za usługi wrzucało się do puszek z serduszkami.
Wiadomo już, że wrzesiński sztab zebrał 97153,70 zł. Liczenie cały czas trwa!
Przypomnijmy, że środki z tegorocznej zbiórki zostaną przekazane na sprzęt dla specjalistycznych oddziałów dziecięcych.
Piotruś Pan
14:33 15-01-2019
O PiSlamowej cenzurze, zakusach na palenie na stosach ludzi o odmiennych poglądach - nie ma co dyskutować. Jeśli uważam, że ktoś robi wałki, jest idiotą, pcha się na afisz albo biegnie do koryta - to głośno o tym mówię. I możecie mi skoczyć obunóż.
wrześnianin
14:58 15-01-2019
Nie dla mowy nienawiści!
Andrzej Ignacy
15:09 15-01-2019
Bo ochrypniesz wrześnianinie!
wrześnianin
15:13 15-01-2019
Serdecznie pana pozdrawiam !
Andrzej Ignacy
15:23 15-01-2019
A dziękuję! Niech Panu zdrowie służy. Poza tym lubię Wrześnię!
Ompteda
13:34 15-01-2019
Mam pytanie, jakich i ilu "mieszkańców Wrześni" reprezentujesz?
Do redaktora naczelnego
12:35 15-01-2019
Bardzo słusznie, że ktoś wreszcie zaapelował do admina! A ja i zapewne wielu apeluję do pana- proszę nie dopuszczać do publikacji komentarzy godzących w czyjąś godność, cynicznie naśmiewających się z wszystkich i wszystkiego, szydzących z wszelkich inicjatyw i poniżających ludzi. Zapewne zdaje pan sobie sprawę, że to jest mowa nienawiści! Ten proceder trwa już od dłuższego czasu i jest związany ciągle z tymi samymi osobami, które kryją się za znanymi panu nickami. W imieniu mieszkańców Wrześni proszę o zdecydowane działania, tu też może się coś fatalnego wydarzyć. Od słowa do przemocy wprost droga niedaleka, to już dziś wszyscy wiemy. Jeśli trzeba należy regulamin zaostrzyć. Września wolna od NIENAWIŚCI!!!
Piotruś Pan
12:52 15-01-2019
A co może się "wydarzyć"? Chcecie mnie zaciukać nożem? Tworzycie jakieś kato-prawicowe bojówki? Mam to odebrać jako groźby karalne? Żałosne.
Andrzej Ignacy
13:29 15-01-2019
Hmm..... Składam wniosek do Sejmu o wydzielenie w każdym mieście jakiegoś terenu na organizację Hydeparku. Koszt nieduży wystarczy także jakieś miejsce na gminnej czy miejskiej stronie internetowej.
wrześnianin
13:11 15-01-2019
Nie dla mowy nienawiści!
Andrzej Ignacy
13:32 15-01-2019
Spocznij wrześnianinie!
Piotruś Pan
12:54 15-01-2019
Mamy demokrację: mogę wyśmiewać każdego kogo ambicją było zostać lokalnym VIPem. Tym bardziej, ze większość na to absolutnie nie zasługuje.
Bonifacy
13:30 15-01-2019
Możesz sobie wyśmiewać, tak jak i ciebie wyśmiewają, miej jednak na uwadze, że to co robisz woła tylko o litość dla ciebie i nic więcej. Sens by miało to wtedy, gdyby robił to ktoś obdarzony szacunkiem, lub chociaż ktoś inteligentny i kulturalny. Nie ma też sensu zwracać się do ciebie z prośbą o zaprzestanie wypisywania tych idiotyzmów, bo musiał byś najpierw rozumieć co wypisujesz. Przyzwyczailiśmy się już do pajaców, którzy muszą chociaż w internecie coś powiedzieć.
Andrzej Ignacy
13:24 15-01-2019
Możesz wyśmiewać. Owszem. Ale jak przesadzisz możesz tez oberwać.
