Burmistrz Miłosławia i jego sekretarka pracują już w nowych biurach

Zakończył się remont najważniejszych gabinetów w Urzędzie Gminy w Miłosławiu, w tym biura burmistrza Huberta Gruszczyńskiego.

samorząd 17:20 06-02-20198 16

O remoncie, który rozpoczął się pod koniec listopada 2018 roku pisaliśmy TUTAJ. Wtedy jeszcze nie znaliśmy kosztów. Dziś już wiemy, że prace kosztowały ponad 14 000 złotych.

Najdroższą pozycją na liście wydatków jest zakup wykładziny (6000 złotych) i trzech par drzwi (około 5000 złotych). Nowe parapety zewnętrzne do dwóch biur i sekretariatu kosztowały 1000 zł. Taką samą kwotę wydano na rolety. Robociznę wykonał pracownik urzędu.

Burmistrz Hubert Gruszczyński
Sekretarka burmistrza pani Ania

–  Do gabinetu wprowadziłem trochę lokalnych akcentów. Na ścianach zawisły zdjęcia Miłosławia, które kilka lat temu wykonał znakomity fotograf Andrzej Jerzy Lech – mówi burmistrz. – Czy 14 000 złotych to dużo? Odpowiem, że dużo większą kwotę otrzyma zespół, który wystąpi na dożynkach gminnych (włodarz jeszcze nie chce podać jego nazwy – przyp. red.), a jego honorarium prawdopodobnie w całości pokryje sponsor, którego udało mi się pozyskać. Rozmowy prowadzę też z innymi.

Stół i krzesła będą nowe

Wkrótce w gabinecie burmistrza pojawią się nowe meble tj. biurko, szafa i stół. Gruszczyński zapewnia, że nie będą to meble z tzw. górnej półki.

– Biuro po byłym wiceburmistrzu jest jeszcze puste. Znajdzie się tam prawdopodobnie referat rozwoju i promocji – zapowiada włodarz.

Dodajmy, że w tym roku zostaną wykonane nowe schody prowadzące do dobudowanej części urzędu, wymienione będą drzwi i zrobiony parking przy starym urzędzie. Na prace zabezpieczono w budżecie 125 000 złotych.

Poniżej publikujemy galerię zdjęć. Jak Wam się podoba?

Thumb 20170528 165212

Łukasz Różański

17:20 06-02-2019