Flex poleca: pikantne przyprawy w kuchni oraz na kinowym ekranie

Kilkadziesiąt osób pojawiło się na pokazie filmu „Smak curry”. Choć seans odbywał się w ramach letniego kina pod chmurką, sponsorem pokazu była spółka Flex Film Europa.

kultura 21:19 12-08-20191 2

Firma działająca na terenie Wrześni od 2012 roku chciała w ten sposób przybliżyć mieszkańcom kulturę hinduską. Pierwotnie planowany był pokaz produkcji z Bollywood, ale pojawiły się problemy z licencjami. Ostatecznie stanęło na „Smaku curry”, czyli dramacie z 2013 roku w reżyserii Ritesha Batry.

Główną bohaterką produkcji jest Ilia (w tej roli Nimrat Kaur), młoda, ale nieszczęśliwa mężatka. Pewnego dnia postanowiła przygotować dla pracującego w biurze męża pyszny posiłek, ale kurier przez pomyłkę dostarczył go do Saajana (Irrfan Khan), zgorzkniałego wdowca. Ten przypadkowy kontakt sprawia, że nawiązują korespondencję – Saajan otwiera się na ludzi, a Ilia spostrzega, że istnieje życie inne niż to, w którym jest tylko żoną zaniedbywaną przez męża.

Flex nie poprzestał na zasponsorowaniu seansu. Spółka ufundowała też dla wszystkich widzów posiłki z indyjskiej restauracji Yummy Punjaby, które zostały rozdane w czasie projekcji. Angielski tytuł „Smaku curry” brzmi „The Lunchbox”, a wrześnianie w kinie pod chmurką mogli się posilić właśnie z lunchboksów, zaspokajając apetyty zaostrzone na widok potraw z ekranu. 

Thumb anna tess go%c5%82embiowska fot idzikowski 1

Anna Tess Gołębiowska

21:19 12-08-2019