Andrzej Ignacy
13:22 15-01-2019
Jak coś jest białe to tak trzeba mówić - "jest białe". Jak czarne to trzeba mówić - "czarne" . Nie inaczej . Tylko zgoda na wyłuszczenie wszystkich swoich żali i racji przez drużynę wobec kapitana, pozwoli kapitanowi poprawnie szefować grupie. Jedynie takie ogólniki jak "mowa nienawiści" jakimi można innych w dowolny sposób piętnować bez udowodnienia, że faktycznie o jakąś nienawiść chodzi sieją ferment między ludźmi. Wprowadzają niepewność, brak zaufania, brak działania. Oczywiście nie powinno się mylić szczerości z naiwnością, głupoty z mądrością ale mając nawet podstawowe wykształcenie etyczne, chrześcijańskie, powinno się umieć poruszać w naszej rzeczywistości BEZ OBRAŻANIA KOGOKOLWIEK. Ale Jeżeli już się sugeruje bez podawania dowodów, że trzeba "podręcić" przepisy, (zaostrzyć regulamin) , jeżeli się wzywa do uwolnienia Wrześni od nienawiści (CZEGO W TEJ WRZEŚNI JEST AKURAT TYLE CO KOT NAPŁAKAŁ) to robi się kabaret. Napisz więc koleś o co Ci biega to Ci odpowiem. Póki co stwierdzam że kompletny ............................ jesteś.
Piotruś Pan
10:58 15-01-2019
A ja jestem ciekaw komentarzy prawicowo-kościelnych oszołomów ws śmierci Prezydenta Gdańska. Co na to PiSlamowcy? Bo rozumiem, że wg nich to bez dwóch zdań wina WŚP i Owsiaka.
Do Admina
11:08 15-01-2019
Admin! Do kasacji z tego typu prowokacyjnymi wpisami! Dość już tego!
Piotruś Pan
12:47 15-01-2019
Nie pasują ci moje anty-PiSlamowe wpisy? A wpisy kato-prawicowców w ultraprawicowych mediach nawołujące do nienawiści i agresji? A ksiądz Dunin-Borkowski, który nie chciał się modlić za Pawła Adamowicza bo stwierdził, że cyt: "nie widzi żadnego powodu by modlić się za prezydenta Gdańska"? Tacy jesteście "krystaliczni"? Obłuda i zakłamanie. Nic więcej.
Król Maciuś
11:29 15-01-2019
No to wejdź sobie na "wpolityce.pl" albo "niezależna.pl".
Piotruś Pan
15:52 14-01-2019
Komentarz ukryty z powodu naruszenia Regulaminu portalu.
Bejsbol
12:03 14-01-2019
No i gitara. Jak na taką Wrześnię, prawie sto tysi - to całkiem przyzwoicie. Spory nad wyzszością diesla nad benzyną bym sobie darował. Jeden woli WOŚP, drugi woli Licheń, trzeci woli przepić, czwarty przepalić. Niech sobie każdy robi co chce ze swoimi pieniędzmi. Nic mi do tego.
12:36 14-01-2019
Czemu tak? Czemu zawsze albo Owsiak albo Rydzyk? Czemu tylko albo PO albo PIS? Zobacz taki scenariusz: Zamiast organizowania kosztownych finałów podnosimy składkę zdrowotną o 1 zł na miesiąc. Nazywamy to „Owsiakowe” i niech płaci kto chce. Corocznie daje to dodatkowe 150 mln na sprzęt (bo zapłaci połowa). Bez żadnych dodatkowych kosztów. Ja lubię jak wszystko jest ustawione i działa samo :) I dlatego bym szukał rozwiązań przede wszystkim systemowych. Dla mnie osobiście jest to porażka, że w Polsce fundacja w takiej formie ma rację bytu. Co innego zbiórki celowe na jakieś kosztowne zabiegi/rehabilitacje, a co innego systematyczne pompowanie dodatkowych pieniędzy w ten niewydolny system. Nie podoba mi się to, ale to nie znaczy wcale, że zamiast do puszki daję na tacę Rydzykowi, albo przepijam...
Andrzej Ignacy
15:03 14-01-2019
POPIERAM!
Bejsbol
13:08 14-01-2019
Tylko fundacji jest więcej. Gdyby było tak jak piszesz, stworzylibyśmy precedens do ukatrupienia wszystkich fundacji. Teoretycznie to wygląda dobrze, ale w praktyce. Diabeł tkwi w szczegółach. Wydaje mi się, ze Owsiaki jednak bardziej interesują się i monitorują jakiego sprzętu brakuje. A gdyby dać ten 1% urzędasom, to dali by za to podwyżki sobie i lekarzom, przy pierwszym lepszym strajku. Tak samo jak Tusk zabrał nam kasę z OFE. Duża machina zwana NFZ jest zbyt ocieżała i zbyt zbiurokratyzowana zeby sprawnie zarzadzać szpitalami. Zmieniają się ministrowie, co skutkuje coraz to innym zarzadzaniem. A Owsiak zarzadza tym już 27 lat, więc wydaje mi się, że po prostu zrobi to lepiej. A co do PiS i PO, to niestety tak jest Polska podzielona pół na pół. Stąd takie uogólnienie.
13:30 14-01-2019
Ale ja nie mówię absolutnie, że państwo ma zakazywać czegokolwiek. W życiu.
Jarosław Kulawy
12:41 14-01-2019
A dzieciaki niech zbijają bąki i chleją... ta akcja ma dużo szerszy kontekst - wychowawczy. Składki i tak podnoszą i pieniądze znikają, zapewniam Cię, że Jurek nie robił by tego gdyby nie było takiej potrzeby. On przynajmniej jest w pełni transparentny, a z takim nastawieniem leniwym jak Twoje to nic by nie powstało, nigdy. Nie pomagasz, to przynajmniej nie przeszkadzaj.
Andrzej Ignacy
15:08 14-01-2019
Owsiak to szkodnik. Rozkłada nasza moralność na części pierwsze , buduje z nich jakąś lewą protezę i podsuwa dzieciom jako wzór.
do obrzydliwca a i
00:11 15-01-2019
nie ma w słowniku ludzi kulturalnych takiego słowa aby nazwać taką postawę i coś tak obrzydliwego jak ty. Tfu andrzeju ignacy
Andrzej Ignacy
09:32 15-01-2019
Nie krępuj się!
Andrzej Ignacy
10:14 15-01-2019
Nie krępuj się a przynajmniej postaraj się określić, nazwać, opisać moja złą , negatywną postawę tak bym mógł się do tego odnieść. Bo jeżeli piszesz wyłącznie coś takiego "...nie ma w słowniku ludzi kulturalnych takiego słowa aby nazwać taką postawę i coś tak obrzydliwego jak ty. Tfu andrzeju ignacy....." to co można z tym zrobić?! Mogę domyślać się jedynie o co chodzi ale o jakiejś odpowiedzi rozsądnej to niestety mowy już nie ma.
Piotruś Pan
15:50 14-01-2019
Masz dzieci? Urodziły się w naszym szpitalu? To korzystały ze sprzętu kupionego przez Owsiaka więc przestań pierd... OK? Chyba że twoja żonka wzorem "królowej polski" poszła w kierunku "niepokalanego poczęcia" - to możesz nawet nie wiedzieć :)
Andrzej Ignacy
15:59 14-01-2019
Wygramol się wreszcie z tej peerelowskiej brei. Tkwisz w niej jeszcze po pachy a to już dawno przebrzmiałe czasy.
obywatel RP
10:31 15-01-2019
Andrzeju Ignacy, zastanawiam się skąd się tacy ludzie biorą. Czy to trudne dzieciństwo i błędy w wychowaniu, czy też genetycznie jesteś złym człowiekiem ??
Andrzej Ignacy
11:43 15-01-2019
Jestem ze wsi! Bo wiesz.. na wsi jest tylko przyroda i Ty. Nie wstaniesz rano, krów nie wydoisz, koni nie wyprowadzisz, traktora nie sprawdzisz to śniadanie już nie zjesz. Podobnie będzie do południa i dalej, do wieczora. Tzn. jak sam czegoś nie zrobisz chleba nie uświadczysz. No i jak reszty z rodziny nie dopilnujesz tj prawdy im nie powiesz to Ciebie oleją. Na wsi nie ma " Róbta co chceta.." pieniędzy które biorą się znikąd, pizzy na telefon, itp. Jest za to w ciągu tygodnia sporo pracy i kościół w niedzielę. Obywatel "poniał"? Czy nie bardzo?
obywatel RP
12:12 15-01-2019
twój wywód dlaczego jesteś taki zupełnie mi nie trafia do przekonania. Czyli że wredność jest od dojenia krów. Bo nie chcesz chyba powiedzieć że od chodzenia do kościoła. Chociaż słuchając niektórych księży i biskupów to może?? No, jest jeszcze jedna możliwość- że masz czarną duszę azjatycką mentalność może świadczyć to twoje "poniał" . Jak by nie było współczuję ci nieszczęśniku
Andrzej Ignacy
12:44 15-01-2019
WREDNY znaczy fałszywy, haniebny, karygodny, łajdacki, niecny, nieetyczny, niegodny, niegodziwy, nieprzyzwoity, nieszlachetny, nikczemny, obłudny, obmierzły, obrzydliwy, odpychający, odrażający, odstręczający, ohydny, okropny, parszywy, paskudny, perfidny, plugawy, podły, skandaliczny, tragiczny, upiorny, widmowy, nieprzyjazny, nieszczery, oszukańczy, podstępny, przebiegły, przewrotny, szalbierczy, szyderczy, świński, gangrenowaty, grzeszny, niechlubny, niehonorowy, niemoralny, nieprawy, niecenzuralny, nieobyczajny, złośliwy....... NIC Z TYCH RZECZY LUB PRAWIE NIC NIE PASUJE DO WSI. A "poniał" to odniesienie do Twojego "obywatelstwa". To właśnie WSCHÓD i masońska Francja wprowadziły ten termin do obiegu. Wszystko było obywatelskie ; społeczeństwo, policja, milicja, urzędy, sądy zamiast tytułów "pan", "pani" "pański" (boski) pojawił się "obywatel" i "towarzysz".
Do A I
12:50 15-01-2019
Człowieku, opamiętaj się!
Andrzej Ignacy
13:52 15-01-2019
Fakt! Zapomniałem. Jest jeszcze coś takiego jak Platforma Obywatelska.
12:57 14-01-2019
Komu to niby przeszkadza to, że mam inne zdanie na dany temat niż pewnie z 80% ludzi? To właśnie to. Musisz wspierać WOŚP całym sercem i o nic nie pytać, nie mieć wątpliwości bo inaczej jesteś leniem, popierającym demoralizację dzieci fanatycznym wyznawcą Rydzyka...
Heh
09:14 14-01-2019
Warto wrzucić na orkiestrę , jeżeli chociaż część tej kasy uratuje nawet jedno życie. Natomiast wczoraj po ataku nożownika powinni podać miejsca gdzie i jak można orkiestrę wspomóc a nie bawić się i skakać do końca jak by tylko kasa się liczyła.
Andrzej Ignacy
09:39 14-01-2019
Gorzej jak Orkiestra przyczyni się do czyjejś śmierci.
Anna Tess Gołębiowska
10:23 14-01-2019
To nie Orkiestra przyczyni się do ewentualnej śmierci, tylko ci, którzy podżegają do nienawiści. O tym, że Orkiestra przyczynia się do śmierci, można by mówić, gdyby wolontariusz wpadł do kościoła i dźgnął nożem w brzuch proboszcza niedającego datków do puszki. No ale dziwnym sposobem to nie wolontariusze są agresorami.
Andrzej Ignacy
10:45 14-01-2019
Jest sprawstwo bezpośrednie, podżeganie i współudział. Ale powiedzmy że chodzi wyłącznie spr. bezpośrednie. Skoro jednak tak to dlaczego dla PO, KOD,u, Obrońców Demokracji i wszystkim im podobnym, wszelkiemu złu winien jest zawsze PiS i Jarosław Kaczyński?! Czyżby polscy parlamentariusze, znaczna część dziennikarzy, czy inni przedstawiciele władzy byli aż tak nieprzytomni na licznych wiecach i w licznych wywiadach że nie rozumieją o czym tu mowa? Wstydliwy temat prawda! ?
Heh
10:42 14-01-2019
"Podrzegają do nienawisci"? W tym przypadku gość miał jakiś osobisty uraz do prezydenta lecz próbuje się to łączyć z polityką. Wolontariusze robią dużo dobrego, lecz nie przejęli się za bardzo, że kolega walczy o życie tylko grają, podskakują dalej bo pieniądze stawia się ponad wszystko.
Anna Tess Gołębiowska
12:04 14-01-2019
Osobisty uraz? Krzyczał, że PO jest winne temu, że siedział w więzieniu (za napad z bronią w ręku) i zaatakował w momencie finału Światełka do Nieba. Nie tak wyglądają "osobiste" vendetty.
Andrzej Ignacy
15:10 14-01-2019
A jeśli to było zabójstwo na zlecenie?!
Heh
12:55 14-01-2019
Gdyby chodziło mu tylko o PO to na jednej osobie by się nie skończyło, bo miał czas na latanie po scenie i na szczęście nikogo więcej nie skrzywdził
Anna Tess Gołębiowska
22:00 14-01-2019
I ten czas przeznaczył na poinformowanie o swoich zamiarach. Przyniosło mu to większy rozgłos niż gdyby zabił w tym czasie dwie osoby, a nikt by nie wiedział, dlaczego.
Jarosław Kulawy
11:39 14-01-2019
Heh - Oczywiście, powinni przerwać wszystko, a najlepiej zacząć robić miesięcznice każdego 13 dnia miesiąca. Puknij się w ten pusty ł... - weź się za naukę bo ferie szybko zlecą.
Heh
11:55 14-01-2019
Jak się nie ma argumentów to się tak odpowiada. Współczuje
Florek
10:55 14-01-2019
Heh- a jaki to osobisty uraz miał ten gość do prezydenta ? Ten gość za swój czyn ze sceny powinien być zniesiony w czterech deskach
Heh
11:26 14-01-2019
Nie do mnie to pytanie? Podobno tak wykrzykiwał. Gdyby to był terrorysta przez ten czas po ataku co sobie spacrował po scenie wiesz ile by było ofiar?
11:55 14-01-2019
Komentarz ukryty z powodu naruszenia Regulaminu portalu.
Heh
23:10 14-01-2019
No i nie odczytam:)
09:11 14-01-2019
Tam gdzie kiedyś mieszkałem jest sobie osiedle kilku bloków, w których mieszka jakieś 1000 osób, jest zarząd wspólnoty, który ma za zadanie o wszystko dbać. Mieszkańcy składają się po 1000 zł miesięcznie, żeby wszystko funkcjonowało. Bloki nie nowe, więc jest na etacie ekipa remontowo-sprzątająca, a że fundusz remontowy nie wystarczy na wszystko (raz, że jest w wielu miejscach marnotrawiony, a dwa, że mieszkańcy nie bardzo chcą płacić więcej) to nie działa idealnie. Pan Jan z 3. piętra wpada na pomysł organizacji corocznej imprezy na którą zaprasza wszystkich mieszkańców i zbiera drobne datki na dodatkowy sprzęt dla ekipy. Wspólnota udostępnia mu lokal, pracownicy wspólnoty również bardzo się angażują i co roku udaje się zebrać wśród mieszkańców kilka groszy na dodatkowych kilka kluczy czy śrubokrętów. Pan Jan działa z rozmachem, więc warunkiem jaki stawia jest naklejanie na każdy sprzęt w bardzo widocznym miejscu zielonego kwadracika. Akcja już tak się rozrosła i tak zakorzeniła się wśród mieszkańców osiedla, że połowa nie wyobraża sobie, że mogłoby być inaczej. Pan Jan zebrane pieniądze wsadza na konto, rosną odsetki, potem je rozdysponowuje itd., a że pracy jest dużo, to zatrudnia także żonę, a dzieci zakładają firmy, które współpracują z panem Janem. Po jakimś czasie niektórzy sąsiedzi zaczynają się dopytywać o szczegóły związane z tą działalnością, bo widać, że rodzina pana Jana całkiem dobrze z tego pomagania żyje, stają się bardzo rozpoznawalni na osiedlu, są ciągle zapraszani na ciasto, kawę przez mieszkańców i znajduje się kilka osób, którym to przeszkadza. Cała sprawa podzieliła mieszkańców dokładnie na pół, połowa chodzi na imprezę i daje, jest przekonana, że funkcjonowanie ekipy remontowej w dużej mierze zależy od pana Jana (widzą codziennie śrubokręty z naklejkami), druga połowa wręcz odwrotnie. Uważa że już płaci fundusz remontowy i wystarczy go uszczelnić (być może podnieść, bo na innych osiedlach płaci się znacznie więcej), pieniądze wydawać mądrzej i nie trzeba będzie pana Jana, który zbiera datki przecież od tych samych ludzi, którzy już sumiennie płacą na fundusz remontowy i uczynił sobie z tego stanowisko pracy. Uważają też, że zarząd wspólnoty niepotrzebnie angażuje się w organizacje tych imprez i wyliczają, że gdyby ten lokal w tym samym czasie wynajęli komuś z zewnątrz, to zarobili by więcej niż zbiera pan Jan. Za pomoc pracowników wspólnoty przy organizacji również płaci wspólnota. Dodają, że pan Jan kupuje śrubokręty i mokre chusteczki, a teraz najbardziej potrzebna by była koparka i zatrudnienie fachowca, który ją obsłuży. Dodają, że to co zbiera pan Jan stanowi promil budżetu wspólnoty. Zwolennicy pana Jana z kolei argumentują, że wszystkie głosy przeciw wynikają jedynie z zazdrości, a przecież dzięki panu Janowi wszystkim na osiedlu żyje się lepiej. A że coś tam zarabia? No w końcu zorganizowanie takiej imprezy wymaga sporego nakładu sił i środków. Zaczęli nawet kolportować specjalne oświadczenia, podkładając przeciwnikom, że w przypadku awarii w mieszkaniu nie życzą sobie aby ekipa korzystała ze śrubokrętów z zielonym kwadracikiem. I tak to się toczy... Pan Jan robi to już tyle lat, w zasadzie przez większą część swojego życia. Ma stałą rzeszę zwolenników na osiedlu i ciągle dużo sił. Zarząd jak to zarząd – myśli przede wszystkim o sobie i o następnych wyborach, więc balansuje, krzycząc raz po raz coś co zadowoli prawą, a to znowu lewą stronę (faktycznie impreza nie odbywa się już w lokalu wspólnoty tylko u jednego z bogatszych mieszkańców). Wiedzą, że im się to opłaca, i po cichu zmniejszono budżet na śrubokręty ekipie, bo wiadomo, że pan Jan coś tam zawsze doskrobie. A politycznie cała sprawa ma ogromne znaczenie. Nie jest już tylko akcją zbierania datków na słuszny cel, ale manifestacją poglądów i przynależności do prawej czy lewej strony osiedla. A za wszystko koniec końców płaci i tak zwykły, szary mieszkaniec osiedla, czy to do puszki pana Jana, czy bezpośrednio na konto wspólnoty, czy tu i tu, w gruncie rzeczy nie ma znaczenia, bo wszystko i tak idzie do jednego, wspólnego wora. Ale to było dawno i może wszystko pomieszałem...
Cynik
09:25 14-01-2019
10/10
o
09:39 14-01-2019
A po co ten wywód, musisz zawsze sobie coś udowadniać, masz kompleksy? Wszyscy to wiedzą i twoich przypowieści nie potrzebują- to truizm, dawałem, daję i dawać będę, bo tu o ideę idzie-Dziadzie jeden!
10:10 14-01-2019
Ty widzisz ideę i wartość społeczną, która jest wyceniana tu na konkretne miliony, a ja niekoniecznie. Dyskutować nie zamierzasz, bo, dokładnie tak jak napisałem, to kwestia ideologiczna, a niekoniecznie finansowo i ekonomicznie zasadna. Pozdrawiam.
Bezideowiec
09:41 14-01-2019
Jaką ideę?
o
09:50 14-01-2019
Nie pytaj o ideę, jak jesteś bezideowy! Nie zrozumiesz!
Andrzej Ignacy
09:53 14-01-2019
Ta... idea zaczęła żyć własnym życiem. Pan Jan kierownikiem osiedla nie został. Może się zagapił.
Cynik
09:02 14-01-2019
Kiedyś dawałem na WOŚP całkiem spore (jak dla mnie) pieniądze. Było coś fajnego w tej akcji. Teraz ograniczam się do wrzucenia paru groszy do puszek (głównie po to, aby zrobić radochę małym wolontariuszom). Dzisiejsza WOŚP to w dużej części polityka, nie podoba mi się to.
Andrzej Ignacy
00:09 14-01-2019
Powinno się jak najszybciej zamknąć tę imprezę a J. Owsiaka poddać resocjalizacji. Fałszuje rzeczywistość, kłóci Polaków, żyje z dobroczynności. Nie ma żadnych pozytywnych efektów jego działalności.
Anna Tess Gołębiowska
07:59 14-01-2019
Zalecam Panu spacer do wrzesińskiego szpitala, tam stoją efekty: łóżka, inkubatory... Pozna je Pan po takim czerwonym serduszku.
Andrzej Ignacy
08:51 14-01-2019
Szpital w Śremie jest niedaleko Wrześni. Na moje pytanie czy może coś potrzeba (osoba bardzo mi bliska była tam leczona) pani ordynator jednego z oddziałów odpowiedziała; " brakuje nam prześcieradeł." Po tej rozmowie uważnie się rozejrzałem po sali którą odwiedzałem. Każda szafka była inna, łóżka też różne, do siedzenia dla gości były drewniane taborety, plastikowe krzesełka. Wszystko z różnych źródeł, od różnych producentów. Zapewne też od różnych darczyńców. Ale nie było tam serduszek WOŚP. Tylko Owsiak dokumentuje swój dobroczynny biznes swoim własnym stemplem. Tak na wszelki wypadek. Żeby jednak było, że coś dla tych szpitali kupuje. Ile zyskują na tym szpitale? To kropla w morzu. Może część procenta. Ale jaka za to reklama?! Ile wywiadów, programów telewizyjnych, akcji "charytatywnych" z udziałem dzieci i ich wygłupionych rodziców, no i jaka przy okazji ideologia, jakie przesłanie! Dziękuję za radę. Nie odwiedzę wrzesińskiego szpitala. Wiem co mam myśleć o Owsiaku.
Anna Tess Gołębiowska
10:27 14-01-2019
Szpital Powiatowy im. T. Malińskiego w Śremie Sp. z o.o., Oddział Pediatryczny - 109 961,78 zł, Oddział Noworodkowy - 403 934,53 zł, Dział Pomocy Doraźnej - 6812,43 zł, Oddział Laryngologiczny - 94 138,10 zł, środki dodatkowe - 11 776,48 zł. Najwyraźniej jednak zabrakło na okulary dla Pana Andrzeja Ignacego, który tego sprzętu nie zauważył.
Zyzol
14:56 14-01-2019
I znowu jest pani bardzo złośliwa i niegrzeczna. Czy każdy pacjent szpitala ma znać na pamięć wysokość kwot i nazwy urządzeń, które zakupiono z WOŚP? Zaczynamy popadać w paranoję z tym całym Owsiakiem.
Anna Tess Gołębiowska
22:01 14-01-2019
Oczywiście, podanie faktów, które przeczą teorii jest niezwykle niegrzeczne :) Nikt nie popada w paranoję, no chyba że ci, którzy zaprzeczają faktom.
Zyzol
23:03 14-01-2019
Nie, niegrzeczny jest fragment o okularach. Udaje pani? Fakty z ceną sprzętu z dokładnością co do grosza dostępne są dziennikarzom, ewentualnie ludziom bardzo dociekliwym. Pacjent ma inne sprawy na głowie. Udaje pani?
Anna Tess Gołębiowska
00:35 15-01-2019
Niegrzeczne jest zasugerować noszenie okularów komuś, kto się przyznaje, że nie widzi czegoś bardzo dużego, a nie jest niegrzecznie kłamać? Ciekawe spojrzenie na świat :) Oraz pacjent niczego nie musi, może leżeć nieprzytomny przez cały czas i może go serdecznie nie obchodzić, czym jest leczony. Natomiast kiedy wchodzi do sieci i zaczyna rozpowiadać kłamstwa, nie jest "pacjentem", tylko komentatorem. Nie trzeba być "bardzo dociekliwym", żeby przed oskarżeniem kogoś o coś sprawdzić, czy ma się rację. A wszystkie dane, które przytoczyłam, są dostępne w ciągu kilku sekund. Wystarczy tylko mieć minimum dobrej woli, a nie głowę napchaną ideologią i naginać rzeczywistość pod tezę. A kiedy nie da się nagiąć, ignorować fakty.
Zyzol
09:12 15-01-2019
Nie, proszę pani - to pani ma napchaną głowę przeświadczeniem, że wszystko pani wie najlepiej, a inni... No cóż, widocznie taka pani uroda. Albo młodość? Życząc dalszego pozostawania w samouwielbieniu, mimo wszystko pozdrawiam, bo zdrówko jest najważniejsze:).
Andrzej Ignacy
08:16 15-01-2019
Pozdrawiam! Kupię Pani Snickersa. Prześlę na adres redakcji!
Anna Tess Gołębiowska
08:20 15-01-2019
Dziękuję za dobre chęci :) Proszę jednak zatrzymać go dla siebie, przyda się bardziej :)
Andrzej Ignacy
10:06 15-01-2019
Zginął, został na oczach setek ludzi zamordowany prezydent Gdańska. Na scenie. Zakłuty nożem przez jakiegoś wariata podczas publicznej imprezy. Sprawę należy zbadać, mordercę osądzić , winnych ukarać. Problem w tym że imprezę firmował Jurek Owsiak a św. p. prezydent Adamowicz rozpoznawalny był jako aktywny opozycjonista wobec obecnej władzy. No i jaki mamy efekt? Mamy kontynuację wyrażania nienawiści wobec Bogu ducha winnego J. Kaczyńskiego . Ale wracając do WOŚP , która jest przedmiotem Pani reportażu to nie można pomijać negatywnych poczynań Owsiaka tylko dlatego że idea jego Orkiestry jest szczytna. Bosowie różnych szemranych organizacji także organizowali w dobrej wierze charytatywne akcje ale nie oznacza to by brać w czymś takim udział tylko dlatego że była dobra idea.
Anna Tess Gołębiowska
10:17 15-01-2019
To akurat nie jest mój artykuł (czyżby jednak okulary były potrzebne?), ale przede wszystkim nie jest to reportaż o Owsiaku, tylko relacja z tego, co działo się we Wrześni. Więc nazwiskiem do "prześwietlania" byłaby tu Marzena Tabaczyńska, nie Owsiak. To co, koleżanka powinna ją prześwietlić na potrzeby tej fotorelacji?
Andrzej Ignacy
10:53 14-01-2019
To jest wartość prezentów z całego okresu działalności Orkiestry dla tego szpitala? Dar jednoroczny? A wie Szanowna Pani ile kosztuje utrzymanie tego szpitala rocznie? Poza tym jeszcze nie muszę nosić okularów.
Anna Tess Gołębiowska
22:03 14-01-2019
Chyba jednak Pan potrzebuje, skoro przy takiej ilości sprzętu nie dostrzegł Pan ani jednego serduszka, a przypomnę, że od tego się zaczęło :) A to, ile kosztuje utrzymanie szpitala, nie ma nic do rzeczy, ponieważ ja nie twierdzę, że Owsiak finansuje cały szpital (co byłoby absurdem i każdy o tym wie), tylko reaguję na jawne przekłamanie.
Zyzol
23:08 14-01-2019
No ale to są kwoty za całe 27 lat czy rok 2018? Rzetelność dziennikarska wymaga doprecyzowania tej informacji, bo może się okazać, że np, ja wydałem więcej na polską tzw. służbę zdrowia znacznie więcej;)
08:37 14-01-2019
Serio? Ja akurat doceniam to, że potrafi (w ten czy inny sposób) zmobilizować ludzi, ale ekonomicznego sensu to ta akcja za dużego nie ma...
Andrzej Ignacy
09:02 14-01-2019
W ten czy w inny? Owszem ! Za pomocą medialnej spluwy można dużo więcej załatwić niż chodząc na mrozie indywidualnie od przechodnia do przechodnia i prosić o datki. Ale nie żyjemy przecież z nikim w stanie wojny, powinno nas stać na szpitale dlaczego więc Owsiak?! Co On jeszcze tutaj robi ze swoją orkiestrową tresurą !
Jarosław Kulawy
10:57 14-01-2019
Faktycznie, lepiej dawać na ZUS i NFZ, i patrzeć jak pieniądze parują, ulatniają się. Cały NFZ powinni zlikwidować i przekazać to wszystko Jurkowi, wtedy zaczęło by to hulać i nie pozwolono by na marnotrawienie tak jak to teraz wygląda. Dodatkowo przekierować wszystkie pieniądze, które teraz trafiają na kościół. Nagle okazało by się, że na wszystko wystarczy i jeszcze zostanie.
Jeb jeb
20:03 13-01-2019
A miało nie być petard i fajerwerków.
Bejsbol
20:07 13-01-2019
Kto tak powiedział? Jest jakiś oficjalny zakaz?
Liza
20:09 13-01-2019
Lepiej przeznaczyć było na WOŚP
Anna Tess Gołębiowska
23:43 13-01-2019
Jurek Owsiak oznajmił, że nie będzie fajerwerków w czasie oficjalnego Światełka do Nieba, czyli imprezy w Warszawie. Nie było w tym roku zaleceń dla innych sztabów, choć wiele poszło jego śladem, stawiając np. na zimne ognie czy lasery. A skąd ten komentarz? Były fajerwerki?
pies
09:27 14-01-2019
Były. Około 20.00
xxx
19:31 13-01-2019
A Pan Starosta i Burmistrz nie dali sie sfotografować jak zasilaja konto WOSP. Co? Już po wyborach?